Exterieur

Beoordelingen van Shangri-La Paris

5 out of 5
Shangri-La Paris
10 Avenue d'Iena, Paris, Paris

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 285 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

TAKAHISA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A true classic 5-star experience in a historic hotel. Everything worked as it should. Loved our stay.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romantic weekend
Outstanding. Exceptional. Perfect.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was EPIC!! We have stayed at plenty of 5 star hotels in Paris and other cities and this really was beyond 5 star hotel experience. From the reception area, to the guest relations staff who walk you into your room, to the amazing concierge, you will feel like royalty. The rooms were impeccably decorated with no details forgotten. We also appreciate how quiet the rooms were given how well situated the hotel was. Special mention again to the Concierge staff who were so efficient and attentive with all our request and would follow up on every single reservation we had. This hotel deserves 10 stars!!

10/10 – Uitstekend

onur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Shangri-La Paris Team op 8 jan 2024
Thank you very much for your rate!Have a nice day.Shangri-La Paris Team

10/10 – Uitstekend

Sydney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central to the Eiffel Tower and Arc de Triomphe. The hotel was beautiful and the staff were all very friendly and accommodating. The view of the Eiffel Tower from the room was incredible.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Maria, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is well located . Rooms are clean and inviting . The staff was courteous , nice and very attentive.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Arindam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
*The Best* and 5-Star for *Duty Manager Julien* and *Front Desk Supervisor Zhiwei* In summary - we have toured 7 Big Cities, 5 Countries and stayed in many top end luxury hotels and without hesitation Julien Zhiwei and Shangri La Paris was the was *one of the amazing experiences we had* in this special trip. From Check-In to Check-Out it was dream experience come true. Julien and his team made sure each & every details is well taken care of. Room was top notch. Food was excellent. Service was above & beyond. View one of the best Above all We have stayed in other Shangri-La but Shangri-La Paris was top notch and Julien hands down *the best* duty manager and his team Zhiwei also was equally awesome. Huge strong recommendation and must stay when visiting Paris
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 30 jun 2023
Dear Arindam,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

10/10 – Uitstekend

Yuna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 19 jun 2023
Thank you for your excellent rating of 10/10!Best regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Uitstekend

Naeem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
HANDS down one of the best hotels with amazing services i stayed at. Concierge best team!! They handled all restaurant booking to car transportation! We came unprepared but they planned it for us and reserved the ticket .Always available all day! Overall each staff was friendly! The hotel was also very clean and close to eiffel tower! High recommend staying here! I will definitely be back!
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 19 jun 2023
Dear Naeem,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that our concierge team was able to assist you with your plans and make your stay memorable. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Uitstekend

Lonny, Teaneck

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service, Alice was attentive and gracious
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 19 jun 2023
Dear Mr Lonny,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

10/10 – Uitstekend

Joonhyuk

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 19 jun 2023
Thank you for your excellent rating of 10/10.Best regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Shangri-La, paris op 27 apr 2023
Cher Francis,Merci pour votre évaluation.Bien cordialement,La Direction Générale

10/10 – Uitstekend

Atsuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay. Highly recommend the Airport/customs service they offer, saved 1hr+ at least. Highly recommend the private car service as well. Stayed in the “Eiffel Tower terrace view room”. The room + terrace were large and the view was amazing.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Shangri-La, paris op 13 feb 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

4/10 – Matig

Chingyi

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juste parfait
Nous avons un passé un séjour magique, l’équipe a été au petit soin avec nous, ça restera un moment inoubliable.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jose, Miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce fantastique, une belle palace, le attendant suprême, le staff ce maravilloso

10/10 – Uitstekend

Ka Yee

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Jose, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Katrina

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were very unhappy with our stay. The hotel is not worth the price. The spa is not impressive with small steam rooms that are too cold and do not have enough steam. The concierge is out of sync with their colleagues and would double book or fail to book restaurant reservations without giving us notice. The initial man that checked me in was not very welcoming and did not give us a tour of the hotel or offered us any accommodations to make us comfortable while our room was ready. The staff was rude to us when we tried to sit in the garden restaurant patio with the view of the Eiffel Tower to watch it light up one last time before our trip ended. The room service was unacceptable and way overpriced for the quality. I simply ordered ginger tea with lemon and they could not get it right even after the second time. We did not know there was a converter hidden in a desk drawer as no one informed us. We even asked the concierge, I believe it was James for a mustache, why there are no working outlets in the room to plug in my curling iron. He said it should be the same converter we used in Italy and never mentioned the alternative one so I never got to style my hair this entire trip. Cleaning services were also not up to our standards - they would leave used coffee cups and empty pods in the room instead of cleaning it up and never replaced the coffee pods. This hotel was NOT a 5-star hotel by our standards. This does not compare to other 5-star hotels that are much cheaper.
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yoko

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s terrible experience at such a 5 star hotel. We stayed for 2 nights but the 2nd nights evening totally water for the bathroom was shut down due to the property problem. We couldn’t take a shower and even flush the toilet. The hotel knew the problem earlier but they just deliver a letter to the room “no water for the maintenance from midnight to 5 am” then, they continued to shut down the water afterword since they couldn’t repair. The smell was terrible too. They didn’t offer to change the hotel under the illegal conditions before that’s happened. Can you imagine no water at the hotel? They shouldn’t operate while maintenance. I want they refund for the night.
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

adriana

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great and the view from our room was fantastic.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Manuel

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top! The suite with de balcony is amazing
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Carlos

4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Peiman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

ALEXANDER

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is beautiful in a very clean and safe part of the city. But the rooms aren’t what they being advertised.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Vefa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Nenita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gorgeous and historical property. Walking distance from Champs Elysees and very close to Eiffel and Trocadero. Also across the street from a great Asian museum. It was impossible to get an early checkin but that’s understandable. Service and staff are great though they don’t offer a hotel car within a mile or so within the vicinity compared this to Le Meurice. Rooms are beautiful and spacious. I requested for a quiet room. They have an indoor pool but I didn’t get to try it. The only disappointment is the impossibility of getting a booking from Shang Palace. You’d think they’ll have a spot for guest hotels but I only found out they’re fully book 1 week before my stay when they sent me a welcome email. Furthermore, though some room service are from Shang palace, the menu is very limited from them. They’re also a little slow in responding to emails.
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rajmattie

4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Kiran

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

wen ying

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Poor service
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Thierry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very gréât palace with an amazing service. Just wonderful
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Uchenna

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Connie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was super polite and accommodating
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Lior A.

3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Sylvain

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Katelin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Yin Fei

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
Wonderful service as usual, nice restaurants in the hotel
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Lindsay

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel I’ve ever stayed in in my life—and I’m a snob! Only thing that could have been better is adding smart TVs with Netflix since there aren’t many channels in English. Zero other complaints, however!
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Shangri-la, Paris op 24 nov 2021
Dear Lindsay, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Executive Office

10/10 – Uitstekend

Robin

4 nachten verbleven in november 2021