4/10 – Matig
Silvia, Breda, Nederland
13 jul 2011
Negatief: Personeel en service
Fawlty Towers op zijn Frans
Na het initiele enthousiasme, bleek dat het extra derde bed bestond uit een matras op de grond. Na hierover geklaagd te zouden wij daadwerkelijk een driepersoonskamer krijgen, alles werd geregeld maar de dan moesten wij onze koffers inpakken en de volgende dag zouden wij verhuisd worden tijdens onze afwezigheid, Bij terugkomst een andere mindere kamer met matras maar zonder bagage. Dat stond op de oude kamer. Daar de nieuwe kamer ook bezet bleek waren we nu wel de matras kwijt want dat was nu eenmaal het derde bed en het is zeker niet mogelijk om een kinderbed te verkrijgen. Bij inspectie van de badkamer waren er ook niet genoeg handdoeken of douchegel. Bij de receptie handdoeken gekregen die badmatten bleken te zijn en douchegel dat moest wachten tot de volgende ochtend. Na meerdere keren gevraagd te hebben of er reeds een oplossing was is een lege blik het enige wat we kregen. Bij dag drie was er ook bij terugkomst ook geen toiletpapier maar ook dat moest tot morgen wachten. De buurt is superleuk en gelukkig zijn er in dezelfde straat nog 4 andere hotels