Exterieur

Beoordelingen van Nipa Resort

4 out of 5
Nipa Resort
33 Sainamyen Rd, Patong, Phuket

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 341 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 341 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is er super vriendelijk, de kamer, het ontbijt en het zwembad was heel goed.
10 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Tina, Assistant General Manager op 2 mrt 2019
Dear our valued guest, Nice to host you at our property and thank you very much for sharing your feedback. We are happy to hear that you had a wonderful time here at Nipa Resort. We will pass your message to our staffs and we keep providing the good service to customers. We hope you will select Nipa Resort to be your next trip destination. Best regard, Management team

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Ver van strand, veel lawaai aan zwembad vanwege kinderen. Veel Shinese gezinnen die best wat lawaaierig zijn
16 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Tina, Assistant General Manager op 18 feb 2019
Dear our valued guest, Thank you so much for your time sharing your feedback and we are apologized for any inconvenience occurred. With 10-15 minutes walk to bech, we provide the shuttle bus service available daily to/from the center and the beach. Our hotel tries best to serve the guests in worldwide. In the specific season or main holiday, the guest will come to join holiday with us seperatedly. However, every guest is very important to the hotel and they will get the good comfort and service back. Once again, we hope to have an opportunity to welcome you back to our property in your next holiday. Best regard, Management team

8/10 – Goed

R.A.H.W.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay. Location is very close by bangla road
Great location, beds are hard, quit place, stupid hotel policy about friends picking you up and checking in was taking 2 hours
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van GSA/RSVN DEPT. op 14 nov 2018
On first, we would like to thank you for your stay, we're appriciate that. We known and understand your problem,so we're very sorry about that. That policy is for your security.

8/10 – Goed

R.A.H.W.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf!
Goed verblijf gehad, top locatie, heerlijk zwembad, lekker eten en niet duur, vriendelijk personeel dus al om al een goed hotel!
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Nipa Team op 19 nov 2018
Dear guest, Greeting from Nipa Resort. Thank you very much for your feedback. we hope you enjoy your time and holiday at Nipa Resort. We will work hard to make our guest impress. We always welcome you back here. Have a great day.

8/10 – Goed

Robert Victor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel
Ontbijt was niet echt geweldig en de bedden waren veel te hard. Er is een heel groot zwembad wat goed onderhouden wordt. De douche werd steeds koud.
Dear Our Valued Guest Greeting from Nipa Resort, Patong Phuket, Thank you very much for sharing your experience with us and we are very happy to hear that you have a great memory with our swimming pool and facilities. Kindly note that we will keep putting more varieties on our breakfast line and focusing more on our service standard. We hope to have a chance welcome you to our property in the future Best regard, Management team

4/10 – Matig

Hans, Beverwijk

Negatief: Personeel en service
Teleurstellende ervaring, net hotel
Wij hebben 6 dagen verbleven in het Nipa hotel. We hadden een Deluxe kamer. Prima kamer en schoon. Locatie is prima. Je kan alles te voet bereiken ( binnen 15 min lopen ) Het hotel is klein voor een resort. Zwembad is oke en niet al te groot, net zoals de bar bij het zwembad. Het gedrag van het personeel heeft de sfeer verpest waardoor wij het hotel zeker niet aanbevelen. Zij hebben ons meerdere keren beledigd. Bij de boeking is ons een korting van 15% op het eten en drinken beloofd. Dit kregen wij niet. Navraag bij de receptie bleek dat zij hier niks van af wisten, toch vouchers gekregen. Vervolgens was de korting alleen geldig op het eerste drankje, daarna alleen geldig in het restaurant. Weer geklaagd en uiteindelijk kregen wij de korting de gehele dag bij zowel de bar als het restaurant. Dit was erg fijn. Zo stond het ook in onze boeking. Echter het personeel vond het nodig om hierover vervelende opmerkingen te maken zoals waarom wil je hier korting, hier is het al goedkoop, buiten betaal je veel meer en vraag je ook geen korting .etc etc. Om dit 5 van de 6 dagen aan te horen en naar een chagrijnige barman toe te lopen voor een drankje, was erg vervelend. Om deze discussies te voorkomen hebben wij gevraagd om op rekening te betalen en aan het einde van de dag dit af te rekenen. Dit was echter niet mogelijk. Ook niet met creditcard als onderpand. Kortom, net hotel maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken

10/10 – Uitstekend

Athip

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is was amazing ! Food excellent! And the room is clean
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 23 mei 2024
Dear Athip,Thank you for your glowing review. We are thrilled to hear that our staff, cuisine, and cleanliness met your expectations. Your satisfaction is our utmost priority. We continuously strive to maintain and improve our high standards. Your commendation means a great deal to us and serves as motivation for our team. We truly appreciate your feedback and look forward to the opportunity to serve you again in the future.Best Regards,The Management team by Nipa Resort.

