Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Mercure Poznan Centrum

4 out of 5
Hotel Mercure Poznan Centrum
ul. Roosevelta 20, Poznan, Greater Poland

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 378 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 163 van 378 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 378 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 378 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 378 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Serge

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 12 okt 2023
Dear Mr. Serge,thank you for your stay.We are glad that mostly we have met your expectations.We hope to see you back soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Pascal

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

frank

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Tom, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Close to centre
Good hotel. Nice its close to center. Also parking infront
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg nette service, vriendelijke medewerkers en zeer goed ontbijt. Kamer was schoon, groot en keurig. Dichtbij de Expo (wandelafstand) en eventuele shopping mall. Oude centrum op 20 minuten wandelen. Enige nadeel was de fitness faciliteit. Slechte thuis apparatuur zonder toegevoegde waarde.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel in Poznan
Dit is gewoon een goed hotel. Vriendelijk personeel. Keurige kamer en prima linnengoed. De lobby werd net verbouwd. Leuk restaurant/wijnbar naast de lobby. Dicht bij het oude centrum en het station. Een aanrader.

8/10 – Goed

FILIP H.

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed verzorgd hotel
Hotel verdeed aan verwachtingen en is goed gesitueerd. Vriendelijke bediening van het personeel.

8/10 – Goed

chris, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel
alleen om er met de auto te komen is wat moeilijker door de wegwerkzaamheden voor de rest is het top

8/10 – Goed

I. Vermeulen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed locatie - snelle verbindingen overal heen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Filip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ivonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Lone

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 15 nov 2023
Dear Lone,thank you for such a great score.It means a lot for us as we strive to serve our Guest in the best possible way.We very much hope that during your next visit in our city you will give us the honor to welcome you again.Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Vegetarians beware! They can suddenly and without changing signs add meat to vegetarian dishes. I've been having many breakfasts at this hotel, but suddenly when I was eating the baked beans I notice small non-bean shaped beans. These were pieces of sausage. The sign still said "Baked beans". They argued that it was normal to eat sausages with baked beans, which might be true but there was still a big tray with sausages right next to the baked beans, so it's not like they're missing out on the sausages. Hiding meat in an obviously vegetarian dish is NOT OK. Now, thanks to this hotel my 11 year vegetarian streak was broken.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 15 nov 2023
Dear Mr. Mikael,please accept our sincere apologies.Unfortunately it was a lack of proper information. In Poland however, baked beans can both, include and exclude sausage. I would like to ensure you, that similar situation will not take place in the future.Once again our entire Hotel Team is very sorry for the situation and your inconvenience.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurzurlaub
Die Unterkunft ist sehr zu empfehlen. Liegt sehr günstig zum Bahnhof. Centrum kann zu Fuß erreicht werden.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 15 nov 2023
Dear Guest,thank you for your kind review. We are very glad that your stay at our hotel have met your expectations.We hope that during your next visit in our city you will give us the honor to welcome you again.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Zywia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central placering. God morgenmad.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Irena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delicious Breakfast Buffet
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 12 okt 2023
Dear Ms. Irena,thank you for a wonderful review and such high score!We are glad that we have met your expectations.We very much hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the honor to welcome you again.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Henning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 12 okt 2023
Dear Mr. Henning,thank you for such a fantastic score! It is very motivation for us, as we continuously strive to improve our services.We very much hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the honor to welcome you again.Kind Regards,

8/10 – Goed

Rafal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 12 okt 2023
Szanowny Panie Rafale,dziękujemy za Pana pobyt.Mamy nadzieję, że pobyt należał do udanych i będziemy mieli przyjemność gościć Pana ponownie.Pozdrawiam i łączę wyrazy szacunku,

8/10 – Goed

Tamaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
周辺の歴史建造物が多く、見ごたえかあります。バザールが改修工事中でしたが、戦争による破壊と再生を繰り返した後が至るところにありました。
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 12 okt 2023
Dear Tamaki,thank you for your stay.We are glad that mostly we have met your expectations.We hope that once the Old Market Square renovation will come to an end you will visit us again.Kind Regard,

10/10 – Uitstekend

Byung Kwon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Byung Kwon,thank you for a wonderful score and we are very glad that we have met your expectations. That is why we very much hope that during your next visit in our city you will give us the honor to welcome you again.Kind Regards,

