Kameruitzicht

Beoordelingen van Pullman Paris La Défense

5 out of 5
Pullman Paris La Défense
11 Avenue de l'Arche, Paris La Defense 6 Cedex, Courbevoie

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 867 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 288 van 867 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 92 van 867 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 867 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 867 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jack

3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
When you are lucky the best hotel for your bucks
Great hotel, However you must be lucky that the hotel is not doing any work. We stayed here more than 4 times and we always pray it is a good time. This time it was not. Breakfast was a real disappointment. My wife asked Creep in french when she saw it were not pancakes she immediately reacted and asked to cancel and correct herself with an excusing herself because it was a miscommunication in language. however, the chef said first to eat these and went on with the crepes. also, the electricity went out with breakfast and tinks became warm fast. the room was still dusty and felt like it had been a long time since it was cleaned. we like this hotel, however this time we felt like an unimportant number. the sad thing was it was a night to celebrate the 20th anniversary of our marriage. I called, but even when check-in no congrats.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Directrice Expérience Client op 25 nov 2021
Cher Patrick, Un immense merci pour votre superbe note. Toute l'équipe se réjouit de savoir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous revoir prochainement au Pullman Paris La Défense! Sincèrement, Louise Courtial Directrice Expérience Client

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Pullman Paris La Défense op 26 okt 2021
Dear Rob, We all thank you for taking the time to give us your feedback after staying at Pullman Paris La Défense and we are very pleased that you had a great experience with us! We would be very glad to welcome you back soon! Sincerely, Louise Courtial Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iedereen spraks engels personeel heel vriendelijk en netjes
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Audrey Foutrel, Guest experience manager op 23 dec 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman Paris La Défense. It is always a pleasure to receive positive feedback about our great staff ! :-D We are really glad to read that you enjoyed your night with us, in the La Défense area. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Mijn kamer is niet opgekuist terwijl ik de label “clean my room” had gehangen aan de deurklink. Cleanservice personeel kon geen engels en daardoor hebben ze de boodschap niet begrepen vertelt de receptie na mijn ongenoegen te hebben geuit.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Audrey Foutrel, Guest experience manager op 5 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Pullman Paris La Défense. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We are sorry that your room was not cleaned as you asked. I will share your comment with the Housekeeping Manager. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager Directrice Expérience Client

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly And kind personal, breakfast was super And cleaning staff did a very good job. The ladies at the frontdesk are very kind. Especially Julie And Bathilde
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Audrey Foutrel, Guest experience manager op 1 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share with us your impressions about your recent stay at Pullman Paris La Défense. We are really glad to read that you had a great experience in our hotel and that you enjoyed the cleanliness of our rooms, our breakfast and our staff professionalism. A big thank you for your positive feedback about Julie, Bathilde and our housekeeping staff. We will share this comment with them, I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We hope to see you again very soon at Pullman Paris La Défense ! Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging monotheïsmeklantvriendelijkheid en kamer waren perfect. Enige min punt haardroger deed het niet en er is geen stopcontact voor apparaten in de badkamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Audrey Foutrel, Guest experience manager op 3 jun 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share with us your impressions about your stay at Pullman Paris la Défense. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. However we are sorry that your hairdryer did not work. We will share your comment with the Housekeeping Manager. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We hope to see you again very soon for your next stay in Paris ! Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pullman hotel la defense staat op een prachtige locatie op loopafstand van een groot winkelcentrum en de U arena, waar geregeld grote concerten worden gegeven. De aankomst was prima. De hotel beschikt over een ruime parkeergarage. De kamer viel tegen. Het deed me kwalitatief meer denken aan een kamer van Novotel. Voor de prijs van 200,- had ik een premium hotel verwacht zoals Radisson blue.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Audrey Foutrel, Guest experience manager op 14 mei 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share with us your impressions about your stay at Pullman Paris La Défense. We are glad to read that you enjoyed the location of our hotel and our spacious Car Park. However we are sincerely sorry that your room did not meet your expectations and that the price was to high. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Audrey Foutrel Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper
Geweldig hotel.. zeer klantvriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Jamie, Almere