10/10 – Uitstekend

Sheri Leanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with great staff, pool was big… easy access to all the hustle and bustle of Patong
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 9 mei 2024
Dear Sheri Leanne,We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated our staff and amenities. Our team works hard to meet our guests' expectations. We are glad that our location was convenient for you. It's wonderful to hear you enjoyed our pool facilities and found access to Patong effortless. We pride ourselves in providing the best possible guest experience and your feedback is invaluable. We hope to welcome you back for another enjoyable stay.Best Regards,The Management team by Nipa Resort.

8/10 – Goed

Jonas

8 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

sanorack

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
This is a very old and outdated hotel. The pool is shutdown
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

APARNA

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay at Nipa resort ! Although it is an older property, but it is pretty good condition and the free breakfast and me to order eggs was great. They had enough food options for everyone including Thai breakfast in the morning as well as American breakfast too. The staff was helpful whenever I needed them. Kris was great to help me check out at 4:30 in the morning. The pool was lively, and I saw people of all ages, relaxing and chilling and reading books etc. it is very close to the Patong beach and walking distance is only about 8 to 9 minutes. Being a solo female traveler, I felt safe at this location. Overall, for the area I was in this was a nice hotel, and good value for money. I could possibly return here on my next trip. Thanks Nipa !
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Marianne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for the price, the staff was very lovely and friendly which is very important, so we are very grateful of their service and care. The building is overall very nice with thai style, nice pool, good size beds,confortable rooms and very good service clean!. Also very good located in Patong for walking distance. The only feedback to improve maybe more variety for the breakfast and also they were doing some renovations during the day, which makes bit too noisy in the rooms.
9 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 30 nov 2023
Dear Marianne,Thank you for sharing your experience at our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed our Thai-style building, the cleanliness of our rooms, and the excellent service our staff provided. It’s also wonderful to know the location was convenient for your explorations in Patong. Your suggestion for more variety at breakfast is well-noted and we'll take it into consideration for further improvements to our food selection.We are extremely sorry for any inconvenience caused and assure you that we are consistently working on enhancing our services. We hope you will choose to stay with us again in the future, where we will do our best to make your experience even more satisfying. Thank you once again for choosing us and for your valuable feedback. Looking forward to your next visit!Best Regards,The Management team by Nipa Resort.

10/10 – Uitstekend

Nora

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super établissement. Accueil et personnel parfait, toujours le sourire et aux petits soin pour nous. Nous connaissons bien patong et sommes ravis d avoir logés au Nipa, tellement que nous reviendrons l an prochain
26 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 21 dec 2023
Dear Nora, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Goed

Eve

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When do you the shower even will closing the shower curtain, the water still run at.the edge of the bathtub beside the wall. We have to put 2 towels to stop the water.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 11 okt 2023
Dear Eve,Thank you for your valuable feedback and for giving us a 4/5 rating. We appreciate your remarks about the shower issue and understand how this can be a concern. We have notified our maintenance team about it, to ensure similar incidents don't reoccur in the future. As a hotel, we strive to provide our guests with a comfortable stay and it's only through feedback like yours that we can continually improve. Despite this issue, we hope your overall stay with us was enjoyable and we look forward to welcoming you back for an even better experience next time. We promise you a seamless stay.Best Regards,The Management team by Nipa Resort.

