Langit-Langi Hotel Port Dickson
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Port Dickson
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Langit-Langi Hotel Port Dickson





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Basic Queen Room laden

Basic Queen Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No 881, 882, 883, Jalan Pantai, Batu 1, Taman Mewah, Port Dickson, Negeri Sembilan, 71000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Signature 1 Hotel
Signature 1 Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 30 beoordelingen
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 80 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: MYR 2.40 per dag
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 60 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Langit-Langi @ Port Dickson
Langit Langi Dickson Dickson
Langit Langi Hotel @ Port Dickson
Langit-Langi Hotel Port Dickson Hotel
Langit-Langi Hotel Port Dickson Port Dickson
Langit-Langi Hotel Port Dickson Hotel Port Dickson
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Langit-Langi Hotel Port Dickson
Beoordelingen
7,2
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Aishah
18 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aishah
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Amirul
18 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amirul
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Christian
30 jan 2024
Negatief: Netheid
Anbefales ikke til nogen andre
Christian
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Mastura
2 jan 2024
Mastura
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Yeoh
2 jan 2023
Yeoh
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
AYUB ABDUL
21 dec 2022
AYUB ABDUL
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Siti
7 okt 2022
Siti
1 nacht verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
MURGAN
Reisde met familie
14 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MURGAN
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Chew Wai
12 dec 2021
Negatief: Voorzieningen
Chew Wai
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Kee
23 nov 2021
Positief: Netheid
Disappointed

Kee
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Hasreen
22 jul 2020
Hasreen
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Mohammad
29 jun 2020
Mohammad
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Jerry
Zakenreiziger
3 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jerry
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
MohdAdam
Zakenreiziger
29 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MohdAdam
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Mohd
Zakenreiziger
24 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohd
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Brian
Zakenreiziger
20 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Mohdraja
Zakenreiziger
18 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohdraja
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Jenny
Zakenreiziger
15 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Sulaiman
Zakenreiziger
14 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sulaiman
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Norhaiza
Zakenreiziger
13 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norhaiza
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
MohdAdam
Zakenreiziger
12 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MohdAdam
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Adam
Zakenreiziger
9 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Chewtan
Zakenreiziger
8 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chewtan
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Mohdraja
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohdraja
1 nacht verbleven in mei 2020