Trap

Beoordelingen van Hotel Ziya

5 out of 5
Hotel Ziya
Beogradska 10, Podgorica

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 112 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 112 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Saifon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, rustig gelegen. Heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean boutique hotel. Breakfast good and rooms seem new. Service is also good. However I would suggest for a 5 star hotel to have a coffee machine in the room and a tissue box.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was great
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel padgorica
very nice hotel - in the heart of town. I particularly recommend the restaurant which is very very good! Thanks to all the staff
8 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel close to city center with a professional staff who is courteous and friendly. Will certainly come back.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Carine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien. chic, propre et à proximité du centre ville
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is nothing to not like about this hotel. The staff were friendly & welcoming, the breakfast was lovely, the room was spacious & comfortable, also spotlessly clean with a great view. It had an old world charm about it too. I would thoroughly recommend this hotel.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a small hotel and was just wanted to start our vacation in Montenegro thank you
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great time there. The was very helpful.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful building in a green area of Podgorica, but still close to city centre. Friendly staff and free parking at the hotel as well as great interiors rounded off our stay.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Roland

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice looking. Inside the place was very clean, it was a good size bedroom. Everything was comfortable. The breakfast was expensive £12 each and not a great standard. Coffee was not very nice either. The evening meal was nice as was the wine. The staff were good.

10/10 – Uitstekend

Petr

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

tugrul volkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Samuel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Average at best, not 5 star, 4 maximum!
My welcome was very cold, no hello or welcome to hotel Ziya etc etc Just felt like I was causing trouble being there, an inconvenience to them. No 5 star wow at all. But when I checked out, guy was nice and helped book me a taxi.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very soulful hotel!
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean warm and comfortable!
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mona

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay, hotel was super clean and the staff was really helpful! I would come back definitely.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Saed

Zakenreiziger
Positief: Netheid
This is a good 4-star hotel.

10/10 – Uitstekend

Nikola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Super stay at this beautiful hotel.. everyone and everything about hotel is excellent from front to back of the house.. facilities,service.. bar .. food is five star .. it’s my third visit and I will be back again
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

John

6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Lyndsay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I only wish I could have stayed longer. Excellent service…even chocolates in the room. The sauna/spa was the main reason I booked and it didn’t disappoint after a hike to Bobotov Kuk. Highly recommend.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was fine
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

haci.bekir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muhteşem
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geoffrey B

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ziya, Podgorica
This is easily one of the best hotels I have ever stayed at. Basically perfect. Location is perfect for my taste. It is in a quiet location near the Gorica hill. Podgorica is a nice city and Montenegro is just amazing. People are super friendly, helpful and engaging.
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Suzanne, Irvine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely well-kept hotel with friendly helpful staff. Nice touches like very high quality linens. Beautiful buffet breakfast. Touch entry for room. Could not have been better. And great value. I will stay again.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Adriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente Servicio y la comida de primera, buena ubicación
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Stay in Podgorica
Hotel Ziya was a perfect spot to end our holiday at. We had been all over Montenegro and wanted a place close to the airport and a nice place with great amenities and Ziya provided that. Great service and amenities such as an indoor pool, sauna, jacuzzi and by the way, the restaurant had good food as well!
Indulged ourselves with a little treat. 🤣
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel staff was exceptional. The front desk clerk Dejan was very professional, helpful and attentive. She is an excellent representative of the establishment.
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful little boutique hotel. The lobby is GOTGEOUS. The terrace on the restaurant lovely and the rooms were pretty enough. The bed was terrible and felt out of place. We slept well due to jet leg, but woke up stiff and could feel every spring.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the cutest little hotel that seems to have thought of everything. Only staying one night but wish we were staying longer. Going to breakfast now so can’t comment on that just yet but I bet it’s wonderful.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

PEDRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Mario

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok but could be better
Nice hotel but mattress was to hard and pillows quite thin.
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Anastassija

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Janja

4 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Catyie

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Room service was fantastic, prompt, and thorough with our order. Front desk staff was apathetic towards us and disingenuous towards our booking and our stay (although we only wanted general help with pool and gym bookings during covid time). Did not feel welcome staying here. Also should be aware they do not allow outside food and yet they charge an ARM and a LEG for their own provided sustenance
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

fethi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

DJ., Coventry, UK.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for exploring the City. Fabulous Hotel in all respects - high quality, lovely rooms, exceptionally friendly and helpful staff, great quality food, and good value, in essence everything one could wish for in an Hotel. If I return to the City (this was a 4 night break) I wouldn't look for an alternative.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Magdy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Indeed a superb hotel!
The hotel is beautiful! It was a great find. Although getting there was a bit tricky (although it is in the middle of the city), from parking (inside the hotel) to registration and checkout, everything was great. Our shower had a bit of a problem, but the staff was prompt to take notes to fix it. Bear in mind that room service is not available 24 hours a day, so plan accordingly.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

JESUS S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente atención
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

JESUS S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente atención
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I am sure it would have been great
I am sure that it would have been great, however Ryanair held us up at check-in for over 30 minutes with poor management and we missed our flight. Got to gate 1 minute late, even though plane took of 40 minutes late. The hotel was "no refund" so that was an extra £450 down the drain. Still it was only our 20th Wedding anniversary so nothing special … we will try again.
3 nachten verbleven in juni 2019