Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Fortuna West

3 out of 5
Fortuna West
Mrkvickova, 2, Prague, PRG

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 345 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 345 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 345 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 345 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 345 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 25 okt 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was oud, erg gehorig, muf en viezig! Absoluut geen aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 5 sep 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Fatma

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
Grote kamers. Goed bereikbaarheid met de tram. Binnen 20 minuten ben je in de stad. Kamers zijn schoon maar de kamers en het hotel is oud. Praktisch hotel en qua prijs kwaliteit verhouding is het prima te doen.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Hotel Fortuna West op 18 jan 2018
Dear Guests, thank you for your stay at Hotel Fortuna West as well as for your very kind feedback. We are planning a partial renovation of the rooms this year. We would like to welcome you back in our hotel next time. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Leonard Schanck, Praag

Positief: Personeel en service
Leuk budget hotel
Verassend was het dat ik terwijl er een 2 persoonskamer geboekt was ik een familiekamer kreeg. Deze was zeer groot en had een zitbank en veel ruimte wat heel plezierig was. Verder was de kamer simpel maar oké. In de avond een drankje in de gezellige bar, wat vooral ook kwam door de vriendelijke barman. Ontbijt simpel maar goed te doen.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Hotel Fortuna West op 18 jan 2018
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, je betaalt voor wat je krijgt.
Leuk hotel, zit zeer dicht een bus- en tramstation wat erg handig is. In dit hotel betaal je echt voor wat je krijgt, het is bij lange na zeker geen luxe hotel, maar dat viel te verwachten. Het personeel in dit hotel was erg apart, behalve de housekeeping heeft geen enkele werknemer hier een uniform aan, en er zijn maar 2 werknemers van de front office die wel even wat netjes aan trekken, de rest loopt gewoon in normale kleding. De front office medewerksters zijn vaak niet erg behulpzaam en het lijkt ook erg alsof ze er gewoon helemaal geen zin in hebben, wat ik best apart vind. De bar is geopend van ongeveer 18:00 tot 22:00, dit vind ik ook een hele rare tijd, want rond 21:00/22:00 lijkt het mij juist dat de meeste mensen zouden komen, maar er wordt je dan vriendelijk gevraagd of je kunt komen betalen, want de barmedewerkster gaat weg. Vaak als je daar wat zit te drinken zitten de medewerksters onoplettend op een barkruk met hun telefoons in hun hand. Op de laatste avond was ik nog een maal bij de bar met mijn opa en moeder, 21:30 begon de medewerkster inderdaad de bar weer te sluiten, prima want hier waren we nu wel aan gewend, maar toen zag ik haar ineens een vles Vodka pakken, en er stond echt geen gast in de buurt, toen ze een redbul-Vodka had klaargemaakt, begon ze deze te nuttigen nog tijdens haar werktijd en dat vond ik wel een van de meest onprofessionele dingen die ik hier heb gezien. Kortom een matig tot prima verblijf.

8/10 – Goed

Hans, duiven

Positief: Personeel en service
weekend Praag
Wij hebben er drie nachten doorgebracht. Prima hotel, makkelijk gelegen mbt openbaar vervoer. Bedden voor de kinderen waren duidelijk minder, maar is goed te doen. Ontbijt is voldoende,kortom een prima hotel voor een weekend Praag voor een prima prijs

6/10 – Redelijk

Ben, Buchten

Positief: Netheid, comfort kamer
voor de prijs een heel redelijk hotel
hotel goed gelegen mbt openbaar vervoer. ontbijt aan de magere kant

8/10 – Goed

sdw, utr

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ook was onze familiekamer niet wat afgebeeld is (veel kleiner dus en met afgeschreven meubilair) was deze voldoende schoon, geen last van buren, wel last van verkeer met raam open. Ontbijt was voldoende. Wifi gratis in de hal. Parkeergelegenheid tegen betaling (8 euro per dag) gaf een veilig gevoel. Openbaar vervoer vanaf hotel is perfect! Hotel locatie is niet echt mooi maar alles samen vind ik dit hotel een goede prijs/kwaliteit verhouding bieden.

8/10 – Goed

Josephine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een gaaf hotel en dat voor een kleine prijs!
Een aanrader, zeker voor een klein budget!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Soort jeugdherberg
Het leek een soort enorme jeugdherberg, bussen vol scholieren. Ontbijtruimte overvol doordat al die scholieren tegelijk moeten ontbijten. Je vraagt je af waar je in terecht bent gekomen. Kamer netjes (opgeknapt) maar hotel zelf waarschijnlijk nog uit het communistische tijdperk ( kale gangen, deuren die keihard in het slot vallen). Wel vlak bij tramhalte, in een half uurtje ben je in het centrum.