6/10 – Redelijk

Hoi Yan

Reisde met familie
一向住開,可以接受的,唯獨是沖涼花曬水力不夠,女土洗頭要花很長時間
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Management Team op 3 okt 2023
親愛的HoiYan,感謝您長期以來選擇我們酒店,並抽出寶貴的時間在此留下您的評價。關於淋浴花灑的問題,我們馬上通知後勤部門檢查跟進。 我們希望將找到有效方案來改進您的體驗。我們對您的每一次反饋都表示非常重視,因為這能幫助我們不斷提高,以更好地滿足您和其他客人的需求。再次感謝您的評價,期待您下次再次光臨我們的酒店,體驗我們改善後的服務。

8/10 – Goed

Haruthai

14 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Penelope

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff very nice and helpful
21 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Management Team op 31 mei 2023
We are so happy to hear you had a great experience at Nipa Resort. Your review made our day!Our whole team works very hard to keep our guests happy, but we can do it thanks to amazing guests like you.Thanks again, and we hope to serve you again soon.

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Family Hotel
We had a great time at Nipa Resort,everything was excellent from check in to check out,wonderful breakfasts,friendly pool side bar,fantastic pool,we loved everything Nipa Resort has to offer,thanks,Rob.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Management Team op 23 mei 2023
We're so happy to hear you had a great experience at Nipa Resort. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customer happy, but we can only do it thanks to amazing customers like you. Thanks again and we hope to serve you again soon.

10/10 – Uitstekend

Lavinia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just stayed at Nipa Resort and we loved it. Our family room was spacious and very clean.. beds were comfortable. The pool area was amazing and we used it every day. Breakfast was excellent and was changed up every day.. staff were so good, always smiling and so polite.
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van The Management team by Nipa Resort. op 21 dec 2023
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care!

10/10 – Uitstekend

David James, Dunfermline

7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Heather

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Jenny

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Petri

14 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service
Fine location. Lots of mosquitoes at night on balcony. Bartender at pool very nice. Decent value. Good for kids etc

4/10 – Matig

Osamu

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

khanittha, Philadelphia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All staffs are friendly and helpful. The front desk ladies will do their best to assist me when I ask for help.to.get my hydro flask 32 oz can just for the beach. I dropped it inside the taxi after got pick up fepm.a long drive from.the airport
6 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

martin

Positief: Netheid, personeel en service
Fint hotel !! Ca 10 minutters gang til stranden og til nattelivet. Glimrende pool.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Miyata

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Henrik

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Amos Nepacina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slow wifi service but otherwise amazing value for money with great amenities
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Gratae op 26 jul 2022
Dear Value Guests Thanks for taking the time to review our property. Your complimens are the inspiration for us to continue our work. We hope you found accommodations that met your expectations for the rest of your trip. And hope to see you back agian :) Best regards, Nipa Resort Team

10/10 – Uitstekend

Norman

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Renan

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Renan

1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Kisang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No intention to revisit this hotel agsin
I do not recommend this hotel at all and I do not intend to revisit this hotel again. The room was very old style. So many mosquitos around the hotel including the room. Male front desk employee was not friendly and helpful.
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Gavin

6 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen
Correct rien de plus miroité sale marqué de main memme au comtoise entrée
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

saeid

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, Low waterpressure
I think the management and staff are professional and serious, better english from staff would be good, but thats what one would want from most hotels. The pool was good, towels For pool or beach should be in the pool area and not in the reception so. I was sick some two days and the staff were understanding so i appreciate that. The only bad thing was the shower had like almost no water pressure...... so thats negative, difficult to shower..... that really mist be fixed!
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
次の利用はありません。
 全体的に綺麗なホテルの印象を受けました。 立地条件もよく、プールは綺麗で、いいホテルに安く泊まれたと思いましたが フロントスタッフは、本当に人によります。 一番安い部屋を予約したので、朝までクラブミュージックが聞こえ、神経質でなくても気になりました。 延泊を希望し、2400バーツを支払った後、部屋の電気がつかず、鍵が潰れていて別の部屋を案内してもらえましたが、未清掃の部屋でした。 態度の悪いフロントスタッフにびっくりしたので、泊まるホテルを変更しました。 タイ滞在3ヶ月あるものの、初めてここまでの態度の悪さを経験しました。 前もってミニバスを予約しており 次のホテルの行き先も伝え、バウチャーももらいましたが、空港しか行かないからとドライバーより 「追加で料金を払ってください」とのことでした。 とてもホテルで予約したミニバスだとは思えません。 チェックイン時はスムーズで対応もよく、楽しい思い出が出来たものの最後の最後で残念でした。 次の利用はありません。
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is well maintained and the staff are very friendly and helpful. The pool is great as well. However the beds are hard as a rock and the walls are thin so you can hear people in the next room.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Gratae op 26 jul 2022
Dear Value Guests Thanks for taking the time to review our property. Your complimens are the inspiration for us to continue our work. We hope you found accommodations that met your expectations for the rest of your trip. And hope to see you back agian :) Best regards, Nipa Resort Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piscina ótima. Café da manhã bom. Não é tão perto da praia
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

