Exterieur

Beoordelingen van Andersia Hotel & Spa Poznan, a member of Radisson Individuals

4 out of 5

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 634 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 283 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

GJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

4/10 – Matig

Marcellus

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sterk verouderd en achterstallig onderhoud van kamer. Ook de receptie en bar
Reactie van Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager op 17 nov 2022
Dear Marcellus, thank you for choosing our hotel and leaving your review. I appreciate it very much. I am sorry for the inconvenience mentioned. We are constantly improving our service and product and your comment will surely help us in this. Nevertheless I hope to welcome you back. Have a nice day, best regards, Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager

8/10 – Goed

jan

1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

iyad

Zakenreiziger
Construction going on Lobby is not nice , or empty
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Manager op 1 jun 2022
Dear Iyad, thank you for choosing our hotel and your review. I am very sorry about the demanded ground works taking place in a front of the hotel, unfortunately we have no influence on them, also hoping they will be finalised soon. Despite this I hope to welcome you again soon. Yours sincerely, Bartosz Borowski, Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Dorinda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoten van het verblijf. Kon bijna niet beter!
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Manager op 30 dec 2021
Dear Dorinda, thank you for choosing our hotel, leaving your opinion and the highest rating, I appreciate it very much. I am glad that our facility met your expectations and your stay was so pleasant. I invite you again soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Timo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Manager op 30 dec 2021
Dear Timo, thank you for choosing our hotel, leaving your opinion and the highest note, I appreciate it very much. I am glad that our facility met your expectations. I invite you again soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great service
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Manager op 30 dec 2021
Dear Sir, thank you for choosing our hotel, leaving your opinion and the highest note, I appreciate it very much. I am glad that our facility and above all great service met your expectations. I invite you again soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Jurrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Manager op 30 dec 2021
Dear Jurrian, thank you for choosing our hotel, leaving your opinion and the highest note, I appreciate it very much. I am glad that our facility met your expectations. I invite you again soon. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, kamer wat verouderd
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Bartosz Borowski, Hotel Director op 8 nov 2021
Dear Sirs, thank you for choosing our hotel and a high rating, I appreciate it very much. I am glad that our facility met your expectations and the stay was a pleasant one. So I invite you again. Regards, Bartosz Borowski, Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Johan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel midden in het centrum en echt een uitstekend ontbijt. Slaap enkele keren per maand in een hotel, maar dit was toch wel een van de betere ontbijtbuffets die ik gezien heb
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bartosz Borowki - Hotel Director op 19 okt 2021
Dear Johan, thank you so much for your nice opinion and the highest rate. I am happy our hotel with its rich buffet breakfast met your expectations. Hope to host you back soon, all the best, Bartosz Borowski, Hotel Director

10/10 – Uitstekend

Anja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 dagen Poznan
Prima hotel, keurig, schoon en erg vriendelijk. Omdat de airco niet helemaal goed werkster kregen we gratis een andere kamer wat een fantastische upgrade bleek. Ontbijt was uitstekend en ook in de avond hebben we heerlijk gegeten in het restaurant. De ligging was voor ons ideaal.
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Aidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Came back
After mtblast visit went so great I came back. So very nice.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ewa Michałowska, Hotel Director op 14 okt 2020
Dear Aidin, it seems you are back :) Thank you very much again for the nice words and I am really happy you like the stay. Hope to see you soon! Best regards, Ewa Michałowska, Hotel Director

8/10 – Goed

Aidin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD SERVICE
Very decent relaxed They help you in amy way they can
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ewa Michałowska, Hotel Director op 14 okt 2020
Dear Aidin, thank you very much for your opinion and nice words. Hope to host you soon again, all the best, Ewa Michałowska, Hotel Director

10/10 – Uitstekend

luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supper
Lekker ontbijt en zwembad
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Ewa Michałowska - Hotel Director op 25 sep 2019
Dear Luc, Thank you for your perfect opinion and 10! It was a pleasure to host you and we hope you will visit us soon again :) Greetings from Poznań,

8/10 – Goed

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel, perfecte ligging
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ewa Michałowska – Hotel Director op 21 aug 2019
Dear Karolina, thank you for choosing IBB Andersia Hotel and for the compliments ! We only hope that after your next stay we will deserve the full 10 from you, since the comment is fully positive :) We can’t wait for that! Best regards, Ewa Michałowska – Hotel Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik kom hier al vele jaren en is altijd netjes en goede service
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Ewa Michałowska – Hotel Director op 11 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your nice opinion :) I am happy that you keep visiting us! I have to admit that I will be counting on 5/5 after your next visit, we will be doing our best! Hope to see you soon again in IBB Andersia,

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stuff
Super hotel
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
slechte wake up call service
ik kom hier al jaren maar nu echt knudde ik zou om 5 45 vliegen en men heeft mij niet gewekt
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay here!
Fijn hotel, heerlijk comfortabel en goed uitgeruste fitness en spa! Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Niet hartje centrum maar dichtbij genoeg.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel in de stad
ik kom hier vaak en de service is perfect ok de kamers zijn prima een aanrader
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel in Poznan
Heel fijn hotel, ben er zeer tevreden over. Zeer goede service. Leuk zwembad, met sauna en turks stoombad. Eten is ook zeer goed. Mijn beoordeling zou een 8.5 zijn.

