Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Résidence du Pré

3 out of 5
Résidence du Pré
15 Rue Pierre Sémard, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 314 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 507 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging
Wandelafstand van Gare du Nord. Goed bereikbaar, fijne mensen
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Annemarie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleinschalig. Zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn klein maar superschoon en alles wat je nodig hebt is er. Het enige minpuntje is dat het er erg gehorig is. Wij hebben daar tijdens ons verblijf niet al te veel last van gehad.
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Sylvie, Tienen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goede ligging, heel vriendelijk personeel, zeer nette kamers, maar wel heel klein. Iets minder vond ik de lift die ook zeer klein was ( Je kon er met 2 niet in, al was de lift voor 3 personen) en de kamer was zeer warm, geen airco maar wel een ventilator. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
4 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed, vlakbij Gare du Nord, rustig gelegen, prima hotel voor de prijs.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

P, Genk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vrij goed gelegen bij het Noordstation en metro en toch rustig
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

D.L.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel. Geen airco. Wifi goed. Ontbijt idem.
4 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel dichtbij treinstation en centrum
Fijn hotel in een mooie omgeving en dichtbij het openbaar vervoer (treinstation en metrostation) en centrum. Het hotelpersoneel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Incheckproces ging zeer snel. Een lift is beschikbaar. Hotelkamer was heel schoon, bijv. zelfs geen spetters op de muren. Toen we het hotel verlieten, werd ons aangeboden onze bagage in hun "luggage room" te plaatsen - dat was erg handig! De enige reden waarom het geen volledige 5 sterren waard is, is omdat het hotel op verschillende manieren ietwat verouderd is.
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel dichtbij metro
Zeer vriendelijk hotelpersoneel. Prima kamer, ruim en goed gelegen. Lekker ontbijt. Prima hotel voor paar dagen Parijs.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel voor een kort verblijf in Parijs
Residence dur Pre is een prima hotel voor een kort verblijf in Parijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Serge, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel. Heel gedienstig en hulpzaam.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Marianne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor een paar heerlijke dagen Parijs.
Prima hotel in een echte Parijse buurt. Rustig gelegen, met gezelligheid om de hoek. Metro en bus ook om de hoek. Over het algemeen was het personeel vriendelijk en behulpzaam. De meeste gasten waren rustig, slechts 1 nacht een luidruchtige gast. WiFi is wat zwak. Prima hotel voor een aantal heerlijke dagen Parijs.

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service
Prima prijs-kwaliteitsverhouding
Leuk hotel. Hartelijke ontvangst. De recepsionist bood ons ontbijt aan tegen een gereduceerd tarief. Prima ontbijt. We hadden 2 kamers geboekt waarvan er 1 nogal klein was. Wel schoon. Keurig elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Vriendelijk personeel. Prima hotel in een leuke buurt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Zeer net hotel, goed bereikbaar. Op loopafstand van Gare du Nord (5-10min) en winkels als Galeries Lafayette en Printemps (15-20min) Aardig personeel. De kamer is net opnieuw geschilderd. Daardoor ziet het er zeer netjes uit. Enig minpuntje is dat de verflucht nog in de kamer hangt en dan vooral de badkamer.

10/10 – Uitstekend

Not Provided, Gouda, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader ! Eenvoudig, maar voldoet prima!
Eenvoudig hotel qua stijl. Maar wel echt netjes en schoon., aardig personeel! En de ligging is perfect !! 10 minuutjes lopen naar station en andere hotspots ook op loopafstsnd. Als je een beetje van wandelen houdt, hoef je de metro geeneens te gebruiken. Wij zouden hier zeker weer boeken.

8/10 – Goed

brigitte

Positief: Personeel en service
Charmant hotel
Dit is een typisch Parijs hotel. Wat krap en oud, maar charmant en gunstig gelegen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
De ligging is perfect, we kwamen aan vanaf gare du nord en vanaf daar was het een paar minuten lopen. Hotel was goed, vriendelijk personeel. Enige minpuntjes zijn de harde matrassen en dat je het water best hard hoort stromen van de buren. Zaten op de 6e verdieping.

8/10 – Goed

Michiel, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor korte city trip
Goed gelegen hotel, vlak bij metro station dus je kan makkelijk de stad in. Verder genoeg kleine boulangeries, bistro's en restaurants in de buurt. Enige minpunt was dat wij luidruchtige Duitsers in de kamer er naast hadden, en dat we bijna alles konden verstaan. Ik denk dat je van normale toeristen geen last zou hebben, en ik denk niet dat de kamers gehorig zijn, maar dat we gewoon pech hadden met onze buren. Het hotel kon er in dit geval niks aan doen. Het hotel is verder prima.

