Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van ibis Porto Sao Joao

2 out of 5
ibis Porto Sao Joao
Rua Dr Placido Costa, Porto

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 207 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 467 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 467 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Kind A.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibis is voor mij nou niet gelijk dat je denkt dat is een luxe hotel maar deze is uitstekend. Mooi en licht van binnen. Prima kamer. Loopafstand van de metro die je in een paar minuten in het centrum van Porto brengt.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zoals gewoonlijk bij Ibis : No nonsens en alles aanwezig wat je nodig hebt
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Gerard

Prima compacte kamer, stil en schoon. Aardig personeel. Metro vlak bij hotel, dus snel in centrum en ook naar airport. Goede veilige gratis parking.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Maria do Rosário Marques op 30 nov 2018
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Porto São João erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

8/10 – Goed

Ashkan, Middelburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het personel van hotel kunnen geen engels praten. Maar de rest was okay.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Maria do Rosario Marques op 14 nov 2018
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Porto Sao Joao. I am sorry that your experience did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. I would like to inform you that all our staff with direct contac with our clients are obliged to speak English, except for the cleaning ladies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely

2/10 – Ontzettend slecht

Mike, Brussel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechtste ervaring ooit
Ik had 2 kamers gereserveerd en betaald. Slechts 1 kamer werd ons voorbehouden. We hebben meer dan 1 uur moeten wachten om te mogen inchecken. Ze waren onze reservatie vergeten te boeken. Bij het verlaten van het hotel hebben we dan nog een supplement van 41 euro moeten betalen voor ontbijt dat normaal gezien reeds in de prijs zat. Onvriendelijk personeel, wou geen Engels spreken. Probeerde zich interessant te maken een soort onbegrijpelijk Frans te praten, arrogantie tot en met en een nasleepse Portugese voor mij onbegrijpbare woorden waarvan ik kon uitmaken dat het scheldwoorden waren.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Maria do Rosário Marques - Directeur-Generaal op 27 aug 2018
Geachte Myke, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Porto São João erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Ik kan echter niet nalaten u te informeren dat om in de hotels van de Accor-groep te werken, het verplicht is om Engels te spreken en al onze medewerkers die rechtstreeks met klanten werken, spreken naast Engels, Spaans en velen van hen Frans. Dutch is dat niet. Zoals reeds is beschreven en uitgelegd, was er feitelijk vertraging in de bezorging van uw kamer, een situatie waarvoor we ons al hebben verontschuldigd voor voldoende geldige redenen. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

6/10 – Redelijk

Hetty, Nieuwegein

Op het dak
Het Ibis hotel ligt op het dak van een winkelcentrum. Om er te komen moet je het winkelcentrum zelf in. Staat goed aangegeven. Je gaat via de lift naar de tweede verdieping. Op de eerste verdieping zit een flink aantal fastfood restaurants. De metro stopt voor de deur.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Maria do Rosário Marques op 17 nov 2017
Geachte Hetty, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Porto Sao Joao erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend,

8/10 – Goed

Ilse, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel vlakbij de metro luchthaven en centrum
Zeer zeker aan te bevelen als het vooral gaat om te overnachten.
Reactie van Marques op 26 sep 2016
Geachte Ilse Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Porto Sao Joao erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Maria do Rosário Marques

10/10 – Uitstekend

Gordon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over a smallish shopping mall with supermarket and cafes, and right next to IPO metro station with frequent trams to Porto's historic centre. Much cheaper then more central hotels, so offered excellent value for money.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ignacio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Francisco

6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Giancarlo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

João

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vou recomendar
Muito bom hotel,cafe da manha incrível e funcionarios exelente.
8 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Deniz

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Débora

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jose augusto

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

LEONARD

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelent front desk person Mss Daniela, she was very helpfull and cordial. Also good housekeeping on our floor, helpfull. Shopping Galerry is extreamly helpfull as it was raining all times.
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

DIANE

Positief: Netheid, personeel en service
Cheap on toiletries. Only 2 Dixie cups. No kleenex. Only 2 towels. Breakfast buffet was good.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Alexandru

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement ok
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Santiago jose

