Exterieur

Beoordelingen van Le Suffren Hotel & Marina

4 out of 5
Le Suffren Hotel & Marina
Le Caudan, Po Box 91, Port Louis

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 290 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel naast het centrum van Port-Louis, goede service, heel vriendelijke personnel.
9 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Le Suffren Hotel & Marina op 6 jan 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Mirjam, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, standaard ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel en iedere vrijdag Party met dj's!!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Le Suffren Hotel & Marina op 15 nov 2018
Thank you Mirjam!

8/10 – Goed

J, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed aanrader
Prima hotel met een goede ligging voorafgaand aan een cruise
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Warren op 21 mrt 2018
Dear J, Thank you for having taken the time to share you experience with us. We're pleased that you enjoyed your time with us prior to your cruise and that you were able to enjoy the I Spa for a truly relaxing moment of bliss. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen vijf sterren, wel een prettig hotel!! 7,5
Fitnessruimte en spa OK, buitenzwembadje in deSpa prima. Keuken OK, service en gastvrijheid prima. De gratis watertaxi brengt je in een paar minuten naar een luxe bijbehorend hotel met een uitstekende Japanse keuken, een mall, andere restaurans en een casino. Naar de stad of het strand is een taxi een must.
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Warren op 15 jan 2018
Dear Guest, we're pleased that you enjoyed your time with us and that our staff provided you with a memorable experience. We're pleased that you were able to enjoy the Asian Fusion culinary experience at Yuzu at our sister hotel, Labourdonnais Waterfront Hotel and the surrounding areas. We look forward to welcoming you back the next time you are in Mauritius.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Al uitzicht op het cruiseschip, ideaal
Fijn hotel als voorovernachting voor een cruise bijvoorbeeld vanuit Port Luis. Al is 1 nacht hier eigenlijk te weinig, wat een fijn hotel. Mooi luxe suite, met bad grote douche zitkamer balkon aan de tuin en waterkant.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Warren op 11 dec 2017
Dear Guest, thank you for sharing your experience with us! We're very pleased that you enjoyed your short stay with us at Le Suffren Hotel & Marina, especially with such a fine view across the waterfront. We do hope that we'll have the opportunity to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 22 mrt 2024
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Goed

Mangala

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 14 mei 2024
Thank you for the rating

10/10 – Uitstekend

Katyiria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was very informative. Very helpful. Great team.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Dear valued guest, Thank you for your delightful feedback! We’re absolutely thrilled that you appreciated the warmth and professionalism of our staff during your stay. As you reflect on your experience, did you have the chance to explore all our amenities, including the serene spa, the well-equipped gym and our two restaurants and bar? We want to ensure that you made the most of your time with us! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 – Redelijk

Anil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn’t like the extremely noisy parties they have every weekend . Didn’t like that the air condition was erratic. Didn’t like that they advertise shuttle boat service that they never offered. Didn’t like that the mobile devices didn’t charge properly . Didn’t like the limited ala carte menue they offered. They room rates are exorbitant but they pale beside their sister hotel which is not much more rate wise.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We truly appreciate your candid comments, as they help us identify areas for improvement and enhance the overall guest experience.We apologize that your experience was not up to your expectations. We will take your feedback seriously and work towards addressing the mentioned concerns as this is not our level of standard. Please know that we value your patronage, and we hope you’ll consider staying with us again in the future. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 – Uitstekend

Carol

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were only there 1 night. A cyclone had come through the area a few days before we arrived and had done considerable damage . Inspite of that our stay was excellant....staff great....food great.....breakfast buffet wonderful. Would recommed.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Dear valued guest, Your delightful experience warms our hearts! Despite the recent cyclone and the considerable damage, it caused, we’re thrilled to hear that your stay was excellent. Did you have the chance to indulge in a relaxing spa treatment at our I Spa suite? We hope you left feeling rejuvenated and pampered! We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon. Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

6/10 – Redelijk

Yves

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Dear valued guest, Your rating is greatly appreciated! As ensuring guest satisfaction is our utmost priority, we kindly invite you to share additional details about your experience. This will enable us to promptly address any concerns you may have encountered. We eagerly await the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards, Lorenzo De Martin – General Manager

10/10 – Uitstekend

vijay kumar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All facilities are excellent
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Thank you for your excellent rating.

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mauritian Hospitality at its best
Loved the experience. Felt welcome from start to finish. Will be back for sure!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Dear valued guest, It gives us immense pleasure to learn that you made the most of your stay at our hotel. We hope that you had the chance to enjoy a relaxing spa experience at I Spa club and also enjoy our Hammam, jacuzzi and pool. Looking forward to welcoming you again soon. Warm regards, Lorenzo De Martin - General Manager

8/10 – Goed

Andre K

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Lorenzo De Martin op 9 feb 2024
Thank you for your rating.

