Een privéstrand, cabana's (toeslag), ligstoelen aan het strand, parasols

Beoordelingen van Kempinski Palace Portoroz

5 out of 5

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 426 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 426 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mehmet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
No service
Slechte service, voor wat je betaalt. Moet 30 Min op een ober wachten 👎👎👎
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 24 sep 2022
Dear Mr. Mehmet, firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your stay with us. I would like to use this opportunity and thank you for taking the time to post your feedback regarding your most recent stay with us. We will make sure to note it all and look into it so we can find a way to improve the areas that need improvement. Looking forward to welcome you back to the city. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

rob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Echt top! Op een paar kleine dingetjes bij het ontbijt na. Personeel is meer dan vriendelijk, behulpzaam en voorkomend. Een kleine week verwennerij!
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Kai Behrens, Cluster General Manager op 26 okt 2020
Dear Rob, thank you for your visit and the feedback and compliments. Sincerely

10/10 – Uitstekend

MJ

Zeer prettige ervaring
Geweldige ervaring. Drank is wel aan de dure kant, maar alle service is wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten!
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van General Manager op 3 sep 2018
Dear MJ, thank you for sharing your valuable comment and rating. I am very happy to hear that we were able to provide you with an excellent and memorable experience! We do provide products of the highest quality and adjoining service. We look forward on offering you many more memorable experiences on our premises. Sincerely yours, Thies C. Bruhn General Manager

10/10 – Uitstekend

Marieke, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een prachtig hotel. We zouden het echter niet aanraden aan gezinnen met kinderen omdat kinderen weinig mogen. Het is vooral bedoeld als rustig hotel. Je mag bijv. niet met een bal in het zwembad. Niet erg maar dat maakt het iets minder kindvriendelijk. Het zwembad is trouwens ook een zoutwater zwembad. Het strand is niet zo de moeite waard. Alleen de door het hotel aangegeven beach club is mooi, echter hiervoor betaal je €20,-- per persoon extra. Dat vonden wij eigenlijk niet kunnen als je al zo'n exclusief en duur hotel boekt. De kamers aan de zeezijde zijn echt stukken beter. Kamers aan tuinzijde zijn vrij donker. Ontbijt is top! Service prima! Inrichting prachtig!

10/10 – Uitstekend

Harold, Geleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Very nice hotel . Perfect service . Very well situated . Good restaurant . Very nice swimming Pool .

10/10 – Uitstekend

Don

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kempinski Palace Portorož op 21 mrt 2024
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 – Uitstekend

Roman, Ljubljana

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andrea

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sedef, Oakville

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice location…well mannered staff
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van KempinskiPalacePortoroz op 23 okt 2023
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 – Uitstekend

Bo Emil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

massimo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van KempinskiPalacePortoroz op 5 okt 2023
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ryan

2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

hayim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

hayim

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

ramon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Crit, Austin

Reisde met partner
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 19 jul 2023
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing concierge !
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Kempinski Palace Portorož op 4 jul 2023
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 – Uitstekend

Johannes

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

yeowon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nikola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 18 apr 2023
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 – Uitstekend

Bálint

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Kempinski Palace Portorož op 20 apr 2023
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Kempinski Palace Portorož op 20 apr 2023
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 – Matig

Andreas

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 25 dec 2022
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Oliver

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 13 nov 2022
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mirko

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 4 nov 2022
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 – Uitstekend

Akos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommended.
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 2 nov 2022
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 – Uitstekend

James, Scottsdale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 30 okt 2022
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Marija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandar was great during check-in
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 23 sep 2022
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Georg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 30 jul 2022
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Sinisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 30 jul 2022
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Kris, Ketchum

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 28 jun 2022
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 1 jul 2022
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Thais

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 1 jul 2022
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Jean-Robert

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Kristoffer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 23 sep 2022
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

simonetta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
this is a real 5 star hotel
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van KB op 17 nov 2021
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Mateja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exellent
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van KB op 9 nov 2021
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

FRANCESCO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van KB op 17 nov 2021
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Mag Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van KB op 17 nov 2021
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Nelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jozef

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van KB op 10 aug 2021
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van KB op 6 aug 2021
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 – Goed

Keiji

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Kempinski Palace Portoroz op 3 jan 2022
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 – Uitstekend

ByeongJun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van KB op 6 aug 2021
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager