Exterieur

Beoordelingen van Sheraton Porto Hotel & Spa

5 out of 5
Sheraton Porto Hotel & Spa
Rua Tenente Valadim, 146, Porto

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 666 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 254 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor zakenreiziger.
Zo goed als leeg hotel. Maar de ontvangst was warm en vriendelijk. Uiteraard alles gesloten verder ,maar roomservice was volledig mogelijk. Makkelijk parkeren in de ondergrondse garage. Kamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Perfect bed! Er kan een raam open waardoor er een zeebries naar binnen kan. Internet is snel. Het eten van roomservice was niet goedkoop, maar wel van goede kwaliteit.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The key card didn’t always work. Kinda annoying. For the rest, everything was good.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Peter, HASSELT(België)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klasse hotel
voordeel 's nachts/'s avonds rustig met eigen terras en tuin en hop on / hop off halte om de hoek, nadeel weinig in de omgeving om te gaan eten, drinken, bezichtigen steeds taxi/bus/metro nemen
5 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel
Was er voordelig in het weekend. Maar wat een prachtig hotel. Entree is geweldig, kamers super en alle personeel vriendelijk. Enig minpuntje was lang rij tijdens (overheerlijk)ontbijt. Aanrader.
Reactie van Sheraton Porto Hotel Spa op 26 dec 2015
Dear Ron, Thanks for having selected our hotel, as well as for your comments, which we will share with our team. We are looking forward to welcome you again anytime. Cordially, Joana Almeida – General Manager

6/10 – Redelijk

Martine, belgie

Negatief: Comfort kamer
Niet wat op Expedia geadverteerd stond
Wij hadden meer verwacht van een 5 sterren hotel. Extra betaald voor kamer met kingsize bed (2x2meter) en bij incheck werd ons meegedeeld dat alle bedden queensize zijn, 1,8 op 2m. Er werd ons geen oplossing aangeboden want de schuld lag bij Expedia. Kamer verder OK. Maar in de badkamer waren er vele mankementen: maar handdoeken voor 1 personon, kraan en sproeier vallen uit mekaar, gelukkig was er ook een douche kabine. In de spa zwembad en jacuzzi Ok, maar in de kruiden-sauna geen water in automatisch druppel systeem, dus ook geen stoom. Bij melding wordt op alles maar zeer gelaten gereageerd. Ontbijt zeker geen 5 sterren waard. Bij onze aankomst in Porto s'morgens vroeg in een hotel in het centrum ontbijt gegeten en dat was veel beter... Mijn conclusie, grote hotels zijn beter te mijden, zij verkrijgen Hun sterren door lobby-ing. Kleine hotels zijn eerlijker als je sterren en kwaliteit vergelijkt.
Reactie van Sheraton Porto Hotel & Spa op 12 okt 2015
Dear Martine, Thank you for your preference and detailed comment, which we will carefully review. We shall be pleased to welcome you again. Best regards, Joana Almeida – General Manager

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel in buurt van Metro
2 weken in dit hotel verbleven en zeer tevreden over vooral de service, de klantvriendelijkheid van het personeel. Soms bij het overdrevene af, maar ik geloof dat het echt gemeend is. Probleempje de eerste 2 dagen met de wifi verbinding maar dat was oorzaak van niet zo adequaat optreden van een extern bedrijf dat dit verzorgde. Kamer met douche en ligbad, qua afmeting standaard denk ik maar goed onderhouden en schoon. Ontbijt uitgebreid en heel goed. Restaurant en bar goed met prijzen die bij 5 sterrenhotel horen. Hotel ligt tegenover Boavista stadion naast Carlton hotel ca. 5 minuten lopen van metro. Daarmee ben je in 10 minuten in centrum. Kortom uitstekend hotel met bijzonder hulpvaardig, vriendelijk personeel. Vooral Catia, de "ontbijtmanager" is bijzonder aardig.
Reactie van Sheraton Porto Hotel & Spa op 10 sep 2015
Dear Guest, Thanks for your preference and comment. Please note that the fee that you have paid is to use all the Spa facilities and not just the pool. Should you wish to book a Club room, this cost is included in the room rate. Best regards, Joana Almeida – General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Mieke, Torino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Klantvriendelijk hotel,fantastisch onthaal,geen negative punten,gewoon top.
Reactie van Sheraton Porto Hotel Spa op 3 jan 2015
Dear Mieke, Thank you so much for your preference and comment. It will be a pleasure to welcome you back at Sheraton Porto Hotel & Spa. Yours truly, Joana Almeida General Manager

