Meliá Vinpearl Phu Ly
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Meliá Vinpearl Phu Ly





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Diep bad
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Diep bad
Privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Diep bad
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Premium Room laden

Premium Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 60, Bien Hoa Street, Minh Khai Ward, Phu Ly, Ninh Binh, 400000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
Muong Thanh Luxury Ha Nam Hotel
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 23 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. VND 250000 voor volwassenen en ca. VND 125000 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: VND 1010000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 21.30 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vinpearl Condotel Phu Ly Hotel
Vinpearl Condotel Phu Ly
Vinpearl Condotel Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel
Meliá Vinpearl Phu Ly Phu Ly
Meliá Vinpearl Phu Ly Hotel Phu Ly
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Meliá Vinpearl Phu Ly
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alexander
Zakenreiziger, Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick, Kelowna
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ike
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ike
10/10 – Uitstekend
Xochitl
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xochitl
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tim
Zakenreiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chewei
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean and comfortable

Chewei
8 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroki
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HAN
8 dec 2024
HAN
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Denis, Thetford Mines
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yujen
1 nov 2024
Yujen
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HUNG
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很好
HUNG
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jay
20 okt 2024
Jay
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Huu Phuoc
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Huu Phuoc
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TAEYOUNG
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
한국인 관점
TAEYOUNG
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Andre
Zakenreiziger
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TAEYOUNG
Zakenreiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장 사용후기
TAEYOUNG
2 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Blue Sea Hotel
- Hotel 32 32
- Hotels in Playa Blanca
- Urbano FLH Hotels Lisboa
- Hotels nabij Paleis van de Koningen van Majorca
- Bryce Pioneer Village
- Hotels in Leiwen
- San Paolo Palace Hotel
- The Views Monumental
- Tam Coc Wonderland Bungalow
- KYRIAD PRESTIGE BEAUNE - Le Panorama
- Travelodge London Central Waterloo
- B&B Langweer
- Hôtel Pax
- Emeraude Classic Cruises
Vakantiehuizen