Stadsuitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Saint John Perse

2 out of 5
Saint John Perse
Quai Des Croisieres, Pointe-à-Pitre

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 199 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 146 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 62 van 560 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Lila, Den Haag

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3
Dit hotel was niet goedkoop. De kamer was klein, we hadden in de douche koud water en het hotel was erg slordig. Net niet vies.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vlakbij cruisrterminal
Ligging voor cruisr op tijd te halen ok. Verder wzd t ontbijt ook goed, heel uitgebreid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A night for a transfer
Aardige ligging. Goed geholpen. Voor het doel van 1 nacht vanwege doorreis prima. Buurt wat shabby. Om de haven wat simpele restaurantjes.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Åsa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet var troligen stängt på grund av epidemin
I tried to send this mail to Hotels.com: Our cruise with MSC March 14 2020 was cancelled the day before. After the cruise we had planned to go to St. Lucia by a ferry the 28 March. This traffic stopped on March 17 2020 so it was not possible to go to Guadeloupe or Castries. The restrictions on Martinique made it impossible to stay longer. We were in a very difficult situation and we had nowhere to stay. Hotel S t John must have been closed. Hotels.com must have known that. Our hotel in F de F closed on Saturday 21 2020 so we went back to Sweden at the last minute. Unfortunately Hotels.com demanded payment in advance. I want to get back the money I had paid.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Mathias

2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van vd op 14 apr 2020
MERCI

8/10 – Goed

otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
l'hôtel est bien situé, près du marché et du terminal croisière.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van vd op 14 apr 2020
MERCI

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sale puant vetuste crenios
Hotel quartier sale hotel sale et vestute ca sent humidité 120 euro la nuit sans dej plus cher qu a paris pour de la m... A fuir Pas de telecommande pour la tv Le wifi mais pas de code
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van VD op 20 mrt 2020
Merci pour le personnel

10/10 – Uitstekend

Carmina, Amboise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Son emplacement, à proximité à pied du centre-ville et de la gare maritime
6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van vd op 20 mrt 2020
MILLE MERCI

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Located in a rundown area. Noisy inside the building from 4am in the morning. Leaking shower base causing water ponding in the bathroom floor.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van vd op 13 mrt 2020
C EST MOCHE

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van vd op 12 mrt 2020
MERCI

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok, hotel to stay at for a couple of nights.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 5 mrt 2020
merci

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tres moyen
Clim qui claquetete, etat du matelas trop souple, grille sur la terrasse. Tox aux abords de l entree de l hotel. Le prix n est pas mérité. Le petit dej correct.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 8 mrt 2020
Merci de votre sincérité cordialement votre

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Pas de vue sur mer pour moi...
J’avais réservé une chambre avec vue sur mer, mais ce n’était pas le cas lors de mon séjour... Personnel accueillant.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 1 mrt 2020
SINCEREMENT DESOLE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Il mio soggiorno al Saint John Perse è stato molto breve sono arrivata la sera e ripartita al mattino, Hotel perfetto se si deve imbarcare al terminal MSC Crociere che dista nemmeno 5 min a piedi, per il resto colazione piacevole, staff competente e disponibile, camera discretamente pulita, complessivamente voto 3 su 5 ;) Spero di essere stata utile G.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 8 mrt 2020
merci très utile pour nos futures clients Cordialement votre

8/10 – Goed

agnes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Voyage d'affaire
Très bon accueil et un restaurant (très bien) au 1er étage. Idéal pour un voyage d'affaire.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 27 feb 2020
MERCI

2/10 – Ontzettend slecht

Igino, Ste Marie aux Chênes

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Clim hyper bruyante, salle de bain : pommeau de douche HS , porte de salle de prête à tomber , pas de télè-commande. En clair hôtel très très tres très vétuste.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 25 feb 2020
merci

2/10 – Ontzettend slecht

Carmel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 25 feb 2020
merci

6/10 – Redelijk

Véronique

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 25 feb 2020
merci

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Great seaport view and perfect location to visit the city. Room relatively spacious, fairly clean considering that it is an old building. Access to the gallery is shared (my chair was taken by others at some point). My corner unit was receiving noise and fume from street cars and trucks (sometimes there was a strong CO2 smell in the bathroom). Breakfast was included, and the buffet was good but not extravagant.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 13 feb 2020
MERCI

8/10 – Goed

donna

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great access to ferry and cruise terminals.
Our stay was overall good with no complaints. This is a budget hotel that is a little dated. That being said, the service is wonderful. The very nice breakfast with coffee of your choice, croissants, fresh juice, cold cuts etc. was a delight and a convenience to get us going early in the mornings. It is a great location for walking to the ferry or cruise terminal.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van vd op 9 feb 2020
Mille merci pour votre gentillesse Valérie

6/10 – Redelijk

Gene

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Hotel as base for seeing Memorial ACTe
One of few hotels in downtown P-a-P, so not much choice if one wants/needs to be in that area. Room was clean, a bit worn and tiny, with even tinier bath. BUT within walking distance of Memorial ACTe (Museum on Caribbean slave trade) that is a must-see for anyone interested in history. Fantastic modern building on waterfront with terrific galleries. Audio guides in multiple languages.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 10 feb 2020
merci pour vos remarques gentilles cordialement valerie

8/10 – Goed

etienne

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel de transition pour prendre le bateau. Un peu loin car avec des valises il vaut mieux prendre un taxi. Pour une nuit c’est acceptable. En revanche très bel accueil et un Mr Stan super sympathique. Le petit déjeuner est bien, il y a du pain frais et viennoiseries.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 9 feb 2020
mille merci pour votre avis gentil

