Strand

Beoordelingen van Pipikuku Hotel & Restaurant

3 out of 5
Pipikuku Hotel & Restaurant
94/10 Sai Namyen Road, Patong, Phuket

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 142 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles op loop afstand prima kamer en leuk en gezellig personeel
19 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awsome
Het was een zeer goeie hotel zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 5 mrt 2019
Bedankt voor de geweldige beoordeling en de woorden van lof. We zijn blij dat u van uw verblijf hebt genoten en dat u uw positieve ervaringen met andere reizigers deelt. Je bent altijd weer welkom.

10/10 – Uitstekend

Lara

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The decoration, the food, the hospitality 5⭐
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a little gem this place is! Disappointed I didn't eat there. Only gripes I have are it's noisy (traffic) & I found the bed way too hard!
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Silver

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room 403
I had one week in this hotel, staff was super always so friendly and ready to help with every question that I had.
7 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

SARAVANAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best places to stay in Phuket with a budget. The place is clean, secure, convenient and safe. Location is very strategic and there's 7E n Family Mart right below. Rooms are clean with good air conditioning and heated water with good pressure. Comfortable bed as well. Highlight of the property is the Cuban owner who goes all out to ensure you're taken care of. Very helpful and friendly. Such a gem.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Gerret Bargum

Mvc Patong
Hotellet er mere beregnet på single mænd/kvinder, som vil udforske Patongs natteliv. Ikke særligt egnet for ophold som par. Hotellet er lidt nedslidt og kunne trænge noget vedligehold .
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 4 mrt 2020
Tak for din feedback og din kortvarige reservation til dig og dine venner, der kendte hotellet. Vi beklager, at du ikke var helt tilfreds. Hotellet bliver konstant renoveret, alle værelser i de fem rumskategorier er blevet friskmalet og næsten alle værelser har ny aircondition.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 1 mrt 2020
Thank you very much for the great rating. We are pleased that you enjoyed your stay to the full. You are always welcome again.

10/10 – Uitstekend

Steve, Melbourne

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked 2 rooms travelling with family and kids. Great value for money, location, massive breakfast included, wifi, helpful and friendly owner!!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 25 feb 2020
Thank you for your great review and the words of praise. We are happy that you enjoyed your stay to the full and that you share your positive experience with other travelers. You are always welcome again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in allem, ein gutes Hotel, immer zuvorkommend, es gab nichts zu beanstanden, mir hat der Aufenthalt sehr gut gefallen, ich war 2 Wochen im MVC. Gruß an die gesamte Belegschaft im MVC
14 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 21 feb 2020
Besten Dank für die tolle Bewertung und die lobenden Worte. Wir freuen uns, dass du deinen Aufenthalt genossen hast und wir würden uns freuen dich wieder bei uns begrüssen zu dürfen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
鄰近市中心,方便購物........ 但床舖陳舊及破爛。 見議要盡快改善床舖問題。 升降機亦在維修中。
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 5 feb 2020
感谢您的反馈。我们很遗憾您没有享受舒适的床铺。我们会定期检查床垫,并在必要时更换它们。 升降机因传感器故障而出现故障,并且在24小时内解决了该问题。

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Daniel Hofmann op 20 jan 2020
Thank you for your rating. We are happy that you enjoyed your stay and we would be happy to see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider nicht zum weiterempfehlen. Hotel ist nicht Thaifriendly man muss für jede Nacht 250 Bath bezahlen obwohl man ein Doppelzimmer gebucht und bezahlt hat!!! Hotel liegt direkt an einer stark befahren Strasse, Fenster und Türen sind nicht abgedichtet, da schläft man besser an einer Rennstrecke. Zimmer sind stark in die Jahre gekommen und Klimaanlage funktioniert nur bedingt. Aus meiner sicht nicht ein 3 Sterne Hotel.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 15 jan 2020
Besten Dank für das Feedback. Das Standard Zimmer wurde für eine (1) Person gebucht, bzw. bezahlt, und wir haben gemäss unserer Preisliste die zusätzliche Person verrechnet. Wir bedauern, dass die zuvor bekannte zentrale Lage nicht den Erwartungen entsprochen hat. Unser 3* Hotel wird laufend modernisiert und wir erwähnen niergends, dass wir über eine Schallisolation verfügen. Ich hoffe, der anschliessende Aufenthalt in Pattaya hat den Erwartungen entsprochen.

8/10 – Goed

Viola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 3 feb 2020
Thank you for the great review. We are pleased that you were satisfied with your stay and we would like to greet you again.