6/10 – Redelijk

M. Koning, Amersfoort

Negatief: Comfort kamer
Goed hotel behalve het ontbijt
Prima hotel om een paar dagen in te blijven. Alleen het ontbijt is om te janken.

2/10 – Ontzettend slecht

marcel, malaga

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Fortuna West
Ben na 1 nacht naar ander hotel gegaan. Is een fabriek met grijze muren met een stelletje chagrijnen als bediening. Ontbijt kan je geen ontbijt noemen. Staat te boek als 3 sterren hotel maar als er min sterren zou zijn krijgen ze van mij een -1 Maar als je tussen flats en een achterwijk wil verblijven is het zeker de moeite waard.

10/10 – Uitstekend

Rens, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel 30 min met tram naar centrum Praag
Hotel Fortuna West is een prima uitvalsbasis om de stad Praag te verkennen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Arjan, Oud-Vossemeer

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Een redelijk hotel om enkele dagen te verblijven wanneer je Praag wil bezoeken,de tram die op korte loopafstand te vinden is ,was in ons geval het meest ideaal,in twintig minuten zit of loop je in het centrum van deze prachtige stad. De inrichting van het hotel is vrij gedateerd maar de kamers zijn redelijk ruim en de bedden oké. Val niet over stof,dat deden wij ook niet. Het ontbijt is sober maar voldoende. Er is geen Internet op de kamers en drankjes meenemen vanuit de bar is streng verboden ;-) De omgeving van het hotel is niet echt mooi maar heeft vlakbij een park waar je óverdag heerlijk kunt wandelen na het ontbijt bijvoorbeeld.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

4/10 – Matig

Henk, Zeewolde Nederland.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed openbaar vervoer.
Ontbijt was heel matig, variatie genoeg maar helaas in alles slechte kwaliteit. Jammer dat er geen airco is in het hotel. Een van de liften was kapot, dus wachtijden van een kwartier of zes verdiepingen lopen bij 30 graden.

8/10 – Goed

Willem Jan, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort, (te?) vriendelijk
Goed, zeer betaalbaar hotel op kwartiertje 'trammen' van centrum Praag met vriendelijk personeel. Té vriendelijk zelfs: busreizende pubers die bij het ontbijt soms zoveel voer voor de rest van de dag meeklauwden dat het behelpen werd met broodjes, hadden best gecorrigeerd mogen worden - het bordje dat verbiedt om etenswaren mee te nemen, hangt er vast niet voor niets. De eerste generatie vrije Oostblokkertjes vertoont al knap veel MTV-egocentrie.

8/10 – Goed

f.e, ulft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dicht bij openbaar vervoer
het betrefd een heel rustig hotel met vriendelijke mensen vlak bij het centrum gelegen dat per metro zeer snel te bereiken is.

4/10 – Matig

M, Hoofddorp

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer niet meer van deze tijd
Hotel heeft prima verbindingen naar het centrum van Praag. Helaas is het hotel zeer kil. De kamers zijn saai (wel schoon)...de TL-verlichting ontbreekt alleen nog. Het hotel mist iets..wat bijvoorbeeld een Mercure of Novotel wel heeft...Het bied niet veel extra als alleen maar slapen. Je kunt iets drinken aan de bar....Het ontbijt voldoet!

8/10 – Goed

SHIGERU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast and fine conditions. Perfect place with free parking.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 13 mrt 2020
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 3 mrt 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Eva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 24 jan 2020
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 – Uitstekend

Ralf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einfaches Hotel in der Nähe vom Flughafen! Sehr nettes Personal, Hotelzimmer sauber!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 23 dec 2019
Dear Guests, thank you for your stay at Hotel Fortuna West as well as for your very kind feedback. We would like to welcome you back in our hotel next time. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Eli Gjoervad

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grei standard, i nærhet av flyplass
Hadde en natt på hotellet. Fint, romslig og rent rom/bad, behagelig seng. Hotellet ligger nært flyplassen, og har døgnåpen resepsjon, noe som passet oss utmerket i og med vi kom sent og skulle reise videre tidlig neste morgen.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 19 dec 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Comfort kamer
怖い
ドライヤー有料 Wi-Fi 有料 部屋が少し暗くて怖かったです
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 29 nov 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. A hairdryer is available at the reception free of charge, rent for the return of deposits. WiFi connection in the lobby and the reception hall is free of charge, WiFi in the room is charged from 75 CZK/day. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Amelia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 26 nov 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Suomenkielinen asiakaspalvelu oli mukava ja odottamaton bonus täällä
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 21 nov 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Yusef, Barcelona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antiguo pero buen hotel, limpio,atención agradable
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Markéta Kempfová op 30 okt 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