PO TSIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 5 mrt 2020
To our valued guest Thank you very much for sharing your review score with us and we are glad to serve you this time. We look forward to welcome you back again in your next trip Best regard, Tina Chaiboon Assistant General Manager

8/10 – Goed

Aleksei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Останавливаемся уже в 5й раз, отличное сочетание сервиса, уровня отеля, близости пляжа и торговых центров. Очень хороший бассейн. Завтраки на пятерку. Кофемашины. Старайтесь брать building B,C. Там номера в одну сторону, коридор на улице.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 5 mrt 2020
To our valued guest, We are glad to read your experience in Phuket trip and hope you have a wonderful holiday. We hope to have you as our guest next time. Best regard, Tina Chaiboon Assistant General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant Genral Manager op 5 mrt 2020
To our valued guest, Thank you very much for sharing your review score to us. We are really apologised for any inconveneice occurred during your stay. Please give us a chance to get more detail by e-mail: asst.gm@niparesort.com and I promised not to let this happen again. Hope to see your feedback Best regard, Tina Chaiboon Assistant General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dejlig hotel,men ligger overfor et hospital med udrykning mange gange om dagen
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 31 jan 2020
Dear our valued partner Good day from Patong Beach and hope you are doing great. Thank you very much for your kinds review on your recent stay at Nipa Resort. We are really glad that you have a wonderful time. However, we are regret to the disturbing of embulance noise. We will find the way to eliminate the noise into the room and make sure all guests get full relaxation. Again, nice to be your host this holiday and we are looking forward to welcome you back again soon. Warm regard, Management team

6/10 – Redelijk

Jakob Holme

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Dårlig søvn men fint hotel
Fint hotel men madras og hovedpuder er noget af det værste vi har prøvet
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 31 jan 2020
Dear our valued guest Thank you very much for taking you time reviewing your recent stay at Nipa Resort. We are really glad to serve you and made your holiday to be wonderful. In the other hand, your feedback on our room amenities will be pass to Head Dept and we will try best to fix it shortly. We look forward to welcome you back again soon. Warm regard, Management team

8/10 – Goed

Steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good & basic resort
The resort has all the necessities, however when compared with other resorts it was quite basic. Breakfast was ordinary with selections changing daily. Only having one room card was a pain and we weren't allowed another one. Prices are a bit high for drinks and meals, however happy hour between 4-6pm was good. Even the price for a late check out was high. The pool is quite small when compared with the photos but it was nice to swim and relax. Location was good and a short walk from Patong Beach and Bangla Road. The free upgrade was nice and the service in general was good. It was good they held onto our luggage before our late flight for free.
8 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 3 feb 2020
Dear Steve Good day from Patong Beach and hope you are doing great. Thank you very much for your kinds review as your recent stay at Nipa Resort. We are very happy that you have a good time with us regard The Happy Hour drinks, the relaxin pool area, center location and free upgrade complimentary provided. Also, we will take a action and considers your suggestions to improve our service in the short future. Again, we are appreciated to be your host this time and look forward to welcom you back again soon. Best regard, Management team

10/10 – Uitstekend

henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stay
Good stay. The receptionists need to improve their english.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 27 jan 2020
Dear Henrik Good day from Patong Beach and hope you are doing great. Thank you very much for your lovely review upon your recent stay at Nipa Resort. We are really appeciated that you got the good experience here. In the other hand, your feedback on "Staff English Skill" will be considered and the training process will be invested. We look forward to see and have a future opportunity to welcome you back again soon. Warm regard, Management team

10/10 – Uitstekend

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koselig hotell som ligger veldig sentralt. Litt slitt.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Tina Chaiboon, Assistant General Manager op 17 jan 2020
Dear ou valued guest Good day from Nipa team and nice to host you at our resort for your holiday. We are really happy to see the great feedback from you and glad that you have a good memorable stay here. We hope to see you at your next trip Best regard Management team