10/10 – Uitstekend

gaurav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 25 dec 2019
Thank you for your great rating. We are pleased that you enjoyed your stay to the full. You are always welcome again.

8/10 – Goed

Johan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff
It was okey, not cheap not expensive. The WiFi was not good not bad. Friendly staff
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 23 dec 2019
Thank you for your good rating and feedback. We are happy that you enjoyed your stay. We always strive to offer good value for money, including our latest generation WiFi. You are always welcome again.

10/10 – Uitstekend

oguzhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
War ein super Aufenthalt mit einem sehr freundlichen Gastgeber
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 23 dec 2019
Besten Dank für die tolle Bewertung und die lobenden Worte. Wir freuen uns, dass du deinen Aufenthalt vollumfänglich genossen hast und unsere Gastfreundschaft geschätzt hast. Du bist jederzeit wieder willkommen.

8/10 – Goed

Arntit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 12 dec 2019
Thank you for your good rating. We are happy that you enjoyed your stay and we would be happy to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Jose

3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

William

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very dated, on the edge of being dirty.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 6 dec 2019
Thank you for your feedback. We regret that your four-day stay in the booked economy room did not meet your high expectations. The hotel is not new, but we keep renovating. We value cleanliness and apologize if something is not as it should be. Shortcomings can be reported anytime to our 24 hour reception, this would have given us the opportunity to take action and probably embellish your stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
le seul hic c'est que les chambres ne sont pas bien isolé du bruit sinon rien à dire
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 5 dec 2019
Merci pour votre excellente critique. Nous sommes heureux que vous ayez été entièrement satisfait. Les chambres insonorisées se trouvent principalement dans les hôtels plus luxueux et nous ne proposons pas ces installations. Vous êtes toujours à nouveau le bienvenu.

6/10 – Redelijk

Olivia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok priced and great location. Needed updating, their was mold all over bathroom and shower curtain, nothing a good clean couldn’t sort out. Ants in the bed but lady on reception sorted for us, (with bug spray) other staff was moody and ignorant. I’ve stayed in nicer places for the same price, ok for a couple of nights, wouldn’t stay any longer.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 4 dec 2019
Thank you for your feedback. We regret that your three-day stay in one of our standard rooms did not quite meet your expectations and that ants found their way to your room. In a tropical country, there are also unwanted pests, which we regularly take action against. The procedure of the night receptionist was completely correct, if the lack had been announced immediately, we would have had the chance to fix it during the daytime. The bathrooms are usually cleaned thoroughly and we prevent mold. We regret that the shower curtain and apparently a couple of tile joints had discoloration. The hotel is not new, but we value quality, cleanliness and hospitality. We are also constantly renovating and upgrading the rooms, so we are also among the best 3* hotels in Patong and offer a very fair price.

10/10 – Uitstekend

Jose

4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Keith, Atlanta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place and location. Staff was very nice and helpful.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 21 nov 2019
Thank you for the great review and the words of praise. We are glad that you were completely satisfied and we could assist you. You are always welcome again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
22 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 13 nov 2019
Thank you for the great feedback. We are glad that you have fully enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

8/10 – Goed

Hisashi, 茨城県

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地的に多少騒がしいですが、コストパフォーマンスは良いと思います。
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 22 nov 2019
Thank you for the great rating. We are glad that you enjoyed your stay. Patong is a lively city and you have to expect some noise. You are always welcome again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Was ok
Room was ok. Everything including the bottled water had charge fees on them :/
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 7 okt 2019
Thank you for the rating and your feedback. We regret that you were not completely satisfied with your stay. The minibar is available to our guests as a service and we calculate the consumption according to the price list in the room, as is usual. In the room we offer small free drinking water bottles, in the lobby there is unlimited free water, with the vouchers our guests receive welcome drinks, coffee, tea and chocolate drinks. Our guests also benefit from the latest generation WiFi in the rooms and public areas. We would be happy to welcome you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 5 okt 2019
Thank you for your good ranking. We are glad that you enjoyed your stay and we would be happy to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great accommodation located centrally in Patong
Very good location within walking distance to most of the attractions in Patong. Bangla rd, bigC shopping, Jungceylon shopping mall, Patong Beach etc. You don't hear any noise from the clubs on bangla rd but there can be a little bit of traffic noise at times which is pretty standard in most busy areas of Patong. Great staff, they were polite and attentive. Rooms were kept very clean. Overall, very happy with my stay at MVC patong house.
19 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 8 sep 2019
Thank you for your great review and the words of praise. We are glad that you have fully enjoyed your stay in a central location and we have met your expectations. It's lovely, that you share your positive experiences with other travelers and supported us with it. You are always welcome again and meanwhile, we wish you a good time.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
部屋に電気ケトルが無い
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sentralt hotell med ok standard i forhold til prisen. Harde senger og noe støy, forutenom det hadde vi et flott opphold.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Jungwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가족단위 보다는 친구끼리 여행가서 저렴한 가격에 하루 보내기를 원한다면 추천합니다.
파통비치 쪽에 걸어서 이동가능한 거리에 있어 파통의 밤문화를 즐기기 좋습니다. 가족과의 여행이라 차량을 렌트했는데 호텔 내 주차장은 따로 없어 주변 골목에 빈곳에 주차해야하는데, 이 부분은 좀 불안요소입니다. 오래된 건물이지만 직원들 친절하고 조식포함 숙박이었는데, 호텔 1층 식당에서 제공된 조식도 가격대비 매우 훌륭했습니다.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 2 sep 2019
귀하의 훌륭한 검토와 자세한 피드백에 감사드립니다. 우리는 당신이 숙박을 완전히 즐기고 다른 여행자들과 긍정적 인 경험을 공유하게 된 것을 기쁘게 생각합니다. 호텔은 새롭지 않지만 지속적으로 갱신되고 있습니다. 우리는 자동차와 오토바이를위한 주차 공간이 제한되어 있으며 건물 주변에는 여러 주차 시설이 있습니다. 불행히도 이들은 예약 할 수 없습니다. 당신은 항상 다시 환영합니다.

