Exterieur

Beoordelingen van Mercure Paris Opéra Faubourg Montmartre

4 out of 5
Mercure Paris Opéra Faubourg Montmartre
5 Rue De Montyon, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 240 van 942 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 459 van 942 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 167 van 942 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 942 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 942 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

sarika

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
De receptie deed moeilijk bij het inchecken duurde wel een uur voor we ingecheckt waren Kamer erg klein en claustrofobisch.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging vlakbij de grote warenhuizen. Aardig personeel. Veilig hotel met een portier.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Jurjen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Joke

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4-daagse in Parijs
Hele kleine kamer, amper ruimte om je kleren voor 4 dagen te leggen, als grote mensen (>1.80) probleem om recht op toilet te zitten, heel slecht geïsoleerd, konden geprekken buren volgen, ook veel lawaai van buiten ... heel lekker en uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Iskren, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Erg leuk hotel. Leuke kamers en centrale ligging. Metro dichtbij, Gelrie Lafayette ook. Personeel is okk heel vriendelijk.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

maarten , groningen

Positief: Netheid, personeel en service
Prima ligging recht tegenover Folies Bergere !
Jammer dat er synthetisch beddegoed op het bed ligt. Men heeft geen alternatief. We dreven bijna het bed uit. Er is iets van een molton onder de lakens gelegd. Hopen dat dat helpt. Het hotel ligt in een leuke buurt. Geweldige restaurants, theaters, cafées en een prima uitvalsbasis voor rest van het oude Parijs.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Eenvoudig hotel, 15 min. lopen van Gare du Nord.
Een eenvoudig maar schoon hotel. Circa 15 min. lopen van Gare du Nord, 10 min. naar Metro station. Rondom theaters.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple hotel and simple breakfast.
Very simple small OK rooms. Simple breakfast with basics only.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Ruben, Leeuwarden

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging
Het hotel is perfect gelegen in een leuke wijk vol restaurants en cafeetjes. Goed bereikbaar. De kamer was erg klein, maar wel schoon. Prima ontbijt, maar niet heel erg uitgebreid.

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location, clean room
Nice location. Close to opera and galleries la fayette (shopping area). Close to the metro, shopping mall and nice restaurants in the neighbourhood. Hotel had a small room, but it was clean. Good service and friendly reception.

6/10 – Redelijk

Kayleigh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie maar geen 4 sterren waard
Kamer rook muf, trappenhuis en gangen roken naar mosterd. Baliepersoneel kwam tamelijk geirriteerd over. Schoonmaaksters waren erg lief. Wifi was snel, locatie perfect.

8/10 – Goed

Marc, Belgie

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed gelegen hotel maar kamers veel te klein
Goed en rustig gelegen hotel. Vriendelijk personeel en goed en uitgebreid ontbijt (maar dit moet wel voor 17 Euro per ontbijt). Maar de kamers zijn te klein voor een 4 * hotel !

6/10 – Redelijk

Julie, Boortmeerbeek

Gewoon ok
Vriendelijk personeel, comfortabele bedden, maar geen goede geluidsisolatie. Het licht van de gang scheen binnen in de kamer onder de deur door. Je hoorde je buurman het toilet doorspoelen of een douche nemen. Stappen en stemmen in de gang. Slechts 1 oude lift voor 3 personen en gezien we op de 6de verdieping zaten, stonden we vaak lang te wachten. Wel een mooi grote douche. Geen wc-borstel in het toilet, wat redelijk vervelend is. Op Expedia staat er dat het hotel een parking heeft, maar dit is niet het geval. Als je ernaar vraagt krijg je wel korting in een nabijgelegen parking, maar het blijft toch duur. Kleine kamers, maar wel grote badkamer.
Reactie van S GONIN op 25 jul 2015
Dear Guest, As you explain, we do not have a parking in the hotel but it is possible to park your car in a public parking located at about 5 minutes on walking, we give you a ticket and it cost 23 euros for 24 hours. It is called Parking Rex Atrium. Let us know that if you park your car in the street, even during the week end you have to pay.......... Best regards S. Gonin Mercure Paris Monty Opera

8/10 – Goed

adriana , Amsterdã

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in general
Good place, near metro station and loads of restaurants and cafés. Room bit small but nice.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hotel op een goede ligging in een leuke buurt.
In de buurt van het hotel zijn voldoende leuke eetgelegenheden en ook veel buurtsupertjes {ook eco-supermakets}. Het personeel is behulpzaam en de kamers zijn netjes en verzorgd. je kunt zien dat het recentelijk is opgeknapt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed voor alleen slapen
Veel klein kamer maar schoon, maar ok voor backpacker. Goed lokatie.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Os funcionários da recepção são excelentes!
5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jean yves