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El desayuno para celiacos e intolerantes al gluten y lactosa a pesar de avisarlo cuando se contrato el desayuno que estuve una semana cuanto apenas me sirvieron 2 panes pequeños de bollería congelado y calentado al microondas que se quedaba mas duro que una piedra . Sin posibilidad de desayunar nada mas. Mientras que las otras personas pagaban lo mismo que yo y podian tener un desayuno completo. Una discriminacion muy grande para un problema de alimentacion.
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is strategically located next to a train stop and a shopping center. If you are looking for a good-budget hotel, this might be your option. It's not in the center of the tourist areas, however, you can get to the touristy places in 10 minutes. The rooms are clean and spacious.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Aleksandra

Wonderfully connected to all the core areas of Porto, just outside of the hotel is the Metro stop
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff were superb, I couldn’t have received better service. Very friendly and helpful.
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Henning

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Débora

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien
Proche du métro. Hôtel Calme et propre . Personnels accueillants.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Christina Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Claudio

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Afonso op 31 jul 2023
Exmo. Senhor,Obrigado por dedicar um tempo para compartilhar seu feedback. Esperamos recebê-lo novamente muito em breve no nosso hotel. Atentamente,Lisete Afonso - Assistente de Direção

4/10 – Matig

BOUHARRAT

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Afonso op 31 jul 2023
Dear Sir,Thanks for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again very soon at our hotel.Lisete Afonso-Assistant Manager

8/10 – Goed

IONA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is outside of center but onky a 12 min tram ride which is located outside of hotel. A small shoping center is located one floor below hotel with good eating areas and a very nice grocery store. Rooms are equipped with aircon., tv, good beds, basic. Near hospital, quiet area, nice lobby.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Afonso op 31 jul 2023
Dear Madam,Thanks for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again very soon at our hotel.Lisete Afonso-Assistant Manager

8/10 – Goed

Po-Chi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van AFONSO op 20 jul 2023
Dear Sir,Thanks for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again very soon at our hotel.Kind regards,Lisete Afonso-Assistant Manager

8/10 – Goed

Birgitta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Difficult to find but clean and welcoming staff
The hotel is horrible to find when driving there in the dark. Only small signs, SIX of them, lead you the way and when it's dark, you're driving a car you've just rented and you don't know the city, it's not easy. A very friendly and helpful member of the lobby staff helped us to get there. Breakfast rather poor and the pizza you can get in the afternoon and evening not to be recommended. Some of the lobby staff don't know English. But the hotel is clean and pretty well situated - once you know where it is.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Afonso op 15 jul 2023
Dear Madam,Thank you for your comments and I'm sorry that you were disappointed with your stay in Hotel Ibis Porto S. João .Our goal is to get your satisfaction in our services. In order to get that, I'll all the measures in order to improve our services. Kind regards,Lisete Afonso-Assistant Manager

6/10 – Redelijk

Cristina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Baños en mal estado
Recepción muy lenta, con dudas. El hotel está en general, desgastado salvo la zona de abajo, recepción, sala de desayuno, por cierto muy bueno y variado. Las habitaciones necesitan una reparación, en especial los baños. Los techos de estos estaban con una especie de láminas descolocadas, con óxido, incluso una de las habitaciones nos la tuvieron que cambiar porque caía agua oscura de dicho techo, cosa que no les pareció raro al personal. Llevamos dos perros pequeños, cobran 15€ por noche y por mascota, independientemente si pesa 60 kg como si pesa 1kg ( caso de uno nuestro ), no es justo.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Afonso op 15 jul 2023
Estimada Senõra,Le agradecemos el tiempo que se ha tomado para hacernos llegar los comentarios sobre su estancia.Sentimos enormemente que su experiencia no haya alcanzado sus expectativas; por favor permítanos hacerle llegar nuestras mas sinceras disculpas.Por favor tenga por seguro que tomaremos las medidas necesarias para que no vuelva a ocurrir lo acaecido en su estancia.Le informamos que cobramos el suplemento del animal independientemente del tamaño porque el perro duerme en la habitación y hay que reforzar la limpieza.Reciba un cordial saludoLisete Afonso- Asistente de Dirección

