2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van M Social Hotel Phuket

5 out of 5
M Social Hotel Phuket
199 Rat U Thid 200 Pee Road, Patong, Phuket

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 388 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 389 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The bathroom is altered and hier and there rusty. We had chosen for the Superior Room, normally this room has a tube, but this one not. The hall when you enter the hotel is dark and boring and it fave an old view.
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Management op 5 nov 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van The Management op 2 apr 2019
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jacqueline, Afferden (L)

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een kamer uitgezocht, en nog extra gevraagd, met een ligbad. Deze was niet beschikbaar bij onze aankomst, hoewel ik ruim van te voren had geboekt. We kregen een andere kamer aangeboden met douche, een beetje in de uithoek van het hotel (vonden wij)!! Er werd wel meteen bij gezegd dat als de kamer niet zou bevallen we de volgende dag mochten verhuizen naar een andere kamer MET bad. Hebben we dus ook gedaan!! Al met al hebben we een heel fijn verblijf gehad in dit hotel. Vooral het ontbijt was super!! Vriendelijk personeel!! We hebben veel gebruik gemaakt van het mooie zwembad! En de locatie was ook heel prettig!
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van The Management op 18 mrt 2019
Dear Jacqueline , Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ligging maar dat is ook alles ...
Omdat de hotel lekker dicht bij het uitgaansleven lag en naast een winkelcentrum lag, heb ik dit hotel geboekt. Alleen vond ik dat de hotel een oude staat verkeerd, de badkamer zag er niet uit, voor mij te oud en gedateerd. Alleen als ze gaan renoveren zal ik terugkomen, maar anders nooit meer.
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Patt op 16 jul 2018
Dear Guest, Greetings from Millennium Resort Patong! Thank you for your feedback during your recent stay. We regret that our service levels may have fallen short and would like to assure that the areas highlighted are being addressed for improvements ahead. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. Kind regards, The Management

6/10 – Redelijk

Sanne, Almere

Negatief: Netheid
Goede ligging
Goede ligging van het Hotel, binnen 5 min loop je in Banglaroad en ben je zo op Patong beach. Het hotel zit aan een winkelcentrum vast met een grote supermarkt. Het hotel zelf is geen 5 sterren. Wij kwamen net van een echt 5 sterren hotel in Bangkok. Helaas waren de verschillen overduidelijk. Ik zou dit hotel 3 of 3,5 sterren geven. Ontbijt was lekker uitgebreid en verzorgd. Onze kamer lag aan de straatkant, opzich goed geïsoleerd en met hoognodige verduisteringsgordijnen. De badkamer vond ik zelf vreselijk. Deze werd gescheiden van de kamer door lamellen. Het douchen vond ik ook niet echt fijn, want de douchekop viel telkens naar beneden. Daarnaast was er alleen een bad waar ze een glaswand op hebben geplaatst. Deze liep tot de helft, maar je maakte zo de badkamer nat. De toilet zat op dag 3 verstopt, meteen housekeeping gebeld en het was binnen 5 min geregeld. Er zaten vlekken op het beddengoed en badkamerlinnen, dat was minder. Zeker geen luxe om de kamer een goede onderhoudsbeurt te geven en te investeren in nieuw linnen. Opnieuw kitten, schimmelverwijderaar voor de badkamer, lichtschakelaars testen etc.
6 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Lynsey, Vinkeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gelegen bij winkelcentrum, strand en Bangla Road
Het hotel was prima! Bij aankomst hadden wij de Grande Luxe Room geboekt, enorm grote kamer. Er zaten vlekken op de spiegel van make up, vlekken in de gordijnen en het toilet spoelde niet door. Wij verbleven in de Lakeside (gebouw 100 meter verderop van het originele hotel) wat een geweldige ligging had. Alles zat om de hoek van Burger King, McDonalds tot traditioneel Thais eten. Bangla Road zit op 5 minuten lopen van het hotel vandaan maar je merkt niks van de drukte in je kamer. Doordat de kamer niet in orde was hebben wij nadat het schoongemaakt werd 1 dag geslapen in deze kamer en kregen een upgrade naar de Cabana kamer met een privé Jacuzzi aan het zwembad. De kamer was iets kleiner maar had wel een super mooi bad en twee keer per dag schone handdoeken. We hebben hier 6 dagen geslapen. Heel netjes opgelost door het personeel om deze upgrade aan te bieden terwijl een dag daarvoor deze upgrade ons voor een aanzienlijk bedrag werd aangeboden. Het ontbijt in de ochtend is erg uitgebreid en schoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Enige grote en dan bedoel ik ook echt enorme ergernis is dat het hotel een 5 sterren hotel is waardoor het geboekt wordt door voornamelijk Chinezen. Deze mensen zijn heel erg luidruchtig en houden geen rekening met de rest in het hotel. Taxi's zijn overigens ERG duur in deze omgeving, van Bangkok airport naar het hotel was 1000 baht en een ritje naar Phuket town was evengoed 800 baht.
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Patt op 22 aug 2017
Dear Lynsey, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you and your wife back soon Kind regards, The Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not the best
The hotel is close to everything so nice location! But the room was terrible. The room and the bathroom were dirty and there were ants walking on the floor. And the bed was small and hard
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Patt op 3 aug 2017
Dear Guest, Thank you for sharing your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvement to the quality of our rooms. We have highlighted the concerns to our team, who will make every attempt to ensure all our guest rooms are functional and clean always. We are currently in process of a maintenance program to improve the overall quality of our rooms. Please accept our sincere apologies, and more importantly, our sincere rectification to the unpleasant experience. We appreciate your kind understanding. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Mansoor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very helpful!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed from 4/6 - 4/9. Location was perfect and the center of it all. Just a block away from Bangla road and a few blocks from Paradise - everything is less than a 10 minute walk. I had rooms in the exterior and had zero misquito issues the entire stay. The room was cute and having the balcony was a cute plus. No issues with outside sound on my end - I also sleep with earplugs. Staff were incredibly helpful and so kind. The complimentary breakfast was great! Always made an effort to grab it before setting off for the day. Only reason propery condition and facility didn't receive a full 5 stars is because the gym & pool were still under construction during my stay, however really not an issue for me.

