Ritz Paris

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ritz Paris

2 restaurants, serveren diner
Tuin
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 72 per persoon)
Uitzicht vanuit accommodatie
Bruiloft binnen

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer (Grand)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 55 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Junior Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
  • 65 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 75 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 90 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive Junior Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 55 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Designer toiletartikelen
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Designer toiletartikelen
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 45 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
15 Place Vendôme, Paris, 75001

In de buurt

  • Opéra Garnier - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Palais Royal - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Galéries Lafayette - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Arc de Triomphe - 6 min. rijden - 3.6 km
  • Eiffeltoren - 9 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Opéra - 5 min. lopen
  • Station Paris-St-Lazare - 15 min. lopen
  • Luchthaven Roissy - Charles de Gaulle (CDG) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar Vendôme - ‬1 min. lopen
  • ‪Café Jeanne - ‬2 min. lopen
  • ‪Café Nuances - ‬3 min. lopen
  • ‪Bar 8 - ‬3 min. lopen
  • ‪Frog Hop House - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Ritz Paris

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Opéra Garnier
Ritz Paris bevindt zich in de buurt van Galéries Lafayette en Palais Royal en biedt extraatjes zoals een terras, winkels ter plaatse en een tuin. Geniet van een massage bij Le Ritz Club, de plaatselijke spa. Geniet van uitzicht op de tuin en meer bij de twee plaatselijke restaurants. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en 3 bars en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een bagageopslagruimte, meertalig personeel en een portier/piccolo
  • Een kluis bij de receptie, vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 142 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en baden of douches
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Prijzen en affiliaties

Ritz Paris staat vermeld in de Gold List - 2020 van 's werelds beste bestemmingen van Condé Nast Traveler en de Travel + Leisure 500 - 2021.
Deze accommodatie is lid van Leading Hotels of the World.

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 50 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: EUR 72 voor volwassenen en EUR 72 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • 3 bars/lounges

Restaurants ter plaatse

  • Espadon

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Sauna
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 50 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
1 in totaal (maximaal 5 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 11.38 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 72 voor volwassenen en ca. EUR 72 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 330 per persoon (enkele reis)
  • Parkeerkosten: EUR 50 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 50 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ritz Paris Hotel
Ritz Paris
Paris Ritz-Carlton
Ritz Hotel Paris
Le Ritz Paris
Le Ritz Paris (Opening Soon)
Ritz Paris Hotel
Ritz Paris Paris
Ritz Paris Hotel Paris

Veelgestelde vragen

Is Ritz Paris voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Ritz Paris?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 5 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 50 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Ritz Paris te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 50 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ritz Paris?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Ritz Paris uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Ritz Paris een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 330 per persoon.

Waar ligt Ritz Paris?

Dit luxe hotel ligt in Centrum van Parijs, binnen 10 minuten lopen van Opéra Garnier en Galéries Lafayette. Ook Palais Royal en Grand Palais liggen binnen 2 km afstand. Metrostation Opéra ligt op 5 minuten lopen en naar Metrostation Tuileries is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Ritz Paris

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 209 van 237 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 237 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 237 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 237 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 237 beoordelingen

10/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Klaus

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Ambiente, gute Lage Etwas befremdlich, dass man uns beim Ankommen mit privatem Shuttle fragte was wir wünschen würden… sehr kommerziell und touristisch werden hauptsächlich Klischees bedient. Echtes Service in diesem Niveau geht anders..- siehe etwas das Four Season George V - bei allem immer etwas zu wenig Freundlichkeit und Service und oft „von oben herab“, wenn man nicht mit Chanel Tasche und Louis Vuitton bekleidet ist….
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Edward

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is very expensive. Let's get that out of the way right off. But my wife and I were super-impressed by the friendly staff. A gentleman escorted us around the hotel while other folks brought our bags to the room. Very nice attendant in the spa. The staff was gracious enough to speak to my wife in French, as she preferred. The room was full of super-nice extras, e.g., lots of electrical sockets (which is often not the case in historical hotels), rich carpeting, thoughtful lighting, beautiful bathroom. There was a ring holder in the bathroom, a great idea we hadn't seen before. My wife went to the spa twice (evening and morning). Nobody was angling for a tip. Indeed, when we ate dinner at the Bar Vendome, there was nothing on the bill to add a tip. Though, yes, Bar Vendome is also very expensive. It was a big splurge, but we enjoyed it completely.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Moon Kyoung

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Aaron, Wake Forest

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Helga

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lovely stay. Beautiful accommodation and impeccable service!!
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

TAKESHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最高に素晴らしいホテルでした。 さすがパリの名門ホテルと感じさせてくれます。次回も利用したいです。
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Salvatore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the nicest places I have stayed at. Wonderful
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

TAKAO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
素晴らしい
6 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Randeep, san jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Most beautiful property
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

m

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Hakan

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Nadia

3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Carm Di

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of it
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ANTOLIN ESTEBAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Daniels

5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

jorge enrique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Tsangse

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mirella

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10

Servizi e hotel eccellente. Attenzione nei particolari
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Andrea

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
While the building itself is beautiful, I was shocked that the level of service at such a hotel was so poor and even more so that despite being a luxury hotel already charging exorbitant amounts, they still feel the need to nickel-and-dime their guests. Though some staff were lovely, most were unable to do their jobs properly in combination with being rude. For example, I was consistently ignored by their concierge with no response for days (think 4 days for one email) on time-sensitive issues, having then to call them directly and incur more than $80 in international phone charges before my trip. In another example, I experienced an exceptionally unprofessional and rude service when simply trying to get a coffee at Bar Vendome downstairs. Even more dishearteningly, when I relayed these issues (and the charges I was forced to incur due to the hotel's lack of professionalism) to management, nothing was done - the fact that I am literally paying the price for their mistakes (and to treat me poorly), in addition of course to the thousands of dollars a night for the room, is inherently wrong. If you want to feel valued and respected as a guest, I would look elsewhere.
4 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Beatrice, miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WE had decided to try the Ritz once again, after its redo and the pandemic. For Christmas, we paid an ordinary room 2700 a night. At that hefty price, one expects a spacious room, but not this room. This room had all the desirable amenities, the usual charm of the Ritz, all the common areas are still amazing. The pool was quite far from our room but still fabulous. The HUGE disappointment was the availability to any type of restaurant, bars in the hotel for its own clients. Each time I tried to have a meal or even a drink, I had to beg, insist sometimes with a snobbish woman responding that the restaurant and bar was fully booked for days and the teatime for months ahead of time. I was dressed up appropriately, I did ask for my tables in French with smiles. Hum not the response one expects AT ALL when staying in a high standing place. Someone even suggested that yes, room service could be accommodated! Let me reassure you that once seated, the food is outstanding at breakfast, for example. The hotel should keep some tables for its customers. As for the famous Hemingway bar, well the good news is yes the hotel has reserved some times when the hotel clients can go but the bad news is you need to know at 9am when you will feel like having a drink in your hotel. So if you travel from the US and have jet lag, forget it. You will not be able to set foot in the bar unless you enter its long line. I am not sure I want to sign up for another experience where I feel frustrated.
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Gerd

3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2024