*unseremeinung*, Germany

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider habe ich bisher kein Punkt gefunden, was uns gefallen hat. Eher im Gegenteil.... Auf den Fotos schaut es toll aus! Dies wurde warscheinlich nur für das Foto prepariert worden. Es gibt viele Punkte die ich jetzt erwähnen könnte, dafür reicht das Feld gar nicht aus. Wer auf Hygiene, Gastfreundlichkeit und das Umfeld Wert drauf liegt, sollte sich nach einer anderen Unterkunft umsehen. Wer die böhmische Küche mag, der mag auch das Frühstück dort. Viel "andere" Auswahl gab es leider nicht. Wände sind sehr hellhörig, Mobiliar fleckig, Bad klein, in dem Ecken /Wänden nicht sauber.... Ecc pp.... Schade, daher kein Punkt von uns (Familie mit 2 Kids)
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 25 okt 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Andrés

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decepción
Cuando reservé el hotel decía aparcamiento gratis, wifi gratis y desayuno incluído. Al llegar al hotel, la recepcionista nos atendió de mala manera, y nos encontramos que el aparcamiento era en la calle y el wifi en la habitación había que pagar por día. Por el contrario a la tarde siguiente nos dieron el parking y el wifi en la habitación tal como indicaba la reserva.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Markéta Kempfová op 30 okt 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Zimmer ok! Sauberkeit ok! Alles zusammen aber nur Durchschnitt!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 7 okt 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel. With kind regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Poul-Erik

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Too cheep
This hotel was maybe modern in the late 1970
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 17 sep 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 – Redelijk

richard

Reisde met familie
Prague trip
ok for the money - wifi kept restarting - no A.C or fan
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Marketa Kempfova op 17 sep 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 5 sep 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Petit déjeuner copieux. Hôtel très bruyant. L'avantage est d'être situé près d'une station de tram.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 5 sep 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut und sehr nett. Gutes essen s, gutes Restaurant. Bin sehr zufrieden und immer wieder. Sehr gut !
10 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 5 sep 2019
Dear Guests, we would like to thank you for your recent stay in our Hotel Fortuna West and time that you have spent for nice comment. It gives us a great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Once again thank you for sharing your experience with us and other travellers. We are looking forward to your next visit. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 5 sep 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Enrico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Antonino

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiway Robbery
Our flight was cancelled and the hotel would not cancel or reschedule my rooms and we lost our money!!
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Halpa ja suht hyvää, keskustaan ratikalla pääsee tosi helposti noin 15 min
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West and short comment. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is very old. The mattress are dirty. The sink doesn't work. The breakfast was poor and the coffee machine didn't work. Overall, don't stay in this hotel!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katarina, Katka D and the head housekeeper are the only staff members who were willing to help you. Others, especially Veronica at reception, the blonde woman on the bar and the “security guard” were absolutely appallingly rude. We had no power for an entire night and after basically begging for a different room for just that night were given a ground floor room with disabled amenities - couldn’t even open the window and it was about 28o. Breakfast absolutely disgusting and all food was either cold including that which had just been bought out of the kitchen, stale or inedible - the slab of eggs were actually black/green in the middle!!! I could go on but don’t have enough room. Can not believe Expedia is associated with such a shoddy hotel and an disgusted that it rips people off by placing them in this hotel. Will never use Expedia again!
4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My family has traveled a lot and stayed at a lot of hotels and apartments but this is thus far the most terrible accommodation that we’ve stayed at, luckily it was for only one night. The pictures of the hotel don’t look so bad and I really don’t mind if the place is outdated as long as it is clean. Once we arrived at the lobby the carpets and the walls were already showing sign of a hotel that is not kept up very well. When we walked into our room the carpet was even worse with lots of stains and the bed frames are upholstered with fabric that had more stains. I immediately requested another room that was somewhat better with less stains. I will not return to the hotel and would not recommend it to anyone
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, Thank you for your stay in our Hotel Fortuna West and for your comment. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

8/10 – Goed

Bojan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Handtücher dreckig und mit Haarbüschel, Check in war OK aber keine Möglichkeit ein Frühstückspaket zu bekommen, angeblich waren wir zu spät.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We are able to arrange breakfast package, must be ordered by 8 pm. the day in advance. Breakfast is served from 7 am to 10 am. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Guests, thank you very much for your stay at Hotel Fortuna West. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Det var inte så fint och det fanns sand eller liknande på golvet i rummet
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 21 aug 2019
Dear Sirs, we would like to thank you for sharing your feedback about your stay at the Hotel Fortuna West. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. We hope that you were satisfied in Prague. Best regards, Marketa Kempfova - General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Marketa Kempfova - General Manager op 29 jul 2019
Dear Guests, thank you for the time you take to write the comment. We really appreciate every comment of our customers. They help us to improve our hotels services. Thank you once again for having chosen our hotel for your stay in Prague and would be happy to welcome you back in our hotel.