Exterieur

Beoordelingen van Dream Castle Hotel

4 out of 5
Dream Castle Hotel
40 Avenue de la Fosse des Pressoirs, Val de France, Magny-le-Hongre, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 326 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 137 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 56 van 1003 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

wilhelm

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice en nice employees
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Team op 8 apr 2024
Dear,Thank you so much for your comment and your opinion about our hotel. We are glad that you had a great stay with us and that you enjoyed the hotel and the friendliness of our staff.We'll be delighted to welcome you again at Dream Castle Hotel.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Roel, Duiven

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Het inchecken verliep soepel en het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was beperkt en wanneer je na 10:00 aankomt of een plek krijgt om te ontbijten zijn veel dingen op en worden niet meer aangevuld. Onze kamer is van de 4 nachten slechts 2x voorzien van nieuwe handdoeken, normaal niet erg maar wel als je er van uit gaat dat dit dagelijks gebeurt. Het parkeren is tegenwoordig betaald, helaas bij het uitrijden accepteerde de paal de creditcard en 2 types bankpasjes niet. Ook het contactloze betalen werkte niet. Gelukkig konden ze binnen wel afrekenen en een uitrijdkaart mee geven. Deze accommodatie gaan wij niet meer boeken.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Team. op 10 mrt 2024
Dear,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We are sorry to hear that you had some issues in your room and please accept our sincere apologies if it was not up to your standards. As our customers satisfaction is very important.If you come back to the Dream Castle, we will make sure that your future stay will be better. I remain of course at your disposal, and I wish you a pleasant day,Sincerely yours,Livie.

10/10 – Uitstekend

Stephan

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Itziar op 31 mrt 2024
Dear Stephan,Thank you for sharing with us your impressions about our hotel.We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us!It was a true pleasure to welcome you and we hope we will get the chance to welcome you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Stephan

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Itziar op 31 mrt 2024
Dear Stephan,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Ilse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij Disneyland Parijs, rustig hotel, alleen jammer dat je extra moet betalen voor het parkeren van de auto.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Team. op 21 feb 2024
Dear iIse,We thank you for the time spent sharing your experience at the Dream Castle.We are pleased to see that you and your family have had a pleasant stay with us and that you have particularly enjoyed our hotel and facilities.Your well-being and satisfaction are our top priority. We have taken good note of your feedback concerning our Parking.Do not hesitate to ask us to prepare a future stay in our hotel, we will be delighted to welcome you again.We wish you a wonderful day,Sincerely,Livie.

8/10 – Goed

Michel van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with beautiful rooms. The only thing I disliked was the fact that you have to pay to park your car.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Team. op 12 feb 2024
Dear Michel van,Thank you so much for your comment and your opinion about our hotel. We are glad that you had a great stay with us and that you enjoyed our breakfast and the friendliness of our staff.We are sincerely sorry to read that our parking service did not meet your expectations and we apologize for any inconvenience this may have caused you. We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service we strive to provide to all our clients.We'll be delighted to welcome you again at Dream Castle Hotel.Sincerely,Livie.

8/10 – Goed

Dominique

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi hotel, met een prachtige verbouwde entree, echter de kamers zijn wat ouder van staat en best wat viezig
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Réception Team op 21 jan 2024
Dear Dominique,Thank you for your review. It is really important to us at it helps up to improve our services.We take note of your feedback and we are glad that you enjoyed our renovated lobby.We would be delighted to welcome you again at the Dream Castle.Best Regards,Faustine

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reactie van elodie op 27 jan 2024
Chère Valérie, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein du Dream Castle Hotel.Nous sommes ravis de votre satisfaction et espérons vous revoir bientôt au sein de notre établissement.Bonne journée.Cordialement.Elodie.Réception.

10/10 – Uitstekend

Nicky

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Reception team op 6 dec 2023
Dear,Thank you for your great rating!We have been very happy to welcome you in our hotel and we hope to see you soon again!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Davine

