Kapok Hotel
Resort in de buitenwijken met 2 restaurants en gratis ontbijt
Fotogalerie voor Kapok Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 146
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, balkon laden

Suite, balkon
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16-18 Cotton Hill St Clair, Port of Spain, Trinidad
Over deze accommodatie
Kapok Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Radisson Hotel Trinidad
Radisson Hotel Trinidad
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.0 van 10, Goed, 901 beoordelingen
De prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kapok
Kapok Hotel
Kapok Hotel Port of Spain
Kapok Port of Spain
Kapok Hotel Trinidad/Port Of Spain
Kapok Hotel Trinidad/Port Of Spain
Kapok Hotel Resort
Kapok Hotel Port of Spain
Kapok Hotel Resort Port of Spain
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kapok Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 mei 2025
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Radica
Reisde met partner
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Radica
7 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Rojhat
26 okt 2023
Rojhat
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Ramdew
1 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ramdew
3 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 mei 2015
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Basic hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Sharella, Curacao
9 feb 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice enough
Sharella
10/10 – Uitstekend
Ainsley
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ainsley
4 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Alicia
7 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alicia
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ernest William
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ernest William
14 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Randy
30 sep 2025
Randy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Audry Gérard Hubert
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Audry Gérard Hubert
8 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Anthony, SOUTHWEST RANCHES
Zakenreiziger
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shodan
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shodan
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Diann, st. john's
28 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diann
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
William
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shanika
20 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shanika
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alicia
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alicia
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Benson
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benson
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SHANE
16 sep 2025
SHANE
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
floyd
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
floyd
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Benito
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Benito
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JENNY
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




JENNY
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Virgil
Reisde met familie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Virgil
10 nachten verbleven in augustus 2025