4/10 – Matig

Igmar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
El servicio al cliente deja mucho que desear.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

FRANCISCO ANDRES

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

HOJUN

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I had to use taxi to visit center of city all the time.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nuno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nuno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Cleber Mauricio de

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espaço Café da manhã Ruim
Muito boa Apenas o espaço do café deixa bastante a desejar. Não condiz com o Hotel
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

nicolas

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Filipe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas si exceptionnel !
Une simple arrivée sans aucune attention, ambiance froide. Chambre et salle de bain spacieuses, contemporaines et propres. Bonne literie.Merci pour les bouteilles d’eau offertes. Pour cette catégorie il est nécessaire de proposer dans la chambre du vrai café et un miroir grossissant dans la salle de bain. Par rapport aux prix des chambres l’accès piscine 20€ et l’accès parking 25€ devraient être inclus. Dommage bruits de la circulation et du trafic aérien.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Cécile

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel accessible en métro, loueur de voiture à proximité et supérettes. Salle de sports, spas, piscine et salons de détente très agréables. Grands espaces communs et piano bar. Enchantés par les décorations de Noël
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sandro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

VITOR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Armin

3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nils

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Disappointing discussion about the pool usage
Dear follower, please make sure, if you book a pool in the Hotel, you'll not get it for free! A little disappointing that there was no word in the reservation.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Magnus Palving

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Ruaim, philadelphia

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Couldn’t wait to check out
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

lina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is really good
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Daulo Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ronald

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel facilities are new and modern but team lacks an excellent, customer-friendly 24-hr concierge service. Getting a taxi at night is difficult because of the inconvenient location of the hotel (quite far from Major thouroughfare) and nobody is around in lobby to help. They advise clients to take Uber!
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin, Long Valley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All of the staff spoke English (which made it easy on us) and they were all so professional and attentive! Would highly recommend.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Meena

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Service and staff very helpful. BUT I had so many issues with my room. I was in a special needs room. First night I arrived. No TV remote control.Thermostat not working and no mini fridge in my room. Called and they sent up someone from maintance. Brought in a mini fridge. Worked on the thermostat and was going to send a TV remote the following morning Day 2- got up and found fridge leaking… all the special food I bought because of my dietary restriction had to be thrown out. TV control I had to call back in the evening and it was then sent up. Then the iron and ironing board were missing in my room. Called and one was sent up. Day 3 .. That night Thermostat still an issue called front desk and was told that the maintenance staff comes in at 8 a m and will be sent up. And they did send someone. Day 4 . I was out on a tour in the morning. Due to lack of sleep because of the room temperature came back to the hotel for a nap mid afternoon. My room was not fine. When I called front desk they said that I had a do not disturb sign!! ( which I believe I did not have but asked for it to be done up. Post dinner and tour upon our return to the hotel around 9.30pm my room was still not made up. Someone was then sent up to have it done. Upon check out I spoke to the staff in charge since the manager was not in. They had noted all my calls and issues. But said there’s nothing they can do . I should write to them.Sad. No issues at the other 3 hotels I stayed all at.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

NELVA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fuimos en grupo de amig@s, solo que es más ejecutivo que familiar Pero esta excelente Limpieza , decoración y Desayuno excelente Volveríamos sin pensarlo .. muy recomendable ..
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Chase

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great customer service, it is a little outdated as far as style and getting worn out a little.
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Suzanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access. The staff was very helpful! We enjoyed the food in the dining area, delicious.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Steeve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Hôtel confortable avec un très bon service.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel and courteous staff
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

TOSHINARI

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Steeve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe
C’est un établissement avec une bel prestation.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

hugh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel location not so good for tourist spots Fab breakfast not so good for American Bar food
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ronen

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Claudine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour un hôtel de cette catégorie et de ce prix, ce n'est pas acceptable d'avoir du café instantané comme du Nescafé dans les chambre!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Konnie C

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great night to prepare for river cruise
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great hotel but far from the center of Porto where all the action is located for tourists.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nuno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great stay
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

amandio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Barbara

Positief: Netheid
6 nachten verbleven in augustus 2023