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Reception Team. op 6 dec 2023
Dear Guest,Thank you for your review about our hotel! Your feedback is very important to us as it helps us improving our services.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect. The girl at the reception was also very nice! The only reason I didn’t give it a full 5 stars was 2 small things: 1. The room was very warm during the night. I should have opened my window but I was too tired. 2. When you’re tired you want to watch some leisure tv. Every channel was in French or the news. But other than that. Shuttle bus was the best way to go to the park for me, the breakfast was plenty and the smell in the hotel is VERY pleasant!!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Solan op 22 okt 2023
Dear Stephanie,Thank you for the time you have taken to share your impressions about the Dream Castle. Your comments are very important to us as they help us improve the quality of our services.We are sorry to hear that you were not fully satisfied with our rooms and facilities. Please accept our sincere apologies if they weren't up to your standards.If you come back to the Dream Castle, we will make sure that your future stay will be better. Feel free to contact us by email if you wish to stay with us next time. We will be more than happy to help you organize your next visit.Sincerely yours,

8/10 – Goed

Margaretha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Jammer dat de douches erg verouderd zijn en de shuttle bus te druk ( teveel hotels)
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Livie op 13 sep 2023
Dear Margaretha,Thank you so much for your comment and your opinion about our hotel. We are glad that you had a great stay with us and that you enjoyed our breakfast and the friendliness of our staff.We are sincerely sorry to read that the room service did not meet your expectations and we apologize for any inconvenience this may have caused you. We truly appreciate the time you have taken to share your comment with us, this allows us to review the quality of service we strive to provide to all our clients.We'll be delighted to welcome you again at Dream Castle Hotel.Sincerely,Reception Team.

10/10 – Uitstekend

Daisy

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Enrica - Front Office Manager Assistant op 22 aug 2023
Dear Daisy,Thank you for your great rating!We have been very happy to welcome you to our hotel and we hope to see you soon again!Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Yves

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Enrica - Assistant Front Office Manager op 12 jul 2023
Dear Yves,Thank you for taking the time to share your feedback with us.Your comments are very important to us as they help us improve the quality of our service.I am very sorry to hear that you found our service to be below your standards and I would like to know more about it.Do not hesitate to send us an email to share with us more details about your experience.I remain at your disposal, and I wish you a pleasant day,Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Sandra

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Enrica - Assistant Front Office Manager op 12 jul 2023
Dear Sandra,Thank you for your great rating!We have been very happy to welcome you in our hotel and we hope to see you soon again!Sincerely,

8/10 – Goed

Roselien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Livie - réceptionniste op 19 jul 2023
Dear Roselien,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Matig

Khalid

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Denise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is the magic the smell and atmosphere. Although the toilet can be cleaned better. The shower was not properly working and the airconditioning was not working properly.
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Wilco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon top
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Joop

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf
Prettig verblijf in een goed hotel. Ook de shuttle service naar Disney was prima. Prijs- kwaliteit verhouding van het dinerbuffet was wat minder. Al met al een heel prettig verblijf in het Dream Castle hotel gehad met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van onze 45 jarige trouwdag.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Chloé op 8 mei 2023
Dear Joop,Thank you for sharing with us your impressions about our hotel.We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us!It was a true pleasure to welcome you and we hope we will get the chance to welcome you again very soon.Sincerely,Chloé - Guest relation

10/10 – Uitstekend

Thimo

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgd hotel met een vlotte check-in/out, ruime kamers, gratis parking en vlakbij disneyland. Een aanrader
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, dichtbij DSNL Fijne vlotte incheck. Goede bedden, heerlijk geslapen. Ontbijt: genoeg keuze, maar het warme eten was koud, druk en veel lawaai. De busjes naar dsnl zijn verschrikkelijk, overvol, niet te doen. 1 bus voor 5 hotels.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Aurélien op 24 mrt 2023
Dear,We thank you for the opinion you left on our hotel and are delighted to have been able to welcome you.Your impressions and feedback are very important since they allow us to improve the quality of our services and services on a daily basis.Rest assured that we have taken note of your remarks and that they have been forwarded to the managers concerned so that actions can be taken at the level of breakfast as well as for the shuttles going to Disneyland.We will be delighted to welcome you again for a future stay in our hotel and will do everything we can to make it even more pleasant.Sincerely,Aurélien -Guest Relation

8/10 – Goed

Ron

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ontbijt was goed en ook goed georganiseerd. Dekbed was wat dun.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Chloé - Guest relation op 24 mrt 2023
Dear Ron,Thank you for your great rating!We have been very happy to welcome you in our hotel and we hope to see you soon again!Sincerely,Chloé - Guest relation