8/10 – Goed

Boris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 6 aug 2019
Thank you for your good rating. We are glad that you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mi e piaciuto la cordialita e non mi e piaciuto la no restituzione della cauzione
21 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 4 jul 2019
Sfortunatamente, non possiamo dare una risposta personale alla tua valutazione anonima. Siamo lieti che tu abbia apprezzato il tuo soggiorno finora. Il deposito è sempre rimborsabile, vengono detratti solo i consumi del minibar e del ristorante o i costi aggiuntivi in base al listino prezzi. Ci dispiace che ci sia stato probabilmente un fraintendimento. Saremo felici di darti il benvenuto di nuovo.

8/10 – Goed

Simen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good and cheap
Good hotel. Restaurant in 1floor with good food
28 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 1 jul 2019
Thank you for your great feedback and the feedback. We are glad that you enjoyed your stay and could take home positive memories. You are always welcome again.

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid
Positif mais bcp de moustique dans la chambre jui decu !!!!!!!
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 28 jun 2019
Merci pour vos bons commentaires et vos retours. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans la chambre économique et que vous ayez prolongé votre séjour de 2 nuits. Malheureusement, il y a beaucoup de moustiques dans le climat tropical, qui sont partout, pas seulement dans votre chambre. Vous souhaitez pouvoir signaler ceci à la réception, alors nous aurions eu la chance de faire quelque chose à ce sujet. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau et vous souhaitons un bon moment en attendant.

8/10 – Goed

Elena

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 20 mei 2019
Thank you for your great rating. We are glad that you have enjoyed your stay and share your positive experience with others. You are always welcome again.

8/10 – Goed

ANDREW, NYC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Value.
Great experience. K. Pim at reception was very helpful and the overnight staff was very accommodating. Only downside was the butt sprayer could use some more water pressure.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 2 mei 2019
Thank you for your great review and your feedback. We are glad that you enjoyed your stay and we have met your expectations. You are always welcome again.

6/10 – Redelijk

carlos

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Bom local, ótimo preço, mas limpeza precisa melhorar. Lençol sujo e os 4 dias era arrumado o quarto e não era trocado os lençois. Alguns dias nem as toalhas foram trocadas, apenas dobradas. Mas se levar em conta o custo benefício um bom hotel
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 22 apr 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns, dass Sie mit dem Standort- und Preis-Leistungsindex zufrieden sind. Die Wäscherei im Hotel wird komplett von einer Wäscherei gereinigt. Verfärbungen sind möglich, aber die Wäsche ist sauber. Die Zimmer werden täglich gereinigt und aktualisiert. Wie in allen Hotels werden Bettwäsche und Handtücher nicht täglich gewechselt, nur wenn sie schmutzig sind. Dies entspricht dem weltweiten Standard von Hotels und Umweltbewusstsein. Für den Strand bieten wir unseren Gästen täglich Handtücher an der Rezeption an.

8/10 – Goed

HO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 5 apr 2019
Thank you for your great rating. We are glad that you enjoyed your stay and would be happy to welcome you again.