10/10 – Uitstekend

K, lelystad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vier sterren plus
Zeer goed hotel met een top lokatie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
ruim voldoende
prima verblijf gehad alleen geen bad maar geeft niet hoor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Jacek

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr guter Standard, schöne Zimmer, top Lage und Umgebung. Leider Frühstück Buffet nicht immer frisch, die Präsentation mäßig. Das Personal überfordert, nicht aufmerksam und nicht kommunikativ. Schade.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Andersia Team op 30 apr 2024
Good afternoon,Dear Sir, thank you for sharing your opinion after stay in Andersia Hotel & Spa. Our breakfast is always freshly prepared and we found it surprising that you rate is as not fresh. We will check our breakfast to see if there is a problem with service.Sincerly, Ewa Przystanowicz, rooms division manager

6/10 – Redelijk

Justin

Reactie van Ewa Przystanowicz op 28 feb 2024
Good morning,thank you for your rate but I would like to ask for some more details,points that need to be improved.Sincerly, Ewa Przystanowicz, rooms division manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles war sehr gut.Danke!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Jan, Billingstad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

8/10 – Goed

michael

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Enrico, Long Island City

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A pleasant stay with excellent customer service from the Front Desk Supervisor Paulina. The entire staff was extremely accommodating, and responded to all questions and requests. Newly open pool and saunas are beautiful and a pleasure to spend time at. Great variety of choices at breakfast and again friendly personnel. Location is top notch with Stary Browar Mall across the street and only15 min walk to the Old Town. I will definitely be back!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ewa Przystanowicz op 6 feb 2024
Dear Enrico,it is great to know that you enjoyed your stay in Andersia Hotel & Spa. We hope to welcome you again.Sincerly, Ewa Przystanowicz, rooms division manager

10/10 – Uitstekend

Nicolas, Montmagny

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Endroit magnifique. Staff génial. Petit déjeuner délicieux.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your high note after stay in Andersia Hotel & Spa. We are happy that you enjoyed your stay with us.Andersia Hotel & Spa Team

8/10 – Goed

Hem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,thank you for your score.Andersia Hotel & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Fadi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay over all
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Good afternoon,it's good to know that your stay was satisfying.We hope to welcome you again.Best regards, Andersia Team

8/10 – Goed

Rafal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Andersia Team op 6 feb 2024
Dzień dobry,dziękujemy za ocenę pobytu w Andersia Hotel & Spa.Zespół hotelu Andersia

6/10 – Redelijk

Claes

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Iwonna

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, nice room with beautiful view.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Iwona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Justyna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin, trivelig med god lokasjon.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jonathan

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Laila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Customer Service, comfortable bed, great shower and amazing location. Online check in prior to arrival was very convenient. The hotel had our room ready, the buffet breakast had alot of options and we were impressed by the variety. The hotel is right across from the Stary Browar mall which had a huge variety of stores, also a large Carrefour Supermarket and Rossman drugstore in the mall. The mall had a nice atrium with upscale dining for the evenings you want to dine nearby the hotel. We walked 15 mins to the Old Town restaurants and cafes, enjoyed many beautiful Poznan sights, the cathedral and museum, tram 2 mins from hotel, and walking distance to beautiful churches Corpus Christi and St. Martin's. St. Martin's street was a close walk from the hotel and alot more restaurants to choose from. We will definitely return on our next visit to Poznan.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jaroslav

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No VIP welcome. Pool In reconstruction. Additional fee for parking. Hotel management behavior terrible. Hotel stuff entered the room without permission and harmed privacy.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Massimo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle camere. Pulizia un filino da migliorare. Soprattutto se la piscina e la camera non funzionano, esso deve essere indicato al cliente. Io avevo proprio scelto quell’hotel per la piscina.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager op 19 sep 2023
Dear Massimo, thank you for choosing our hotel and sharing your experience. We are sorry to hear that some aspects of your stay did not live up to your expectations.In particular, we appreciate your feedback regarding the cleanliness and communication of our facilities. We take these aspects very seriously, as our goal is always to provide an excellent experience for our guests.We assure you that your comments will be shared with our team to ensure that we always provide better service. We hope to welcome you back to our hotel to demonstrate our high standards of hospitality.Kind regards.

8/10 – Goed

Peder Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager op 18 sep 2023
Dear Pdere, thank you so much for choosig our hotel and the high note. We are glad that our venue met your expectations. Hence we hope to host you back soon. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Adam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager op 18 sep 2023
Dear Adam, thank you so much for choosing our hotel and the highest note, we appreciate it a lot. We are glad that our venue fully met your expectations. Hence we hope to welcome you back soon. Best regards, Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager

8/10 – Goed

Leona

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager op 7 sep 2023
Dear Sirs, thank you so much for choosing our hotel and leaving your review. We are glad that our venue met your expectations. Hence we hope we will be able to host you back soon and that then we serve you for the 10/10 note :) Best regards