D'Wharf Hotel & Serviced Residence

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met privéstrand, een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Studio | Kamervoorziening
Executive suite | Een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, extra bedden
Voorkant van accommodatie
Privéstrand vlakbij
Een buitenzwembad

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Superior kamer, 1 kingsize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 56 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer (Premier)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Waterkoker
  • 82 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier Suite

  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Loft Room

  • Max. aantal: 6
  • 1 kingsize bed, 1 eenpersoons slaapbank en 1 queensize bed

Penthouse Apartment

  • Max. aantal: 8
  • 1 kingsize bed en 1 queensize bed

Superior King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoons slaapbank of 1 kingsize bed

Studio

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier Family Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Executive Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoons slaapbank of 1 kingsize bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Persiaran Waterfront, PD Waterfront, Port Dickson, Negeri Sembilan, 71000

In de buurt

  • Pantai Bagan Pinang - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Pantai Saujana - 7 min. rijden - 7.2 km
  • Fort Lukut - 8 min. rijden - 8.3 km
  • Pantai Cahaya Negeri - 10 min. rijden - 9.8 km
  • Admiral Cove Marina - 13 min. rijden - 12.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Seremban KTM Komuter - 23 min. rijden
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 59 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran S. & Mohamed - ‬11 min. lopen
  • ‪Warung Mak Mah Nasi Ayam - ‬10 min. lopen
  • ‪Pak Lang Kopitiam - ‬12 min. lopen
  • ‪Cendol PD - ‬14 min. lopen
  • ‪KFC - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Hotel met een chique stijl in het stadscentrum
Profiteer bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence van faciliteiten zoals een koffiebar/café, een tuin en een speeltuin. Ga beslist een hapje eten bij Reef Cafe, het plaatselijke café. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een fitnesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een lift, een bagageopslagruimte en 6 vergaderruimtes
  • Conciërgeservices, een rookvrije accommodatie en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 302 gastenkamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Reef Cafe

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 6 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 16 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 90.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 90.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 1056118-U
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 19.00 uur.

Accommodatie ook bekend onder de naam

D'Wharf Hotel Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Hotel Serviced Residence
D'Wharf Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Serviced Residence
D'wharf & Serviced Dickson
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Hotel
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Hotel Port Dickson

Veelgestelde vragen

Is D'Wharf Hotel & Serviced Residence voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 19.00 uur.

Hoeveel kost een verblijf bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence van één nacht voor twee volwassenen op 25 jul. 2025 min. € 50,83, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij D'Wharf Hotel & Serviced Residence uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in het centrum van Port Dickson, binnen 10 km afstand van Pantai Bagan Pinang, Pantai Saujana en Wild West Cowboy. Ook Bukit Keramat en PD Doolhof liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 176 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 176 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Fabio

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
a highly disappointing experience during our recent stay at D’Wharf Hotel & Serviced Residence in Port Dickson, booked via your platform. This trip was part of our honeymoon, which made the situation even more upsetting and disappointing. We had booked a Premium Room with sea view and a Queen-size bed on a high floor. However, upon check-in, we were given a room on the 10th floor with a broken window, which allowed heavy rain and extremely loud wind noise to enter the room — making it impossible to rest or feel safe. When we reported the issue to the reception, we were told refunds were not possible, but we were offered a different room on the first floor, which: • Had no sea view, unlike what was advertised and paid for. • Was a room for people with disabilities, which we did not request. • Still had noticeable wind noise (though less than the first room). • And most importantly, the air conditioning was not functioning, forcing us to spend the night in extreme heat, which made the experience even worse. At that point, we clearly no longer had the premium experience we had paid for. We asked for at least a goodwill gesture or partial refund, but the hotel staff told us to contact Expedia directly.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

YI YI

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Chin

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer

nonsense

they locked the balcony. stay there many times with the nice view of the sea. Staff cannot explain why and just said policy. I will not stay there anymore.
4 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

En stor fejltagelse 😖

Totalt nedslidt hotel, møg beskidte gardiner, slidt og beskidt over alt, ingen brugbare liggestole ved poolen kun defekte. Hele området var nedslidt og der var forladte hoteller og byggerier der var gået i stå, hold jer væk !!!!!
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Wan Azam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok. Baik
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Francis

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Sad@PD

The entire property looks worn down, not at all as advertised. I’ve stayed at better hotels that cost the same. The amenities and the hotel grounds have seen better days.
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

JONG TAE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
On account of the arrival delay in the airport, when I came in the hotel lobby after midnight, there was no person working on the front desk.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Teik Yong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dated exterior but decent interior and location

Dated exterior but interior was decent. Service is friendly and location is good, next to PD Waterfront where you have many things available. Booking direct seem to be way cheaper when they have promo
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

andrew

What ever happened to hospitality?

Sadly, the D'Wharf has forgotten that hotels are in the business of hospitality. Instead of being greeted and welcomed, guests are told that check in is at 3pm but they will make an exception and allow 1:30 pm. Pay 50 MYR and you can get it two hours earlier. It matters not that we arrived tired after a morning of cycling and assured them that we would leave the next day by 7:30 am. It is not that there was no room available, the hotel was barely occupied, but policies are set in stone and a warm welcome and providing comfort to guests is not a priority. Better that the room sits vacant, that guests stand around and watch the clock click by, than allow the use of the room. We also wanted a room with one bed, of which there were countless available, but that required an upgrade, and again the comfort of the guest took second place to "policies". The lack of concern for guest comfort starts with the check in procedure, and continues with the near threadbare towels to there being no lounge chairs around what is otherwise a nice pool. You should also ignore the peeling paint on the outside, glass wall railings that have not been cleaned. The rooms are a good size and were they not made of concrete, I am sure management would have found a way to make them smaller to reduce costs.
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Franz

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mohan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nirmala

Quite spacious room with kitchenette
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

KAH HOCK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property common area look rundown but the room was really clean and comfortable. Facilities like pools, playground and gym are decent. Gym is well equipped. Breakfast was good too. Nothing much within walking distance but there are a couple of fast food joints and 24hrs mart.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mohd Firdaus

2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sri Ganesh

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

MARZIANA BINTI

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Magdi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, well kept, good location
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Yip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall ok

Got nice sea view and will come back stay again
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

mohd

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Rosmadi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

K

Ok
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Roslee

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Masnor

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok..ramai,lif lama nak kena tunggu.over all ok la
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Raymond KP

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not a pleasant stay

The condo because this is what it is rather than a hotel is run down. The furniture is in the room is old and peeling, the towel rails in toilet is rusting, the shower is flooded everytime I have a shower, the tv shows only 7 channels and all cannot be watched. Basically this is a condo that is converted into 2 rooms so I could hear the person next door. I don’t think the room is sanitised. I had to wipe and spray everything myself. Then the free breakfast is good but there were so many flies everywhere I didn’t feel like eating. One of the worst place I’ve stayed! Not sure why it’s 4 star
1 nacht verbleven in juni 2022