8/10 – Goed

Shane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the stay
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Camille

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably the nicest hotel in Port Louis - if you can afford it! Great vibe in bar area and beds are extremely comfortable
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel, personnel très accueillant et gentil. Chambre confortable au volume très agréable Un grand merci après une excellente semaine passée dans cet hôtel !
6 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Looking very tired
Rates alga be doubled since my visit last year. So certainly not value for money. Hotel is tired- rooms and particularly the bathrooms look 20 years old. At check in, was told to wait 5 minutes while they check the room. Surely the room was checked before. Even after the check somebodies old dirty sock was under the bed and a used plastic water bottle. Location is convenient for meetings in the city. Took ferry to waterfront in evening. When I returned it was not operating, so had to walk back along road in the dark. I have been staying at this hotel for last few years, but think I need to find somewhere a bit fresher and better value.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 9 nov 2023
Dear valued guest, Thank you for your honest review. We appreciate your feedback and we are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. Please note that the rates of our hotel are based on the market demand and the quality of our facilities and amenities. We always strive to provide the best service and value for our guests, and we apologize for any inconvenience you experienced. We will investigate about the issues you mentioned and take appropriate actions. We value your loyalty and we hope that you will give us another chance to serve you better. Please contact us directly if you have any questions or concerns. We look forward to hearing from you soon. Thank you. Warm regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

4/10 – Matig

Engina

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel the bedrooms were very comfortable and clean The staff were very helpful and couldn't do enough for us Many thanks for looking after us 😀 oh we did enjoy the water taxi aswell
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 7 jul 2023
Dear valued guest, We are thrilled to hear that you had a very nice stay at our hotel and appreciated our helpful staff and services. Thank you for your lovely feedback and for choosing us. Did you also have the chance to enjoy our spa treatments at I Spa club? We have a variety of soothing and revitalizing options to indulge yourself and improve your wellness. We hope to see you again soon and make your next stay even more wonderful. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Uitstekend

marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
Le suffren est parfait concernant la situation dans Port louis. merci a toute l'équipe
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 14 jun 2023
Bonjour, Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Suffren. Avez-vous eu l’occasion de visiter des lieux d’intérêt comme le musée Blue Penny et l’océanarium Odysseo, à quelques pas de l’hôtel ? Ce sont des attractions incontournables pour découvrir la culture et la biodiversité de l’île Maurice. Nous espérons vous revoir bientôt au Suffren. Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I think the room offered to me had not been used by other guests for quite some time. so there are some dirts in the 🛀 bathtub. they have shower room and the tub. one comes with shower gel (blue color one) but the other comes with a transparent one, which, be frank, i cannot be sure if that is shampoo? or all-in-one😅
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 8 jun 2023
Dear valued guest, We appreciate your valuable feedback. We are sorry to hear that you faced some issues with the bathtub and the toiletries. Please rest assured that this is not a reflection of our usual quality as we always strive to maintain a high level of cleanliness. We will investigate the matter and take corrective actions. We hope that you had the chance to enjoy our other services such as the spa treatments at I Spa club. We hope to see you again soon and provide you with a better experience. Warm regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 8 jun 2023
Thank you for your rating

8/10 – Goed

Anita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice relaxed hotel with a water taxi over to the shops ….this runs back and forth till 11pm ….breakfast is ok …coffee good ….limited fruit ….staff are friendly ..our room looked out over the harbour.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jessica op 19 apr 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your overall experience at our hotel. We hope that you also had the chance to indulge in a relaxing spa treatment at I Spa club. Looking forward to welcoming you soon again. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

4/10 – Matig

Åsa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Neima

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jessica Baleekdar op 19 apr 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We hope that you made the most of our delicious dishes at Pomme de Mat restaurant. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Goed

Victoria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for business and short term stays. Bathrooms are a little tired but overall, very clean and comfortable.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jessica op 23 feb 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay at our hotel. We hope that you had the opportunity to enjoy the delicious sushis at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 – Redelijk

Carolyn

5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Mirko

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Die Unterkunft und das Hotel waren ganz ok. Was mangelt ist der Service am Pool es fehlen Handtücher man muss erst rumrennen um welche zu bekommen. Ja und dann die Sauberkeit, es wird zwar irgendwie denn ganzen Tag sauber gemacht aber.! Die super Lage am Hafen wir eigentlich durch den ganzen Dreck der im Wasser vor dem Hotel schwimmt wieder weg gemacht. Es fährt zwar den ganzen Tag ein kleines Boot für den Transport der Gäste von einer Seite zur anderen aber den Müll im Wasser interessiert niemanden. Ich habs sogar mal angesprochen aber wie schon gesagt es interessiert nicht. Du sitzt beim Frühstück oder zum entspannen auf der Hotelterrasse und alles schwimmt vor deiner Nase vorbei. Ja das Personal, die sind echt super freundlich. Da kannst echt nichts sagen.
11 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 16 jan 2023
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed our amenities. We regret to hear about your bad experience. Rest assured, we take good note of your message. Your message has been communicated to the concerned department to bring corrective measures. We hope that you still had the opportunity to make the most of a soothing spa treatment at I Spa Club. Looking forward to welcoming you again in the future for a renewed experience. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Arif

