Maleez Lodge Hotel and Restaurant
Hotel met een restaurant, op 10 minuten lopen van Pattaya Strand
Fotogalerie voor Maleez Lodge Hotel and Restaurant





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standard Double laden

Standard Double
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Suite with Jaccuzi laden

Suite with Jaccuzi
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Pattaya
Centraal Pattaya
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 180
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

312/84-85 M.9 Soi Bua Khao Nongprue, Banglamung, Pattaya, 20150
Over deze accommodatie
Maleez Lodge Hotel and Restaurant
Vergelijkbare accommodaties

Sutus Court 3
Sutus Court 3
- Zwembad
- Bubbelbad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 377 beoordelingen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
4 dec - 5 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. THB 125 voor volwassenen en ca. THB 125 voor kinderen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maleez Lodge Hotel Pattaya
Maleez Lodge Hotel
Maleez Pattaya
Maleez
Maleez Lodge Hotel Restaurant
Maleez And Restaurant Pattaya
Maleez Lodge Hotel and Restaurant Hotel
Maleez Lodge Hotel and Restaurant Pattaya
Maleez Lodge Hotel and Restaurant Hotel Pattaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maleez Lodge Hotel and Restaurant
8,8
Uitstekend
8,6
Netheid
8,8
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Keith
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keith
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Marshall
5 dec 2022
Marshall
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Han-Chang
30 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Han-Chang
6 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Martin
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
14 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Stephen
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
12 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
25 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good choice!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Barry
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Barry
20 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Anthony, Swindon UK
16 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Shashikant
28 feb 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Shashikant
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Anthony, united kingdom
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
9 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
topp hotel in der mittelklasse alle wünsche
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jan 2017
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
per-olof
7 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

