4/10 – Matig

Kundrie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Verschikkelijk
Wij hadden dit hotel geboekt omdat we ook daar disney land gingen en ze hadden bussen zeide ze om hun website deze waren verschrikkelijk 2 keer langer dan een uur op de bus moeten wachten waardoor we erg veel tijd kwijt waren die we anders in het park hadden besteet. Bedden zijn verschikkelijk steen is nog zachter. Ook gebeld voor glutenvrij ontbijt hier ook 45 minuten op moeten wachten en twee piepkleine broodjes gekregen en net aan twee happen was. Zeker niet te adviseren
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Chloé - Guest relation op 7 feb 2023
Dear Kundrie,Thank you for taking the time to share your impressions with us about our hotel.We are truly sorry to read that the service in our restaurant did not meet your expectations and we apologize for the inconvenience this may have caused you. Our main priority is to make your stay memorable and we are happy to learn that they succeeded with their warm welcoming.Be sure that we will pass on all of your comments to our Food and Beverage Manager in order to improve the quality of our service and to avoid any future occurence.We hope we will be able to welcome again soon,We wish you a very nice day.Chloé - Guest relation

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Mike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn erg ruim, badkamers zijn prima. Ontbijtbuffet is niet het beste dat we al gezien hebben, maar voldoet wel. Zeer gezellige lounge/lobby! Zwembad was een teleurstelling. Erg klein en enorm koud.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Chloé op 29 nov 2022
Dear Mike,Thank you for your great review !The satisfaction of our clients is our top priority.Sincerely,Chloé - Guest relation

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is prachtig gerenoveerd! Heel mooi thema, goed ontbijt en leuke extra speelkamer voor de kinderen. Top bed! Min punt: we hadden de suite, maar we hadden hier meer van verwacht. Veel kapot (deur, lichtknop, …) weinig extra’s als suite helaas.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Chloé - Guest relation op 30 nov 2022
Dear Claudia,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Also please accept all our apologies if our hotel and service was not up to your expectations.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Chloé – Guest relation

10/10 – Uitstekend

Nick

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf was prettig en op korte afstand van disneyland. Ontbijt was heel uitgebreid. Kamer is heel ruim.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Chloé - Guest relation op 30 dec 2022
Dear Robert,Thank you for your review about our hotel ! Your feedback is very important to us as it helps us improving our services.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Chloé – Guest relation

2/10 – Ontzettend slecht

Mithat

4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

lammert

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Desiree

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Ray

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ademt weinig sfeer uit. Het is een beetje kil. De bedden waren erg laag en met mijn lengte niet comfortabel. De televisie ontving maar enkele zenders, de rest bleef zwart. Het wifi signaal is gewoon veel te zwak in het hotel, dat moet echt een upgrade krijgen. Het ontbijt was zeker goed geregeld en alles was steeds voorradig. Het bedienend personeel heel vriendelijk. De busverbinding naar Disneyland is prima; wel moet je even het juiste tijdstip vinden anders is hij erg vol.
3 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Christian

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij kregen Kamer 1036 was erg smerig en oud. Gordijnen waren kapot, een vies douchegordijn geen cabine, kussens om op te slapen erg armoedig en als klap op de vuurpijl liepen er mieren door de hele kamer heen toen ik uit de badkamer kwam ontdekte ik deze en meldde dit bij de receptie waren niet erg meelevend de reactie was oh dan zal het raam wel hebben opengestaan. Naar onze indruk kwamen deze gewoon uit de kieren van de vloer en plinten. Uiteindelijk een andere kamer gekregen ook die kamer hingen de gordijnen er armoedig bij en vond ik de hygiene niet erg goed. Volgende keer naar Disney boeken wij zeker geen Dream Castle meer zijn genoeg hotels in de buurt die wat meer van deze tijd zijn en waar het personeel een heel stuk vriendelijker is die waren niet erg gemotiveerd voor hun gasten in het hotel waren drukker met hun prive telefoon bezig.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sandra

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Eloy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, quiet and comfortable room. Plenty of parking spaces. Pool is not the biggest but good enough for kids to have fun. Breakfast not fantastic but Ok. Wifi is terrible, connection is not stable at all. Food at the bar is expensive and options are limited, better go for to the Val d’ Europe mall restaurants or food court. There is a buffet alternative at the hotel but did not tried it. Friendly staff, however slow check in.
7 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmy

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Eens en nooit meer
Hotelkamer zag er goed uit, wel kleiner dan op de foto! Badkamer was in slechte staat en zag er heel oud uit, paste niet bij de rest van de kamer en veel kit liet los en diverse schimmelplekken. Onze auto netjes geparkeerd op de parkeerplaats alleen de volgende dag bleek dat er iemand flink er langs is geschoven. Camera beelden zijn aanwezig vanwege de vele camera s op parkeerplaats van hotel maar personeel wou hier niets van weten! We wisten zelfs rond welk tijdstip dit gebeurt zou zijn maar ze probeerde het gewoon weg te wuiven. Zoals vanzelf sprekend wou de politie hier ook niets aan doen vanwege drukte op bureau en personeel te kort! Als je met kinderen gaat zou ik een van de andere hotels nemen vanwege de weinig activiteiten die ze hebben voor de kinderen en als er iets te spelen viel op een automaat voor de kinderen dan koste het 4 euro per keer. Tevens wees op tijd voor ontbijt!! Rondom het hotel is er ook niets te doen behalve dan met de bus naar Disneyland te gaan want het hotel ligt best afgelegen van alle bezienswaardigheden. Voor het geld wat je betaald met gezin zou ik hier nooit meer terug komen en dit is niet alleen vanwege de schade aan de auto waar ze geen hulp bij aanboden. Mocht je zonder kinderen erheen willen gaan dan is het niet aan te raden langer dan 2 dagen te verblijven! Tevens de prijzen van die ze aangeven voor te zwemmen bij center parcs van disneyland kloppen niet want voor 2 volwassenen en 2 kinderen vragen ze 190 euro en dat is het niet waard.
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

zita

Positief: Netheid
hotel is prettig en wat een super plus punt is er komt een buiten zwembad!aankomsthal in gerenoveerd en rukt erg prettig. kamers zijn gerenoveerd,alleen de badkamers niet wel fijn dat er flessen staan met handzeep/shampoo/doucheschuim. bedden liggen erg prettig. fijn een espressomachine op kamer en koelkast. Bij inchecken kregen we een kamer,komen we daar en wat blijkt!KAMER WAS NOG INGEBRUIK! echt dat kan niet!!slippers lagen er krukken privespullen van gasten van die kamer! echt een flinke domper! wel andere kamer gekregen! geen excuus! nieuwe kamer werd niet 1x schoongemaakt tijdens verblijf, moesten zelf vragen om nieuwe handdoeken. ik weet niet waar dat zakje voor diende..stond op hang op voor schoonmaken..kregen we een tandenbostrel en een zeepje? vaker in dream castle verbleven maar dit was echt zeer teleurstellend
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Rosalie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gerenoveerd hotel, fijn klein zwembad, gezellig restaurant/bar. Familie kamers met airco. Ligt naast de snelweg dus de volgende dag weer snel op pad.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Marcia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was superaardig en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was heerlijk en uitgebreid, met ook voldoende keus voor onze kinderen. Het zwembad was heerlijk. De kamer was ruim genoeg voor ons gezin (2 kinderen), en elke dag heel schoon.
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

kenneth

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Isabelle de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft een facelift gehad, het is nu veel lichter binnen, erg mooi! Helaas hebben ze het zwembad overgeslagen. Veel alg en zelfs schimmel in en rond het bad gezien.
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed alleen jammer van de verbouwingen maar moet ook gebeuren. Alleen shuttle bussen niet te doen veels te druk mja kan het hotel niks aan doen
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Shailen

4 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

lara

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Dream Castle op 11 mrt 2022
Bonjour Lara, Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé et que vous ayez apprécié nos services et notre hôtel. Au plaisir de vous revoir très rapidement. Cordialement

6/10 – Redelijk

soeri

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onbijt was minimaal en niet lekker, de kamers werden niet dagelijks zoals beloofd schoongrmaakt, geen oplaadpaal voor elektrische auto's, prijsverhouding klopt niet ( je krijgt niet waarvoor je betaalt). Het is geen vier maar 2 sterren hotel.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we alway enjoy our stay here
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

E

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
6 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Dominic

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
In mijn ogen eerder drie sterren waardig dan vier sterren, maar hier verder een prima verblijf gehad met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De liften werkten niet goed, de kamers zijn wat gedateerd maar wel ruim en er is veel (onbewaakte) parkeerruimte. Verder ieder kwartier een gratis shuttlebus naar Disneyland, prima ontbijt, zwembad en een aantal videogames in de hal. Kamers worden niet standaard schoongemaakt; hier moet je bij de receptie om vragen. Hetzelfde geldt voor schone handdoeken.
2 nachten verbleven in november 2021