8/10 – Goed

Marcos

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good option out of the city center
Really good option outside of the city center, but with easy access there and to the tourist attractions nearby. Good public transportaion, it also offers parking in case you need it. Breakfast is charged apart, but worth paying for. The property is located in the top of a shopping mall, which makes easier for shopping or food.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Afonso op 15 jul 2023
Dear Thanks for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you again very soon at our hotel.Kind regards,Lisete Afonso-Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location with an affordable price
great location by the metro station and on the top of a shopping mall. Even though the hotel is not located in the city center, it is easy enough to get there and to the tourist attractions using the convenient metro nearby. The mall also offers a range of services, which makes shopping easier as well.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van sbastos op 6 jul 2023
Thank you very much for your comments and classificationSee you soonBest regardsSérgio Bastos

6/10 – Redelijk

JULIAN

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Necesita una renovación completa. Es demasiado caro para las condiciones en las que está.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Afonso op 2 jul 2023
Estimado Senõr,Le agradecemos de antemano sus comentarios y el tiempo que nos ha dedicado.Entiendo sus inquietudes con respecto a la renovación del hotel y no dejaremos de analizarlas y compartirlas internamente, con miras a alimentar futuras reflexiones sobre la evolución del producto que brinda nuestra marca.Una vez más, muchas gracias por contribuir con la importancia de su comentario, para la mejora de la satisfacción de nuestros clientes.Lamentamos no haber estado a la altura de sus expectativas y aceptamos nuestras disculpas por ello.Esperamos seguir mereciendo su preferencia en un futuro cercano.Reciba un cordial saludoLisete Afonso-Asistente de dirección

10/10 – Uitstekend

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel situado encima de un centro comercial. Muy tranquilo y sin ruidos. Moderno, limpio y personal muy amable. Parking en las instalaciones gratis.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Afonso op 2 jul 2023
Estimado Señor,Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia. Es siempre un placer recibir comentarios positivos.Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Esperamos tenerlo de vuelta en nuestro hotel.Reciba un cordial saludoLisete Afonso-Asistente de dirección

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lacked a restaurant. Breakfast expensive.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Afonso op 17 mei 2023
Dear Lady,Thank you for taking the time to share your comments.Please note that Ibis hotels in Portugal dont have a restaurant. They have a bar service and snacks open 24 hours a day. We hope to welcome you again soon in our hotel.Lisete Afonso-Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Afonso op 17 mei 2023
Exmo Senhor,Agradeço os seus comentários relativos à sua estadia no Hotel Ibis Porto S. João. A sua opinião é muito valorizada e a minha equipa aprecia a confiança que depositou em nós. Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas em breve. Atentamente,Lisete Afonso- Assistente de Direção

8/10 – Goed

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Afonso op 17 mei 2023
Chère Monsieur,Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt dans notre hôtel.CordialementLisete Afonso-Assistante de Direction

8/10 – Goed

Corinna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstücksbuffet gut, aber jeden Tag das genau gleiche Angebot. Schön wäre etwas Abwechslung bei Käse und Wurstwaren. Lage prima.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Afonso op 17 mei 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Sorgfältig,Lisete Afonso – stellvertretende Direktorin

10/10 – Uitstekend

Carlos Humberto

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van AFONSO op 17 mei 2023
Exmo. Senhor,Agradeço os seus comentários relativos à sua estadia no Hotel Ibis Porto S. João. A sua opinião é muito valorizada e a minha equipa aprecia a confiança que depositou em nós. Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas em breve. Atentamente,Lisete Afonso- Assistente de Direção

10/10 – Uitstekend

Arminda

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Afonso op 17 mei 2023
Exma. Senhora,Agradeço os seus comentários relativos à sua estadia no Hotel Ibis Porto S. João. A sua opinião é muito valorizada e a minha equipa aprecia a confiança que depositou em nós. Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas em breve. Atentamente,Lisete Afonso- Assistente de Direção

10/10 – Uitstekend

Osama

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fanatasic
It was amazing stay at this hotel. The hotel is located near a metro station - less than one minute walk. The hotel is located in the third and fourth floor of shopping center. In the first floor you can find several restaurants, and in the entrance floor you can find several shops and supermarkets .
5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Annie

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk is always cheerful and helpful IBIS is consistent.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Afonso op 16 feb 2023
Dear Sir,Thank you for your kind coments regarding to your stay in Hotel Ibis Porto S.João. I'm delighted that you have enjoy your stay and I'll share with my team. We work in order to get your satisfaction. I look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,Lisete Afonso- Assistant Manager