Driepersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Pavillon Opera Grands Boulevards

3 out of 5
Pavillon Opera Grands Boulevards
15 rue Geoffroy Marie, Paris, Paris

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 419 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 163 van 419 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 419 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 419 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 419 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Silvia, Breda, Nederland

Negatief: Personeel en service
Fawlty Towers op zijn Frans
Na het initiele enthousiasme, bleek dat het extra derde bed bestond uit een matras op de grond. Na hierover geklaagd te zouden wij daadwerkelijk een driepersoonskamer krijgen, alles werd geregeld maar de dan moesten wij onze koffers inpakken en de volgende dag zouden wij verhuisd worden tijdens onze afwezigheid, Bij terugkomst een andere mindere kamer met matras maar zonder bagage. Dat stond op de oude kamer. Daar de nieuwe kamer ook bezet bleek waren we nu wel de matras kwijt want dat was nu eenmaal het derde bed en het is zeker niet mogelijk om een kinderbed te verkrijgen. Bij inspectie van de badkamer waren er ook niet genoeg handdoeken of douchegel. Bij de receptie handdoeken gekregen die badmatten bleken te zijn en douchegel dat moest wachten tot de volgende ochtend. Na meerdere keren gevraagd te hebben of er reeds een oplossing was is een lege blik het enige wat we kregen. Bij dag drie was er ook bij terugkomst ook geen toiletpapier maar ook dat moest tot morgen wachten. De buurt is superleuk en gelukkig zijn er in dezelfde straat nog 4 andere hotels

10/10 – Uitstekend

??

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

GHISLAINE

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Pietri

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jose Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks a lot, we enjoyed very much our stay at Pavilion Opera Grand Boulevards Hotel!
10 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Miho

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van RECEPTION op 13 nov 2023
We are very grateful for your rating, which encourages us to continue giving our best to serve our customers.The Pavillon Opera Grands Boulevards team greets you and we hope to have you with us again during your next visit to Paris.Best wishes,Pavillon Opera Grands Boulevards

8/10 – Goed

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Réception op 13 nov 2023
Nous sommes très reconnaissants pour votre notation qui nous encourage à continuer à faire de notre mieux pour servir nos clients.L'équipe du Pavillon Opéra Grands Boulevards vous salue et espère vous revoir parmi nous lors de votre prochaine visite à Paris.Meilleurs vœux,Pavillon Opéra Grands Boulevards.

2/10 – Ontzettend slecht

anthony

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mary

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Didier

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Hirofumi

Zakenreiziger
帰宅すると床がびちゃびちゃ。
5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Erin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Majide

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

BEATRICE

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Carolina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice, however I think they should consider getting better internet service. And sound proof windows if you get a room that faces the street you will hear everything that happens outside. Also breakfast is not worth the add on. There is a couple of good shops where you can get breakfast around there for less than what they charge per day per person.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Pascale

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Olivier op 11 feb 2023
Bonjour Mr DourdainTout d'abord nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'émettre un commentaire à notre intention.Nous sommes ravi que votre séjour vous a été agréable, votre commentaire nous réjouit car nous tenons améliorer la qualité de notre service.CordialementOlivierRéception

6/10 – Redelijk

Marie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
A rafraichir . Moisissures, taches au mur, condensation, deco vieillissante

8/10 – Goed

maria

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto gentile e disponibile. Struttura quasi fatiscente ed antiquata. Posizione tranquilla ed ottima per raggiungere i monumenti
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Front desk op 24 okt 2022
We appreciate your kindness and your time to leave us a positive comment. All our staff thanks you.

10/10 – Uitstekend

VALENTIN

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Céntrico, junto al Gran Boulevard. Muy buena zona, segura, buen ambiente, rodeado de muchas tiendas, restaurantes y servicios. Y muy cerca de las líneas 7, 8 y 9 de metro, muy bien comunicado.
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Fernando op 5 sep 2022
Estimado Valentin,Agradecemos que se haya tomada la molestia de dejarnos un comentario que nos alienta a continuar dando lo mejor de nosotros por nuestros clientes.Esperamos verlo nuevamente en vuestra proxima visita a Paris.Atentamente,Fernando

4/10 – Matig

Juan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly and helpful, the property needs an urgent update, it is way more deteriorated than other at the same price range and location
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Yuriko

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Could vary by room but mine was quite old equipped - broken towelwarner/dryer and not working fridge and no air conditioning - was very hot since it was on the top floor. Could be a pr and was very hot since it was on the top floor. Could be a problem if you are there during a heat weather. Was not so clean from an north Asian point of view but mainly due to the oldness and much smaller compared to the photo shown. Had barely a space to open my suitcase. Though it is in a conveninet location, 696Euro for 3 nights personally felt overpriced but maybe this is normal for Paris during the weekend.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Meghan, Mint Hill

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Roy, Mint Hill

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this facility were amazing. Very accommodating went above and beyond. This is definitely a boutique hotel which isn’t unusual for Paris so don’t expect it to be modern. But it’s clean, good location and the staff make it a very pleasant stay. I would absolutely stay here again.
9 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
A éviter.
Chambre au 5ème étage et ascenseur en panne. Personnel gentil, mais aucun aide pour monter la valise. Chariots avec le matériel de nettoyage dans les couloirs. Pas de climatisation centralisée mais un clim portable pas assez performant. Prix exorbitant pour la qualité du séjour.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