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Personeel en service
They never told me the gym was under remolding. I booked it for their gum
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Katryn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are super friendly and helpful
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff good breakfast nice rooms
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Pjey Mayandi General Manager op 1 apr 2024
Dear Stefano,Warm Greeting from M Social Phuket,I am delighted to know that you had a fantastic stay and enjoyed our facilities, the comfort of our room, and our breakfast. Your kind words on the level of service from the team are very much appreciated.I look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Warm Regards,

10/10 – Uitstekend

Warwick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My wife and i stay at M Social in March 2024. The newly renovated Hotel is amazing. The rooms are big and spacious. Check in was very professional and staff were very helpful and polite. Breakfast was really good with eggs benedict on the menu included in the Hotel stay. The swimming pool was new too. Will definitely come back soon.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Pjey Mayandi op 7 mrt 2024
Dear Warwick,Thank you for choosing to stay with us at M Social Phuket.We are pleased to hear that you had a fantastic stay and appreciated various aspects of your visit. From our choices of breakfast to the well-appointed room and facilities, we are glad that you enjoyed your experience. The exceptional service provided by our team, made a lasting impression on you.We appreciate your feedback and certainly look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Warm Regards,Pjey MayandiGeneral Manager

8/10 – Goed

Dejan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There should be smoking rooms (balcony) available.
10 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Pjey Mayandi op 7 mrt 2024
Dear Dejan,Warm Greetings from M Social Phuket.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share a review of your experience.I appreciate your comments and certainly look forward to welcoming you back in the very near future.Warm Regards,Pjey MayandiGeneral Manager

8/10 – Goed

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Daraya, New York

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved how clean everything was and how friendly the staff was. I would love to stay at this hotel when I visit Phuket again.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 30 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Kind regards The Management

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 30 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Kind regards The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 24 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 – Uitstekend

Djamel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne hôtel calme
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 23 mrt 2020
Dear Djamel, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Clarisse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel je recommande
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 23 mrt 2020
Dear Clarisse, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Rafaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WE LOVED IT.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 23 mrt 2020
Dear Rafaela, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Clarisse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Chambre spacieuse ménage fait tous les jours (pendant 15 jours) Bouteille d’eau offerte tous les jours et mini bar gratuit une fois Le petit déjeuner magnifique super bon pancakes et gauffres et omelette faites sur place. Poulet halal
15 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 20 mrt 2020
Dear Clarisse, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic Hotel . Hotel staff superb . Located at the shopping mall . I had a cabana room with access to pool . Brilliant service and facilities , and excellent restaurants . There for 10 nights . Will be going back again to the millennium resort . Loved it .
10 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 20 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 19 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Mervi