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
redelijk hotel
De kamer op zich was goed, bed en kussen goed, dus wel heerlijk geslapen. De douche was niet goed, de kop van onze regendouche was stuk en daardoor moesten wij de handdouche gebruiken. Schoonmaak was redelijk maar niet top. Het restaurant was een aanfluiting, gewoonweg smerig, ze mogen daar wel eens extra schoonmaken, wij keken tegen een vitrine aan die echt in geen maanden was gepoetst. wij bestelde een biefstuk, ( foto op de kaart is niet wat je krijgt) we kregen het eten koud en kwaliteit vlees was echt slecht. ook erg doorbakken na een klant kregen we wel nieuw vlees, maar na 1.5 uur was de honger wel weg. ik zou het afraden daar te eten !! Parkeergarage is schandalig krap, helaas hebben wij onze bumper beschadigd, ik ben blij dat ik geen gebruik heb gemaakt van de Valet parking, dan had ik op zeker meer schade gehad. Meest schandalige vond ik dat je betaald per dag, 24H, dus met 1 dag en 11 uur moesten wij de volledige 2 dagen betalen, niet netjes. ik had een hogere standaard verwacht van een 5* hotel, ik vind het niet meer waar als een 3, en zou vermoedelijk niet meer terug gaan naar dit hotel.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk weekend
Wij hadden een junior suite, kamer super proper, eten zeer lekker en ontbijt is ook een aanrader. Minpunt is het bed, ipv 1 groot bed is het een 2 persoonsbed dat ze samenvoegen. Hadden expliciet voor king size bed gevraagd.

4/10 – Matig

Mohamed

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Valt tegen, geen 5 sterren waard!
Wat ons betreft niet 5 sterren waardig! Onze kamer was om 17:30 uur nog niet beschikbaar terwijl we eigenlijk al vanaf 14:00 uur hadden kunnen inchecken. In 1 van de kamers hing een zeer onaangename muffe geur. Ook de staat van de kamers is verouderd. Bij het ontbijt om 9:00 uur was het zo druk dat we naar een andere etage werden verwezen. Daar was het personeel bezig om de tafels te dekken voor de lunch. Er stond wel een ontbijtbuffet maar dat was niet uitgebreid. We werden niet ontvangen of welkom geheten en zochten zelf maar een tafeltje. Er zat nog 1 ander gezin. Wat een slechte service voor een 5 sterren hotel. We hebben veel betere ervaringen gehad in andere hotels! Kortom voor ons een teleurstellende ervaring.

8/10 – Goed

Ina, Coevorden

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder dan verwacht
Het hotel was verder van het centrum dan verwacht en een ritje met de taxi was dan ook al snel 25 euro. Die tarieven varieren nogal per chauffeur trouwens. Ontbijt was best, maar geen 26 euro waard. We hadden een superieur kamer omdat er een bed bij gezet moest worden voor onze dochter. Ook al had ik hier vooraf 2x contact gehad met het hotel om zeker te zijn dat dit mogelijk was, stond er geen bed toen we aankwamen. De kamer was niet erg ruim, en met dat extra bed (waarvan je elke veer voelde in het matras) al helemaal niet. Bij een eventueel volgend bezoek aan Parijs geef ik het taxigeld liever uit aan een beter (gelegen) hotel.
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Maikel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, waardeloze smalle garage!!!
Nooit meer, prima hotel, maar de parkeergarage is zo smal dat mijn velgen zwaar beschadigd zijn... Verschrikkelijk!!!
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Metro dicht bij en aan een groot winkelcentrum.
Aan het eind van metro lijn 1 ligt het hotel. Bij nachecken bleek kamer nog niet gereed. Lastig, maar goed opgelost door een gratis aperitief.

10/10 – Uitstekend

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel! Keurige service, kreeg een fruitmand kado ivm m'n verjaardag! Erg attent!

8/10 – Goed

siegfried, Capelle aan den ijssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Verblijf in het hotel was zeer goed. Accomodatie en personeel waren uitmuntend

8/10 – Goed

CoWo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aanrader bij verblijf in La Defense
Voor een verblijf in Parijs is La Defense misschien niet altijd de 1e keus, maar als je voor zaken in de omgeving moet zijn, dan is het Pullman hotel een aanrader.

10/10 – Uitstekend

Gerard vdZ, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker rustig en toch heel centraal
In het weekend is het er heerlijk rustig terwijl het zeer centraal ligt in Parijs. Bovendien is het winkelaanbod in een woord fantastisch te noemen!!!

10/10 – Uitstekend

Erwin, Vlaanderen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paasweekend in Parijs
Zeer aangenaam hotel om te verblijven, weg van de drukte maar zeer gemakkelijk te bereiken met lijn 1 of RER lijn. In amper tien minuten sta je met de metro in hartje Parijs. Ontbijt in het restaurant is fantastisch, lekker en zeer mooi verzorgd. Absoluut niet het gevoel dat je opeen zit in de ontbijttafel. Kamer was subliem. Overnacht op 18de verdieping. La Defense is echt een wijk waar je kan vertoeven, shoppen en wandelen. Pullman hotel is een aanrader.