8/10 – Goed

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 20 mrt 2019
Thank you for the great rating. We are glad that you have enjoyed your stay and we can welcome you again in a few days.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service d’entretien quotidien chambre très propre.Hotel proche de la plage 5 mins de marche lieu stratégique à 10 mins de bangla Road.Personnel gentil et serviable. Je tiens tout particulièrement à remercier le patron qui m’a offert le surclassement de ma chambre
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 21 mrt 2019
Merci pour la bonne critique et la belle rétroaction. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et partagé vos expériences positives avec d’autres voyageurs. Vous êtes toujours les bienvenus à nouveau.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Le personnel se maquille derriere le bureau. Le personnel joue sans arret avec son portable. La propreté de la chambre ewt un point fort.
19 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 29 apr 2019
Merci pour vos commentaires. Nous regrettons que vous n'ayez pas été complètement satisfait. Je suis étonné de ce que le maquillage devrait être faux. Vous ne pouvez pas comparer l'éthique du travail thaïlandaise à celle de l'Europe. Vous devriez vous contenter de cela ou réserver une chaîne hôtelière internationale dans le secteur supérieur. Nos femmes de ménage attachent une grande importance à la propreté et nous sommes toujours prêts à offrir à nos clients un séjour agréable dans notre hôtel économique.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I chose this location to be closer to the airport than my lodging on the south end of the island, plus wanted to explore Patong a little bit. By the time my day tour ended and dropped me off at the hotel after enduring heavy traffic, I was too tired to go out in the evening. The room is functional, however the property could use overall enhancement of decor. I am not a fan of the small bathroom with shower, toilet, and sink all in an enclosed area. There is no curtain separating the shower which means the toilet gets completely
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 29 apr 2019
Thank you for your feedback. We regret that you did not fully enjoy your short stay in the cheap and functional Economy Room. The room descriptions and the new photos of all 5 room categories correspond to the reality. We are constantly renovating and upgrading all rooms to offer our guests even more. You are always welcome again and I recommend you to try our superior or deluxe rooms.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 1 apr 2019
Unfortunately we can not give a personal answer to an anonymous evaluation without any content. We regret that you have not fully enjoyed your stay. Our centrally located hotel offers five different room types for various needs and budgets. Our employees are there for our guests 24 hours a day.

10/10 – Uitstekend

Cary, Canada

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honest place for a fair price. Good security and open air restaurant with air flow. The food was great quality too. Good location too.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 4 mrt 2019
Thank you for your great review and the appreciative feedback. We are glad that you enjoyed your stay and are completely satisfied. You are always welcome again.

8/10 – Goed

SEOK HYEON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
파통시내 중심가에 있어 접근성이 좋고 잠만잘 사람들에게 추천
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 6 mrt 2019
좋은 평점 및 의견을 보내 주셔서 감사합니다. 우리는 당신이 숙박에 대해 만족 것을 기쁘게 생각합니다. 당신은 항상 다시 환영합니다.

8/10 – Goed

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great budget option, nice and clean
Great budget option! Simple but very clean rooms with a safe. The room is basic, but close to the beach, Bangla, and Jungceylon. Besides shopping, drinking, and beaching there wasn’t that much to do in Patong like nature stuff or cultural stuff. The manager is very responsive and accomodating. The reception forgot to return my deposit, but the manager sent it over a PayPal right away. I’m overall pleased with my stay!
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 3 mrt 2019
Thank you for your great review and your comprehensive feedback. We are glad that you enjoyed your three-day stay in the Economy Room. I am sorry that there was an adversity in the refund of the deposit. It was important to me to resolve this immediately after the clarification. Unfortunately, mistakes happen where people work. I hope you enjoyed your holiday in Thailand and I wish you a good trip home.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
พนักงานผู้หญิงผมยาว บ๊อบ ให้บริการดีมากๆ ทั้งด้านการให้ข้อมูล และการให้ความช่วยเหลือ
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 27 feb 2019
Thank you for your great review. We are glad that you enjoyed your stay. You are always welcome again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Over all
stayed four nights ,no hot water for three nights got the breakfast order right 50% despite repeating order back to me correctly the bathroom had a sewage smell from toilet although I realise mistakes happen probably wouldn’t stay again ( my wife is 100% sure not she wouldn’t go back ) I might the because the staff seemed nice so......
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Daniel Hofmann op 18 feb 2019
Thank you for your review and feedback. We regret that there was a technical problem with the boiler for about 36 hours and during this time only warm water from our solar water heater was available. I apologize that we seem to have made a mistake during your breakfast order, usually we like to fix them immediately - misunderstandings can happen because of linguistic barriers. Our employees are reliant on prompt notification of inconvenience so we can take action and give our guests a pleasant experience.