Keskusta hotelli
Vähän kulunut hotelli. Hyvä sijainti palveluiden läheisyydessä.
9 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 18 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも通り立地最高の宿
11 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 18 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 – Goed

ヒロ, 神奈川県

Reisde met een groep
Positief: Netheid
シャワーが壊れてて水に近いぬるま湯しか出なかった けどまあ外出れば暑いからそこまで問題にならなかった
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 16 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Taka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant is nice, Breakfast and Dinner Buffet wonderful
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 16 mrt 2020
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 – Uitstekend

SD, Australia Melb

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location service cleanliness staff facilities.. perfect! Breakfast Buffet has little choices for vegans or vegetarians however staff arranged seperate cooked dishes each morning to suit our group :)
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 16 mrt 2020
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Absolutely not a 5 star resort as advertised. More like 3 1/2. The lobby was beautiful but otherwise the room and amenities are in dire need if an upgrade. That said, the location is awesome and the staff were great. The breakfast had decent options and the food was good.
5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 13 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 11 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Kwokwai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
整體來説已經可以了,唯獨早餐方面有待提高!
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van The Management op 10 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Dizzy, UK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Part of the Jungcylon shopping center so great access to shops, food outlets & cinema, just note, the hotel is in 2 separate parts within the shopping center, so if booking trips/excursions you will need to know if your room is beach view or lake view for your organizing your pick up transport.
10 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

6/10 – Redelijk

Lucas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel un peu vieillissant mais bon rapport qualité prix tout de même
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 9 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly on arrival. During our stay our room was kept clean a nd staff were always smiling and helpful. We have stayed at this Resort before. Beautiful Resort to walk around . I did not like rude guests that were loud and noisy during breakfast. I wanted to leave. They need to be spoken to so other can enjoy eating!
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 6 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems, processes including re-training for the necessary changes to bring about improvements to our service delivery. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

8/10 – Goed

CHI FAI

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
地點非常方便, 房間寬大舒適, 但房清潔一般. 泳池漂亮夠大 非常舒服
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 6 mrt 2020
Dear Chi Fai, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 4 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your good feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 – Uitstekend

Damian

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Location is good, it is just next to the shopping center and staffs are nice, a lot of dinning choice around but hotel is getting old, it need to be renewal.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Choi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
치굿
정실론이랑 이어져있어서 제일 좋았어요
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
水回りの受け器に多少塗装の剥がれはあったものの、清潔感のある部屋で満足です。 ショッピングにも非常に便利な場所です。
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft war in Ordnung. Zentral in Patong. Restaurant zu überfüllt und zu wenig Auswahl.
8 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

Beer

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

OLIVIER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Resort assez bien....mais chinois bruyants !
Le Millenium est un hôtel 5 étoiles ayant un accès direct au centre commercial Jungceylon de Patong,très proche de l'animation nocturne de Bangla road. J'ai particulièrement apprécié sa belle piscine et son staff très professionnel. Les chambres sont très correctes....Un petit coup de modernisme serait un plus fort appréciable. Le check-in et out ont été effectués rapidement. Je n ai pas testé le service de restauration. Par contre,clientèle chinoise- japonaise-coréenne très bruyante....Ne respectent pas la quietude des autres clients.J ai dû jouer au gendarme à deux reprises(dans le couloir de ma chambre et à la piscine pour préserver le calme)...dommage car le staff thaï ne dit pas,ils courbent l'échine devant la clientèle asiatique omniprésente et importante source de profit.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 2 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 – Uitstekend

eric

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Excellent place excellent location
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 28 feb 2020
Dear Guest Thank you for your good comment. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 – Uitstekend

samuel, HK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Actually, I have no specific choice of place or type. The most important things I will consider for my place of stay would meet my requirement such as parking facility, high service standard with reasonable price.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 28 feb 2020
Dear Guest Thank you for your good comment. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt hotell utanför bruset.
Väldigt serviceorientrat. Stort hotell. Fint poolområde och gym. Ligger vägg i vägg med shoppingcentrum. Cirka 7 minuters promenad till Bangla Road (stöket!). Saknar ett skohorn på rummet.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 27 feb 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at the Beachside building 6 years ago and had a wonderful experience, this time was put in Lakeside building and was disappointed with experience. Frustrating also that the Free Drink on arrival was not able to enjoy as the bar had closed before 11pm...unbelievable!!
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 26 feb 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management