2/10 – Ontzettend slecht

DOUGLAS

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 13 feb 2020
MERCI

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sijainti keskeinen. Huoneessa puutteita: 1) Päiväpeitto liian leveä. Meni molemmilta puolilta lattialle, jolloin siihen kompastui. 2) WCn ovi ei mennyt kiinni, ja huoneeseen päin oleva seinä oli lasia (vaikkakin samennettua).
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 9 feb 2020
1/avis pas intéressant 2/ Aide pas nos futurs clients 3/basic

6/10 – Redelijk

Jørgen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 13 feb 2020
MERCI

6/10 – Redelijk

Christian, Köln

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Lage Lage Lage Hotel liegt halt direkt am Hafen Charmant, aber beste Zeiten längst vorbei.... Charmanter Empfang und saubere Zimmer... Spricht man Französisch funktioniert eh alles besser Einziger Kritikpunkt, das Hotel hatte den gebuchten Pick-up am Flughafen verpennt.... Der charmante Portier hat sich dafür entschuldigt....Konnte nichts dafür…
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 9 feb 2020
lage danke

6/10 – Redelijk

Marie Nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
decu
la personne qui etait a la reception n'etais pas dispose a aide,il est tres mal eduque,il n'est pas dutt gentil.pour l'acceuil je donne zero.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van VD op 13 feb 2020
MERCI

8/10 – Goed

PATRICK

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 9 feb 2020
mille merci pour votre notre cordialement

8/10 – Goed

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quelques travaux bienvenus
Hôtel très bien situé, personnel sympathique.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 7 feb 2020
mille merci pour votre note cordialement Valérie

6/10 – Redelijk

Maria

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very expensive for what you get.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van VD op 13 feb 2020
MERCI

8/10 – Goed

Jean-Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une bonne nuit
Une seule nuit pour dormir, et repartir tot le matin. Une bonne nuit de sommril reparateur.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van vd op 7 jan 2020
merci et bonne année 2020

8/10 – Goed

MarkL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adequate in good location with clean room and good wifi. At the port and within a 15 mins walk of the Caribbean intra island ferries port which was reason to choose. Great staff and extra helpful...
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
merci et bonne année

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Hotel is in a sketchy part of town. Rooms are cramped, beds were small. Everything closed early in town, hard to get food or resources. Ants in the bathroom. People were moving big furniture all night long, noisy. Would not go back here.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van VD op 7 jan 2020
NO COMMENT PS HOW TO KNOW THAT YOU WILL NOT COME BACK SINCE YOUR OPINION IS ANONYMOUS SO IT IS FOR WHOM YOUR OPINION?

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
After reading reviews I couldn’t wait to make my own judgement. I thought perhaps some were being too hard on the place. Those who said stay only overnight if you’re catching the ferry or plane are on point. Not a place to stay if like me you wanted to relax and be a tourist for 3 days. My first impression was depressing. So much so that I booked a night at a more comfortable establishment in a tourist district- knowing that I would not get a refund at St Johns Perse. Beds were uncomfortable , corridor and room had a funny smell. Shared balcony obviously hadn’t been swept in a while. City shuts down on Saturday afternoon into Sunday and looks like a ghost town. Breakfast was good though. Even better than at the other hotel I booked. I will only stay there again if I absolutely had no other choice.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van vd op 13 feb 2020
MERCI

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil très chaleureux chambre bien pour une nui
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
merci et Bonne Année 2020

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le confort est tres limite
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
MERCI ET BONNE ANNEE 2020

10/10 – Uitstekend

Janet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In the heart of downtown
The location is great, walkable to the Maritime Port, the main shopping area, and various bus stations. Front desk staff has been very helpful, especially Stan.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
MERCI ET BONNE ANNEE 2020

8/10 – Goed

RAMOS

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel correct
Hôtel correct il manque peut-être un parking privé
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
MERCI ET L HOTEL SAINT JOHN VOUS SOUHAITE UNE TRES BONNE ANNEE 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Trop bruillant
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
MERCI ET L HOTEL SAINT JOHN VOUS SOUHAITE UNE TRES BONNE ANNEE 2020

6/10 – Redelijk

Robert, Neuss

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist positiv hervorzuheben. Nur ca 200m von der Anlegestelle der Kreuzfahrtschiffe und nur wenige Meter bis zur Innenstadt. Die Stadt ist aber vor allem Abends wenig einladend. Die Unterkunft entspricht den zwei Sternen, die am Eingang angebracht sind. Die Ausstattung der Zimmer ist sehr veraltet.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

langsy

4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van vd op 7 jan 2020
MERCI ET L HOTEL SAINT JOHN VOUS SOUHAITE UNE TRES BONNE ANNEE 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Functional place to stay
One night stay before getting the early morning ferrry to Dominica. the ferry port is about 1km away so needed taxi to get there. (Hoped it would be closer). Hotel was o.k. but surrounding area run down.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van VD op 5 dec 2019
IT IS VERY TRUE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van vd op 6 dec 2019
merci

4/10 – Matig

Jean-François

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van vd op 6 dec 2019
merci

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est très bien situé ,personnel accueillant, bonne literie , petit déjeuner varié cependant il manquait la commande de la télévision , le sèche cheveux ne fonctionnait pas.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van vd op 6 dec 2019
Nous vous remercions de votre commentaire et nous allons faire le nécessaire pour régulariser les deux soucis que vous avez rencontré salutations

8/10 – Goed

Charlotte

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van vd op 6 dec 2019
merci