Negatief: Personeel en service
un quatre etoiles , on croit rever
deposé mon bagage le matin le soir , pas de chambre et plus de bagage un fiasco total du partir dans un autre hotel sans rien le matin aucune excuse , le néant sideral en gros une honte absolue
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mercure Faubourg Montmartre op 9 dec 2023
Monsieur BOUVIER, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Mercure Paris Opéra Faubourg Montmartre. Un mail vous a été envoyé sur votre adresse personnelle afin de converser ensemble sur ce sujet. Malgré cet incident, nous espérons garder votre confiance et restons à votre écoute.Pauline C Responsable Accueil

8/10 – Goed

Simone

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van LUNA, réceptionniste op 27 nov 2023
Bonjour, nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour dans notre hôtel et vous remercions pour la note attribuée à notre établissement.Cordialement,La réception

8/10 – Goed

Tobias

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luna, réceptionniste op 8 nov 2023
Bonjour, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement et nous vous remercions pour la note attribuée.

10/10 – Uitstekend

jamil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Luna, réceptionniste op 8 nov 2023
Bonjour, Merci pour votre avis sur notre établissement, nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour dans notre hôtel.CodialementLa réception

8/10 – Goed

Bouvier

6 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Sven

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Die Zimmer haben keine Schränke-schlecht wenn man zu dritt eine Woche aus dem Koffer leben muss
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mercure Faubourg Montmartre op 27 mei 2023
Sehr geehrter Herr REUZE,Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns nach Ihrem Aufenthalt in unserer Einrichtung zu schreiben.Wir bedauern, dass der Service und die Leistung nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben, und bitten Sie, unsere aufrichtige Entschuldigung anzunehmen. Sie können versichert sein, dass die notwendigen Korrekturmaßnahmen bereits eingeleitet wurden, um ein Qualitätsniveau zu gewährleisten, das Ihren Erwartungen entspricht.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihr Vertrauen zurückzugewinnen.Pauline CHARLES Responsable Accueil

8/10 – Goed

Britt

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eliane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito bom
Hotel muito bom, limpo, instalações conforme apresentado no Hoteis.com. Bem localizado e perto de estação de metrô.
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eliane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Excelentes instalações e localização, perto de metrô, restaurantes, farmácias etc
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Lee

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

EmrE

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Samantha

2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

DANIELA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OTTOBRE 2022
hotel non da 4 stelle. l'unico aspetto da 4 stelle il prezzo, tutto il resto possiamo classificarlo in un 2 stelle. Camera "Superior" molto molto piccola. Non c'erano gli accappatoi, inoltre asciugamani piccoli, sia da viso che da doccia. Non c'erano la cuffia doccia, nè shampo, nè balsamo, nulla. solo il sapone con dispenser. Hanno rifatto la camera alle 17 dopo nostra richiesta. Personale e servizi assolutamente non all'altezza di un 4 stelle. L'unico voto che arriva alla sufficienza è la colazione, ma nel complesso assolutamente NO
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Pauline C op 28 okt 2022
Daniela, Grazie per aver trovato il tempo di scriverci dopo il vostro soggiorno presso di noi.Ci dispiace molto che il servizio e le strutture non siano state all'altezza delle vostre aspettative e ci scusiamo per questo. Per quanto riguarda le vostre osservazioni, le camere superior sono dotate di 4 asciugamani, due grandi e due medi per il viso. Sono disponibili shampoo, gel doccia e lavamani. Il servizio di pulizia viene solitamente effettuato al mattino, purtroppo se si lascia il cartello "Non disturbare" come è successo durante il soggiorno, le cameriere non si permettono di entrare in camera. Per quanto riguarda accappatoi e balsamo, se desiderate usufruirne, vi invitiamo a prenotare la camera privilege per i vostri prossimi soggiorni. La nostra reception è aperta 24 ore su 24, sono sicuro che il nostro team sarebbe stato felice di fornirvi soluzioni durante il vostro soggiorno per soddisfarvi pienamente. Tuttavia, vi ringraziamo per i vostri commenti e speriamo di riconquistare la vostra fiducia durante il vostro prossimo soggiorno. Pauline CResponsable Accueil

8/10 – Goed

Francesco, Taranto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ho prenotato due camere superior; erano piccole,nel bagno,senza finestra, non c'era un aspiratore. Non sono stato soddisfatto delle dimensioni della camera. Colazione molto buona Buon rapporto qualità-prezzo.
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

raphael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très agréable et confortables
Accueil sympathique. Chambre zu 7e hyper calme avec vue sur interieur. Literie confortable. Salle de bains assez grande. Décoration sobre. Petit frigo appreciable. Ecran tv de bonne taille.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Tomislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Antti

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava hotelli, meille sopivalla paikalla.
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Marlene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week end parisien
Sejour en amoureux proche faubourg montmartre quartier tres vivants nombreux commerces proche metro.
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Muriel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ricardo Luiz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Giancarlo, Torino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale, silenziosa, pulita, essenziale
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Good location, accommodating staff and good breakfast. An excellent choice for a quick trip to Paris.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Nathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Rooms were quite small.
3 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Daniel

Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in september 2021