8/10 – Goed

Johnny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Mr. Johnny,thank you for such a high score!We are lucky that you chose our hotel and we are very glad that we have met your expectations.we very much hope to see you back soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Guest,thank you for your wonderful review.We hope to see you back soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Adrian

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Mr. Adrian,thank you for such a wonderful score!We will be honored to welcome you again!Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Irena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 6 aug 2023
Dear Ms. Irena,thank you for your kind review.We will be honored to welcome you again.Kind Regards and All The Best

10/10 – Uitstekend

Philip

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Mr. Philip,thank you for such a high score!We would love to see you back soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Lizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff. Buffet breakfast was excellent. Bed was really comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 22 aug 2023
Dear Lizabeth,thank you for your amazing review.We are glad that we have met your expectations and we hoe to see you back soon :)Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Witek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Courteous, pleasant service, brilliant coffee shop in the hotel. Clean spacious rooms. Definitely recommend this hotel
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 20 jul 2023
Dear Mr. Witek, we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 20 jul 2023
Dear Ms. Barbara, we very much appreciate your review regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel. We very much hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Svetlana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice rooms, excellent location, wonderful breakfast, friendly staff.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Svetlana,thank you for your kind review and such a high score!Positive Guest feedback is the best motivation for us to improve our services and our skills.We very much hope that during your next visit in our town you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Hotel room was very spacious, clean, hotel staff very friendly
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Christopher,thank you for your kind review and such a high score!Positive Guest feedback is the best motivation for us to improve our services and our skills.We very much hope that during your next visit in our town you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

8/10 – Goed

Olof

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mycket otrevlig personal.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Olof,thank you for your review.Please accept our sincere apologies for all the inconvenience. Our Front Office Staff had several trainings that is why let me ensure you about the major improvement in this case.We very much hope that during your next visit in our town you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Phil

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Phil,thank you for your kind review and such a high score!Positive Guest feedback is the best motivation for us to improve our services and our skills.We very much hope that during your next visit in our town you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

SHIH-HSIEH,

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is in a good area within walking distance of the old town.
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 9 feb 2023
Dear Mr. Daniel,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel.It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our team.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again.Kind Regards,Agnieszka LangeFront Office Shift LeaderMercure Poznan Centrum

6/10 – Redelijk

Adrianna

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Privilege room was pretty used.
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Agnieszka Lange op 9 feb 2023
Dear Ms. Adrianna,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel. Your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again.Kind Regards,Agnieszka LangeFront Office Shift LeaderMercure Poznan Centrum

10/10 – Uitstekend

Alex

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good but l think customer can help with your laggauge, they just handle you your keys and say 4th floor room 123 no help with your laggaugages.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Jakub

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Kamil

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Agnès

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

CECIL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Cecil,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel.It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our team.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

RICHARD BRUCE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Gabriela

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Zimmer sehr klein , das Personal an der Rezeption gut , aber das Personal an der Bar eine reine Katastrophe, wenn man nach eine halben Stunde selbst nicht rein ist um was zu bestellen , würde ich bis heute noch da sitzen , wir waren 10 Frauen und haben bei dem schönen Wetter draußen auf der Terrasse gesessen und da war das mit dem Personal der reine Wahnsinn....
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Ms. Gabriela,thank you for your stay and fair review.Please accept our sincere apologies for all the inconvenience that have affected the stay comfort.We very much hope that during your next visit in our city you will give us the chance to make your stay more enjoyable than the previous one.

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, staff very polite and attentive. Special thanks to Oskar who had been extremely helpful and showed outstanding customer service skills, people like him are asset to the company. Hotel is located in heart of city centre close to all transport links (bus, tram, train) room i stayed in was quiet and spacious. Highly recommend
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Ms. Natalia,we very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Poznan Centrum Hotel.It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our team.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope that during your next visit in the City of Goats you will give us the pleasure and honor to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Magnus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Service was absolutely terrific and the room drastically exceeded my expextations. Everything was perfectly clean, there were many power outlets and for the price (67€/night) it was a literal steal. Due to an unforseen failure in the air conditioning system the room got fairly hot at night (summer), but as a compensation they offered free parking and free breakfast. Great
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ilona

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Kinga

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Agnieszka Lange op 2 jun 2023
Dear Ms. Kinga,thank you for your stay and such high score!We hope to see you back soon.

10/10 – Uitstekend

CHAVDAR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was great
From the amazing bed comfort to the great various breakfast (including wonderful espresso) I am very satisfied.
4 nachten verbleven in mei 2022