Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 15 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 15 beoordelingen" "
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 15 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 15 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 15 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
7,6/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
jacqueline
19 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good over all would stay again
Good clean room staff extremely helpful and friendly goo prices breakfast boaring the hole ten days stay same artificial things every day cold eggs the hotel only letdown needs sorting
jacqueline
10 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Rungtiva
Reisde met familie
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fake hotel
We couldn’t find the hotel. More than 5 properties with same name I believe this is a con and We we’re taken for a ride!
Michael
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van The Royal P op 10 jan 2019
Dear Guest,
We are a million % hotel and even we regist a hotel legally. We were surprise how come you couldn't find our property while the other guests can. There are so many way to contact us or let us talk to the taxi driver. Our Staff sent you a location but still you couldn't find. We are so surprise. Please take a look on google The Royal P hotel or you can find us on facebook. We got so many guests booking from many famous websites also expedia. Could you please double check about our hotel information on internet?
10/10 – Uitstekend
Nadvipa, montreal
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Little gem
Nice hotel good breakfast
Nadvipa
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van The Royal P. op 6 jan 2019
Thank you for your comment. The hotel is very honored that you are satisfied during your stay with us. And hope to be honored by the customer again in the next opportunity
Thank you.
10/10 – Uitstekend
Ommi, HKT
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thanks for the feedback. The hotel is pleased that you are satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again in the next opportunity.
Thank you.
8/10 – Goed
Nan
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stina
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel nuevo. Excelente por el precio, cuenta con todas las comidas, el único inconveniente esque los sonidos de las habitaciones aledañas se filtran muy fácil.
Geverifieerde reiziger
Reactie van The Royal P op 3 mrt 2018
Gracias por los comentarios. Traeremos tus comentarios para mejorar el servicio para mí.
Gracias
8/10 – Goed
Lissette
21 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lissette
8/10 – Goed
Myles
30 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean room, staff were as helpful as they could be with limited English.
Myles
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van The Royal P op 4 feb 2018
Thanks for the feedback. The hotel is nice to stay with us. And we bring your feedback to the service.
4/10 – Matig
Kaj
28 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kehnossa paikassa takseille tuntematon hotelli
Tästä paikasta ei jäänyt mitään hyvää sanottavaa.
Ensinkin hotels.com kautta tehtyä varausta ei löytynyt kuin vasta usean henkilön voimin yli puolentunnin päästä. Englanti ei luonnollisesti kuulunut respan sanavarastoon.
Vielä kun viidellä eri taksilla sinne mentiin niin yksikään ei osannut perille ilman opastusta ja hotellille soittamista
En tule toista kertaa.
Kaj
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van The Royal P. op 30 jan 2018
Thanks for the feedback. Our hotel is a new hotel. But the hotel has a callable number. If a taxi driver is a rookie, he or she is asked to make a way to the hotel. In terms of English, our staff uses the language of communication, but there may be some who speak little. We will adjust the service better.
Thank you
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Inviterei il personale a non rispondere sempre “ yes yes “ anche se non hanno capito una sola parola di quello che gli è stato chiesto!
Albergo pulito e tutto sommato carino.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van The Royal P op 30 jan 2018
Thanks for the comments. We will bring your feedback to improve the service in .. Thank you.
8/10 – Goed
Mathias
8 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 Tage Royal P Phuket Hotel
Bewertungen sind ja nicht so meins... aber dieses Hotel hat eine super Preis Leistung... Personal super Freundlich das Hotel ist Neu also sehr Sauber. Ist ein bischen abseits von der Hauptstrasse darum auch sehr Ruhig. Das einzige was gefehlt hat war ein Wasserkocher ;-) und ein Safe. Aber ich hatte meinen Laptop dort und nie ist etwas weggekommen. Sehr gutes Personal!!
Ich komme sicher wieder. Auch was wichtig ist ist der Matratzenkomfort in Thailand und die war wirklich gut. Habe schon in etwas teureren Hotels Übernachtet und die einten waren sehr sehr Hart.
Kompliment an die Hotel Crew komme sicher wieder.
Mathias
13 nachten verbleven in december 2017
Reactie van The Royal P op 12 jan 2018
Danke für Ihre Rückmeldung. Das Hotel freut sich sehr, Sie während Ihres Aufenthaltes bei uns glücklich zu machen. Der Wasserkocher wird nur dort in den Deluxe Zimmern sein. Das Standard Zimmer ist nicht im Safe, wir werden es verbessern. Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten, danke.
4/10 – Matig
Thanate
7 dec 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ทางโรงแรมต้องขออภัยคุณลูกค้าอย่างมากในความไม่สะดวกกับการเข้าพักของท่านในครั้งนี้ ส่วนเรื่องกาต้มน้ำ ห้อง Standard จะไม่มีไว้บริการนะค่ะ จะมีไว้บริการเฉพาะห้อง Deluxe เท่านั้นค่ะ
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 nov 2017
Positief: Comfort kamer
Noise of other room
I would like to ask hotel for adjust about room noise. because had sound noise pass through in the room.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van The Royal P op 5 dec 2017
Thank you for your feedback. The sound of the hotel is very bad for this incident with you customers. The price of the hotel is sure to be worth the price for the room I was compared to other hotels.