GERARD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Très bon hôtel Bon rapport qualité prix Excellente literie Bonnes options de shopping et restauration Très accessible
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

SOUMIA, Villeneuve saint Georges

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Raoudha

2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Marie-Christine

1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stolen belongings
My stuff got stolen or thrown away as the hotel told me. I stayed there for 11 days. For 9 days I kept some of my stuff in a corner. Bags with laundry, bags with checks and other belongings. It wasn’t touched. On day 9 we got back and some of the bags were gone. Specifically a large Louis Vuitton packaging bag. Inside there was a cotton Gucci bag and tax free checks for hundreds of euros. All thrown away. All the hotel said was “we are very sorry, the cleaning lady thought is was garbage” Also, keep in mind that real garbage wasnt thrown away there were band aids laying on the floor for days, I didn’t pick it up just to see when they’ll notice it and they never did. No proper cleaning was done. Just new towels and bed was made. And emtpy beer bottle wasn’t thrown away but a bag with belongings was. hotels .com also didnt bother arranging a full refund and told me to get police involved. when im already out of the country. ridiculous.
11 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Anita op 9 mrt 2022
Dear customer, We thank you for taking the time to write this review and we sincerely apologize for all the inconvenience. Unfortunately, there was an issue with the cleaning at the end of your stay which was due to an error. Our housekeeping lady thought the bag was garbage and threw it away. This matter have been passed on to our managers so it doesn't happen again. We are always careful whith the personal effects of our clients and are very committed to the cleanliness of the rooms. Best regards, The team of Pavillon Opéra Grands Boulevards

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Eric

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Décevant
Nous sommes arrivés devant l’adresse indiquée l’hôtel était fermé. J’ai appelé le numéro il se trouve qu’il était situé 5 numéros plus loin et pas sous le même nom que l’hotel que je croyais avoir réservé. La première nuit fut horrible. Nous avons entendu un moteur tourner et faisant vibrer la cloison juste derrière la tête de lit toute la nuit. Nous avons demandé à changer de chambre, ce qui a été exécuté de suite, seul point positif. Pour ce qui est du petit déjeuner nous avons détailler nos désirs avec le gérant mais ça n’a pas du tout été ce que nous avions demandé. L’hôtel est très vieillot et aurait besoin d’un gros rafraîchissement. Les carreaux de la baignoire étaient tout cassés… nous avons compris pourquoi nous n’avons payé "que" 200€ les deux nuits en plein centre de Paris…
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Michele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable séjour
3 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Séjour correct . Chambre avec balcon et baignoire (appréciable). Cependant grosse déception au niveau du petit déjeuner servi en chambre, on nous explique que cela est à cause du covid cependant de nombreux hôtels le serve sous forme de buffet malgré les circonstances sanitaires. Nous nous retrouvons avec un petit déjeuner servi dans des sacs papiers … ce qui est servi et néanmoins bon mais il y manque le fromage blanc demandé. Assez décevant à ce niveau !!! Aucune indication dans la chambre pour joindre la réception … Chambre assez bruyante située juste à la sortie de l ascenseur qui est tombé en panne en plus 3 fois lors de notre séjour : peu confortable quand on se situe au 5ème étage …
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jose

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A reliable choice in the main shopping district
The location of the hotel is excellent. It is close the main shopping area, yet in a quiet side street. Our original booking was for the Pavillon Opera hotel located on 11 rue Geoffroy Marie, but due to some building work it got transferred to another branch of the hotel on 15 rue Geoffroy Marie. That did not make any difference, as the locations were only a few meters apart. We checked early at 11am as our room was already available. That was much appreciated. The room was as you can expect. It had an electric heater, which you had to switch on yourself and an empty mini-fridge. The breakfast consisted of 4 items - you choose them from a list which you hand in to the reception the day before - delivered to your room. Our bathroom had a bath, 2 shampoos and 2 shower gels. The hotel has all the standard amenities, good service and a great location.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Front Desk op 13 jan 2022
Dear guest, Thank you for taking your time to write this pratical review. We look forward to welcome you whoever you might be ;) Best regards.

8/10 – Goed

Stéphane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Notre séjour a été très agréable et confortable. Les chambres sont très biens et le personnel est très gentil!
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Thierry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

PIERRE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

KHENG HING

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, friendly staff and clean room
The room is clean. Staff is friendly and helpful.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel très bien placé pour un WE de tourisme à Paris. Accueil professionnel et agréable. L'état général de l'hôtel mériterait quelques mises à niveau
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

didier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel mal entretenu Chauffage en panne Petit déjeuner industriel Nous n y retournerons plus jamais
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bon sejour
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Propre, calme mais.....
Hotel Propre, chambre très petite, bruyante car à côté de l'ascenseur dont la porte fait beaucoup de bruit. Coussins et dessus de lit tout effilochés. Carreaux manquant dans la salle de bain... Pas de salle de petit déjeuner... Je suis allée prendre mon petit-déjeuner au bistrot d'en face. Je ne voulais pas déjeuner dans ma minuscule chambre avec vue sur le mur... Je pense que je n'avais pas la chambre demandée sur le site...
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Noël

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jean-claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021