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Sohaana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly and helpful, unfortunately the bed was extremely uncomfortable leaving us with busy pains.
6 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 16 jan 2023
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We are glad that you made the most of the services provided by our staff. We regret to hear about your experience with the bed. We take good note of your message and will make sure to communicate your message to the concerned department to improve on this point. We hope that still had some good time by enjoying live music at Pink Socks on Friday evening. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar – Resident Manager

6/10 – Redelijk

Fazeela

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 16 jan 2023
Dear valued guest, Thank you for rating our hotel. We hope that you made the most of our amenities and services. We hope that you also had the opportunity to try our 2 restaurants with international cuisine at Pomme de Mat restaurant and Japanese cuisine at Sushi Quay restaurant. Looking forward to welcoming you again in the future. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Bof
Pas de fer à repasser dans la chambre, et on nous en a fourni un défectueux. Boutons de la climatisation arrachés. Eau dans la douche à notre arrivée. Mis à part cela la chambre est spacieuse et le personnel assez accueillant
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 23 dec 2022
Bonjour, nous nous excusons pour ces mauvaises expériences. Veuillez noter que ce n'est pas le standard habituel de notre hôtel. Nous sommes désolés que vous ayez dû faire face à de tels désagréments. Soyez rassurés, votre message a été communiqué à la direction afin de prendre les mesures nécessaires pour éviter que de telles situations ne se reproduisent. Malgré tout, nous espérons que vous avez eu l'opportunité de passer un moment de détente autour d'un massage au I Spa club ou de découvrir les lieux intéressants autour de l'hôtel comme l'océanarium Odysseo, à quelques pas seulement. Nous espérons toujours vous accueillir à nouveau dans le futur pour une expérience renouvelée.Cordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

8/10 – Goed

Tracy

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 19 dec 2022
Thank you for rating us.

8/10 – Goed

Lasse hiis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jessica op 19 dec 2022
Thank you for rating our hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Bathrooms are a bit dated and the breakfast didn't taste that great.
5 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Jessica op 19 dec 2022
Dear valued guest, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear about your remarks and we apologise for any inconvenience caused. Please note that your message has been communicated to the concerned department to inquire further about the issues in order to take the necessary actions. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Evan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a one night stay at Le Suffren. Staff were pleasant, room was great, enjoyed the restaurant. Great spot if you need to be in Port Louis.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Jessica op 19 dec 2022
Dear valued guest, Thank you for this great review. We are glad that you enjoyed your experience at our hotel. We hope that you also had the opportunity to visit the places of interest around the hotel such as Aapravasi Ghat World Heritage site and Odysseo Oceanarium as well as shopping at Le Caudan Waterfront. Looking forward to welcoming you again soon. Kind regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Uitstekend

olivier

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Jessica op 19 dec 2022
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Goed

pierre

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
le ménage des chambres peut être amélioré la situation
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Jessica op 17 nov 2022
Bonjour, Nous prenons bonne note de votre remarque. Votre message sera communiqué au département concerné afin d'améliorer notre service. MerciCordialement, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Gloria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I loved it
Had an amazing time during my stay. Everything was comfortable and the people we very welcoming and kind. There was even a boat shuttle to cross the river. The food was amazing.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Jessica op 17 nov 2022
Dear valued guest, Thank you for this wonderful review. We are glad that you made the most of the moments you spent at our hotel. It's great that you enjoyed using our water taxi to enjoy the other side at Le Caudan Waterfront for shopping and more leisure activities in the city. We hope that you also had the opportunity to treat yourself with relaxing spa treatments at I Spa club. Looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Jessica Baleekdar - Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

ALAIN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bonjour le Suffren ce qui m'a déplu c'est que je n'ai pa pu avoir de places pour effectuer des massages. Cordialement Mme Savigny
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Jessica op 20 okt 2022
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'écrire ce commentaire et merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour et que vous avez profité de nos services tels que nos deux restaurants et le bar Pink Socks avec vue sur la marina de Port Louis. Veuillez noter que I Spa Club est généralement très prisé par nos clients, mais les réservations doivent être faites à l'avance. Nous espérons que lors de votre prochaine visite, vous pourrez passer une journée spa pour profiter de nos massages et soins esthétiques. Au plaisir de vous revoir. Merci. Cordialement,Jessica Baleekdar – Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Casey, New York

13 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jean Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Dimitri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Korehito

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Hervé

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Albert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Alan, Denton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From check-In to Departure every aspect from food, room service, outside bar and pool was all very accommodating and friendly…If taxi needed or PCR test upon departure…..even allowing extra time in room on late departure flights ……A most Happy Experience and Highly recommended….. Thank you Everyone for a wonderful stay…..
5 nachten verbleven in maart 2022