8/10 – Goed

Henri

Positief: Personeel en service

8/10 – Goed

Jacques

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay here. Room walls are thin, so you can hear everything next door, but fortunately, our neighbors were quiet. Breakfast was very good.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brent

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Simple but clean accommodations. Excellent proximity to Nord, Est and St Laverne train station as well as several metro lines. Very nice breakfast.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beau séjour
Nous avons été très bien reçu, et avec le sourire.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Elodie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Omar G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Las alfombras son antiguas en la planta baja y los pasillos, afortunadamente las habitaciones ya no tienen alfombras.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

LUCIANA

Positief: Netheid, personeel en service
O hotel é muito bem localizado. Perto de estações do metrô e perto de muitas lojas que se pode ir caminhando. O café da manhã é bom e os funcionários muito atenciosos. O quarto que é um pouco pequeno. Porque o hotel e antigo.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
El metro queda a 5 minutos y aprox 30 mins de las atracciones, el desayuno es bueno y el servicio del personal es algo "frio"
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

SOPHIE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
très bon accueil
Excellent accueil, le personnel est assez avenant. La chambre est propre mais pas de rideau pour une baignoire, le débit de l'eau n'est pas au top. Le lit bouge, le matelas est assez mou.. On nous a offert le petit déjeuner ( qui est normalement à 12€) il n'y a pas grand chose, tout est industriel... Pour une nuit çà va mais pas plus...
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bruyant, j’entendais la chambre à côté parler.
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Beatrice

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Marianne Elisabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Beth

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Juan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
From Expedia, ApplicationThis hotel offers parking availability, but there is no parking available at all, if you find a spot on the street, that's it. once I had my car Parked up front on the street at 2 am When we got there, the manager told us that we needed to move our car before 6 am or we will be fined by the city. But he also said to us that outsiders may break the windows in our car and steal if we had values inside the car. After those comments, my wife & I decided to run away from that scary place. Don't go there if you drive or if you don't. Also, the elevator fits only one person with one suitcase, it is so tyne. If you are sleeping on the 6th floor you have to walk up with your suitcases from 5th floor. It was our case. We decided to leave this place. The manager before letting us go, charged one more night after it was already paid for two nights via Expedia. We think Places like this should not be allowed to be in Expedia. Such a great Application should verify better before accepting places like this. We don't recommend this place at all. On top of that, if you have the chance to see a brochure of this hotel, like the ones they offer there, you may think that you will be getting to an excellent place. but believe us, this place is not.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Caroline op 15 jul 2023
Hello Juan. We never had any Parking facilities next to the hotel , it is mentionned on Expedia that there is a Public Parking nearby or that you can park your car on the side of the street which is not for free of course. The Night Receptionnist just gave you some advise in not letting any visible things in the car to avoid that someone breaks in- This can happen in every big City and he wanted to be nice and just let you know.The Manager was not on duty at 2 am, but the Receptionnist did the right thing and charged you 1 night, Expedia did not charge ANYTHING in advance, we do not have that type of Contract with them!!! So the only thing you paid for is 1 night and nothing more. Regards, Caroline

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Plutôt bruyant côté route.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Valéry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres sympa et bien situé
Très bel hôtel, ambiance familiale, dans un quartier sympa près du quartiers opéra et Montmartre
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff and location
The staff was very friendly and helpful. They went over and beyond our expectation filling our special needs. The location was great, within short walking distance of several metro stations. We plan to stay there again on our next trip
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Donald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well located
The hotel is well placed for access to the Gare du Nord and local cafes and restaurants. The room was comfortable however there is minimal noise insulation between the rooms so that a noisy neighbour can cause problems.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dans une rue parisienne calme. Literie confortable. Seul petit bemol, salle de petit déjeuner petite. Avons du attendre un peu...mais bon c était les,vacances, on pouvait 👍
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God beliggenhed
Vi havde kun en dag i Paris. Hotellet lå godt for vores aktiviteter, samt til at tage toget til Disneyland
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

jose

3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

François

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, and the staff was very friendly and helpful. It's Paris, so small rooms, but very charming and well-kept.
7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas d’isolation phonique entre les chambres. Sinon bien.
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Sophie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

juan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, good location to rail line.

8/10 – Goed

RUEI FAN

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Anders

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ikke rigtig godt…
Ok hotel. Men undgå værelse mod gaden. Der er ikke AC på værelserne og støj fra gaden gør det umuligt at sove med vinduerne åbne. Der leveres varer lige foran hotellet og både personale og gæster snakket og ryger på gaden. Jeg ser efter andet hotel næste gang…
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Sophie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

MC consulting srl

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
A fuir!
Service commerciale et suivi clientèle nul!
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Caroline op 14 okt 2022
Bonjour Monsieur,je suis très surprise de lire votre commentaire. Vous avez demandé une annulation tardive gratuite que nous avons acceptés gracieusement après avoir pu revendre la chambre.