10/10 – Uitstekend

Vincent, Venlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden
Zeer tevreden, goede ligging, binnen 10 minuten in centrum met metro. Minpuntje is dat het cafe in het hotel erg duur is.
Reactie van Matthieu Gaujard op 4 okt 2014
Dear Vincent, Thank you for your comment. We are glad to read that you appreciated our location next to the metro and only 10 minutes away from the Champs Elysées. We hope to welcome you again soon, Matthieu Gaujard General Manager Pullman Paris La Défense

8/10 – Goed

raymond, hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg mooi hotel en zeer goed te bereiken
Mooi hotel in een nog mooiere stad en altijd heerlijk om er te wandelen
Reactie van Matthieu Gaujard op 31 jan 2015
Dear Raymond, Many thanks for your comment. We are happy you have enjoyed your stay with us and will definitively be glad to welcome you again. Matthieu Gaujard General Manager Pullman Paris La Défense

6/10 – Redelijk

Bert, Tilburg, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor performance
Hotel is going thrpugh a refit. It would have been correct to inform clients prior to their trip. State of the shower was very poor. Restaurant was ok.

8/10 – Goed

René+Marianne, Leiden, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, maar slecht functionerend personeel.
Kregen upgrade naar deluxe kamer met deels gratis minibar. Eerste twee dagen bleef minibar op slot "door elektrische storing". Mochten van receptie gratis enkele frisdrankjes per dag bestellen bij room service, maar die brachten ze in rekening voor 11 euro per stuk! Pas na veel gezeur werden ze weer van de rekening afgehaald. Na twee dagen kon de minibar eindelijk open, maar kwamen bedragen van 6,5 euro voor een colaatje en 6,0 euro voor een flesje water op onze hotelrekening terecht. Na drie dagen van beloftes om die bedragen weg te halen lukte ook dat uiteindelijk. Verder werd er van 9:00 tot 18:00 uur geboord en gehamerd in het kader van de renovatie van het hotel. Maar dat leverde weinig last op; 's nachts was het heerlijk rustig en het bed was prima. Jammer dat gedoe rond de minibar ons verblijf verpestte.

10/10 – Uitstekend

Guido, Woerden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel in moderne hart van Parijs
Hotel ligt in het zakencentrum van Parijs bij La Defence. Op 200 meter van een modern winkelcentrum en vlak bij La Grande Arche (de nieuwe Arc de Triomphe). In een rechte lijn zie je de oude Arc liggen. Met de RET lijn sta je in 1 halte in hartje centrum Parijs. Hotel erg netjes, schoon en ruime mooie kamers!

8/10 – Goed

Bastian, Diemelsee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a good stay.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was good
5 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Blerina

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
IT was ok, the room was not particularly clean or had good appliances like hairdryer not working and when it did for the first day was very old. very old towels; floor never seemed to be vacuumed. I have enjoyed staying there before, but not this time.
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Pierpaolo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ben posizionato per raggiungere il centro di Parigi e a buon prezzo. Stanze fredde e parcheggio scomodo
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Manuela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel war in Ordnung, Frühstück war nicht gut
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Reynaldo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is fine so I will share what’s nearby instead? There is a Westfield mall towards the back of the hotel (15min walk). Several dining places are in and around the mall. If craving for brands like Chipotle, Kentucky Fried Chicken, the world’s famous Starbucks and McDonald, it’s there!
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ka Ho

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Brenda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
The hotel lobby was nice, but the rooms needs upgrading. No electrical plugs in bathroom for women to do their hair! Overall stay was nice!
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Blerina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Igor

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Adele, HERNDON

Too far away
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Nicolas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Inadmissible pour un hotel de votre standing
une demi-heure d'attente lors du chech-in. Chambre non prête à 18H30!!! J'ai dû attendre de nouveau une demi heure. Une heure pour pouvoir accéder à ma chambre depuis mon arrivée!!!! Chambre deluxe avec salle de bain viellisante (baignore abimé, joint en silicone moisi et manque des joint sur la faillence autour de la baignoire). avec tout de même des cheveux et poils dans la beignoire et autour du lavabo!!!
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Cedric

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

rozenn

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hôtel bien situé pour concert arena La Défense Prox métro Bonne literie Pour un 5 étoiles : qqes points à améliorer = accroche douche et cache mouchoir cassés Climatisation pas assez fraîche ( malgré 2 signalements ) Petit déjeuner avec produits de qualité moyenne ( 27€ / pers )
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

NOHAM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent place to stay
My kids and I were well received and the room was very clean. I had communicating rooms so it was even better. Breakfast was gorgeous with a lot of choices and unlike other places they kept serving late customers after the breakfast hours. Recommended
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Customer Service! Very quiet and close to many shopping centers! Close to Paris as well. Definitely recommend!
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sanalkumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an excellent location. Apart from A/C not working (even after reporting), everything else was very good.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

NOHAM

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Thanusanthan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location to visit Paris
5 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

AOUSS

Reisde met familie
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Joaquin Gutierrez

Reisde met partner
Los bell boys no se personalizan a ayudarte con el equipaje, el Restaurante es muy pequeño con pocas opciones en el bufete de desayuno, la atención muy sobria.
2 nachten verbleven in juli 2023