Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Kemael Hotel

3 out of 5
Kemael Hotel
Tabarre 58, Rue C. Sylvain #4, En face de Sun Auto, near Bojeux, Tabarre

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 141 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Efton

This place need to renovate and to learnd your employed how to be kind with clients
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent almost 3 weeks there...love ut
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As you can see I extended my stay, Meaning it is My favourite Hotel or and I am in Haiti.
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The thing about Kemael...it is like being home. You know where you can have friends around the swiming pool ...having a good time where you do not havec to pay extra. I have an another hotel before ..more expensive...but the feeling of being homevaway from home was not there. Actually...it is not my first nor my last time...and unless they are sold out...Kemael is my first choice
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Jack

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is always friendly and eager to help. Room attendants, ground keepers, and dining staff are always there to assist with guest needs. This is my main location to stay when I come to port au prince.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was great. Edwin is very nice and welcoming. Thé owner took time and spoke to meet with open arms and welcomes me back in future travels. This location is a hidden gem and I welcome all to come and see what I see. I usually stayed at serv. Hôtel and a friend recommended this at my last trip in July and ever since then, this has been my location to sleep when I am on both business and pleasure.
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Wael

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not recommend it at all
The only good thing about this hotel was the cleanliness of the room and bed. Apart from that it was unpleasant experience. The electricity is on only from 5:30 pm till 9:30 am next day then they switch off the generator and there is no electricity and off course no A/C or fan. The breakfast is awful and so little. The swimming pool is so dirty and half full. There are some gym equipment none of them is working and most probably they were bought from a scrap yard.
9 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

rodlin

3 nachten verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Jean Rony, Orlando Florida

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
the hotel don’t have hot water , im not gonna stay there no more
2 nachten verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

Ben, New York

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only good thing about that place : the rooms are not small . Everything else is horrible . The food is not really good and it’s very expensive. They cut the electricity every day from 10 am to 4pm . Dust everywhere. They barely give you something for breakfast . Terrible experience
12 nachten verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Christina

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No electricity no clean room and only me customer at the hotel, i wast stay at the hotel for only one night i just need my money for the nights back. When we try to call them no one answer the phone
3 nachten verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Lovely, Boston

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
When you see the property it’s looks nice but the services was bad. The I went there I couldn’t shower because these no water I slept with out shower no energy doing the day the not really clean these hot water when the water come it’s like a leak.OMG it’s was bad
5 nachten verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

KreyolGuest, New Jersey

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I really did like to come here for the affordability but what I disliked the most was that the prices listed on the menu was not the price we were charged for our food. The woman claimed the price had change but the next morning when we talked to the young men, the prices on the menu matched the prices we were charged. They need to clean the pool, it is very dirty. Also please inform the guest when there will be no running water because we sometimes have very important appointments in the morning and we would not like to leave without taking a shower.
3 nachten verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Hughens-moliere, Boston

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEMAEL HOTEL 🤩🤩🤩Best hotel in Haiti the environnement is great,the staff is wonderful always make you feel like home and don’t forget about the food 😍😍😍” KEMAEL FOR LIFE”” come see it yourself believe me you you’ll have day at kemael hotel. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!!!
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s was very bad I don’t get good service I was very made because so many times no electricity no water the pool doesn’t work I’m not happy .
8 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Everyone, USA

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No electricity. No internet and there's no costumer service
3 nachten verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Marie elena

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kemael hotel need to fix all the problems befor
The hotel was horrible because the hotel had no light,WiFi,phone. The a/c wasn’t that great Hotel.com before you advertise a place or a hotel They got to check if they stating facts Plus the shower water at that hotel was salty .kemael hotel not good for tourists
7 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Ruben, Boston

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always enjoy the stay, it’s home, food and the ppl are great
3 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No conditioning for the whole day and you get disturbed for room service early in the morning
4 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No air conditioning throughout the day ac comes on late in the evening
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

JP

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was decent. Had a minor issue with a lock out and the hotel director got involved and it worked itself out mutually. Excellent for the price in comparison to the other places in the area which were overpriced and had less amenities.
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Junn, Fort Lauderdale

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Those breakfast i don't even like them same thing every morning
5 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Before my check out there was no electricity..the staff at the restaurant,they're not professional at all.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Meme, Florida

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing was impressed me ...no power at the hotel .. they use their generator whenever they feel like it... They do not have a stable running AC or Wi-Fi... They only provide coffee and oatmeal for the breakfast they promise.
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Ethelline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location close to the airport, great food.
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
next time please don't turn off the electric system
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Max Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Cozy Place
Nice hotel... cozy. The staff is friendly. The room is clean always and we'll maintained. .the WI -FI is not good in the room. The breakfast is pretty basic..not too many choices. For the price it is a good hotel...if I have to come back..I will definitely come back there.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Somoza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place to be in Cap-Haïtien
A mixing place .. love it !!!!
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Eze

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The tv has poor signal , not really a WiFi connections the ppl are quite nice and the place is well secure.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Kemael op 12 feb 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 2 nights. They turn off the power from 9:00 until 4:00 pm. Which leaves me with no ac for that whole time
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Staff is helpful, food is good, beautiful garden, bed comfortable. No Wi-Fi, no electricity 24/7, not very clean and dated.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I spent 3 days in this hotel it was more than perfect .... I liked the welcome, the kind of staff, the services, the rooms are spacious, the architecture, the garden, the flowers, the food are natural and perfect, all for a small price .... I loved and I advise everyone to go
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018