Lot 219, Km 2, Batu 1, Jalan Pantai, Negeri Sembilan, Port Dickson, 71000
In de buurt
Pantai Bagan Pinang - 2 min. rijden - 2.3 km
Pantai Saujana - 5 min. rijden - 5.3 km
PD Doolhof - 7 min. rijden - 7.2 km
Pantai Cahaya Negeri - 7 min. rijden - 7.9 km
Fort Lukut - 8 min. rijden - 8.3 km
Lokaal vervoer
Station Kuala Lumpur Seremban KTM Komuter - 23 min. rijden
Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 56 min. rijden
Restaurants
椰树下 Port Dickson - 19 min. lopen
Warung Salai - 3 min. lopen
Warung Mak Mah Nasi Ayam - 8 min. lopen
Citarasa Kampung Port Dickson - 18 min. lopen
Dicksons Coffee House - 19 min. lopen
Over deze accommodatie
Merlin Hotel
Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Merlin Hotel van faciliteiten zoals een tuin, een speeltuin en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Merlin Hotel bieden extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies met kabelzenders
Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Dingen om te doen
Speeltuin
Gezinsvriendelijk
Speeltuin
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Waterkoeler
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Geen lift
Hendels als deurklinken
Meer
2 etages
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Lcd-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Meer
(Laptop)kluis
Airconditioning
Bureau
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Merlin Hotel Port Dickson
Merlin Port Dickson
Merlin Hotel Hotel
Merlin Hotel Port Dickson
Merlin Hotel Hotel Port Dickson
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Merlin Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Merlin Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Merlin Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Merlin Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Merlin Hotel?
Dit hotel in Port Dickson ligt binnen 10 km afstand van Pantai Bagan Pinang, Pantai Saujana en Wild West Cowboy. Ook Port Dickson Army Museum en Pantai Cahaya Negeri liggen binnen 10 km afstand.
Beoordelingen over Merlin Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 72 beoordelingen
10 - Uitstekend
10
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 72 beoordelingen
8 - Goed
41
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 72 beoordelingen
6 - Redelijk
14
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 72 beoordelingen
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 72 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Chee
Reisde met familie
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chee
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
mohd adnan
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ENJOY AND HAPPY VACATION
ALL SEEM GOOD
mohd adnan
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budget stay
Budget stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed sheets not clean
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice budget stay
Viewing normal only, but still nice as the place is well maintained. Just dissatisfied because need to pay RM5 for one additional pillow. Room not very spacious, but best thing is toilet is clean.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
NUR HIDAYU IBRAHIM
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NUR HIDAYU IBRAHIM
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and near town and beach....good........
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jul 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotel close the beach and nice view
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Noor
30 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 Night Stay
The room very comfortable , Looking very grand ... The room very clean... Overall Superb
Noor
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Deepa
18 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deepa
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
NYuvarani Nehru
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NYuvarani Nehru
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Carrie
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent for a Budget-Stay 👍👍👍
Very impressed with the service. Awesome for a Budget-Stay. Aircond is fantastic. Wifi is even more so. One little problem...hot water is not consistent...overall...well...I would definitely return. Kudos, Merlin Team!!!
Carrie
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tmpat yg slesa n dekat dengn kemudahan asas..tak jauh dr pntai...keadaan yg tenang...tmpat nk mnjamu slera juga banyk...mcm2 menu ada...senang dikunjuni n tmpat parkir trsedia
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
km
6 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean
sufficient
km
8/10 – Goed
Rauzah, Kuala Lumpur
3 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
The location is close to the city, staff are helpful.
Rauzah
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
DAVID
28 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Overall, a simple accommodation, xlnt value
located on busy street, hard to walk to small shops nearby; room had a single small window located high on the wall that afforded no view at all - disappointing. WiFi was excellent in room or lobby.
DAVID
2 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
GOH
6 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Things to improve.
Water tap was loose, water heater is not hot enough, sound proof was poor.
GOH
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Nazua, KL
4 feb 2018
Positief: Personeel en service
Simple hotel
Nazua
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Jimmy
23 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jimmy
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Amirah
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amirah
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was in good condition except the room don't has window but two small open window at the top. Friendly staffs, whenever i need guideline on where to eat and how to go about, they are very willing to help.