Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel BOOKQUET

4 out of 5
Hotel BOOKQUET
Karoliny Svetle 27, Prague

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 596 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 316 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1004 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Stef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrijheid van personeel was erg fijn. Samen met de grote, schone kamers maakt het een heel erg goed verblijf!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mohamed op 14 nov 2023
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

8/10 – Goed

JFM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Toine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Beautiful, well-kept and mordern rooms. No street noise (on top floor, river side). Very friendly and competent front desk staff, Alina informed us very well about the city.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Pedro op 3 sep 2023
Dear valued guest,Thank you for your great review! We're thrilled you enjoyed our beautiful, quiet rooms and Alina's helpful service. We hope to see you again soon!Kind regards,Abdelrahman,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Hubertina E.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, perfect location and beautiful room in a historic building. I would definitely return here next time I visit Prague
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Mohamed op 10 jun 2023
Dear valued guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at hotel Leonardo & Bookquet prague.I am delighted to read that you had such an excellent experience in our hotel, and that our team went above and beyond to deliver such a memorable and unique service.The team hope to welcome you back in the near future.Kind regards,MohamedGuest relations

6/10 – Redelijk

Jordy

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was niet echt schoon en de douche lekte en was stuk!
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Mohamed op 22 mrt 2023
Dear valued guest,Thank you for taking the time to provide feedback regarding your stay at Hotel Leonardo & Bookquet prague.Kindly, note that your comment regarding the shower have been shared with the management team.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedGuest relations

8/10 – Goed

Walter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betaalbare Grote kamer met de mogelijkheid zelf wat te koken op loop afstand van Charles bridge, top
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Mohamed op 22 sep 2022
Dear valued guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at hotel Leonardo & Bookquet prague.We are blessed with the location and building itself holds so much fascinating history.The team hope to welcome you back in the near future.kind regards,MohamedGuest relations

10/10 – Uitstekend

Janna Helena van

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie … Mooi hotel , fantastisch vriendelijk personeel
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mohamed op 12 sep 2022
Dear valued guest,We are so thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We are blessed with the location and building itself holds so much fascinating history.Thank you also for your kind words regarding our staff and service.The team hope to welcome you back in the near future.Kind regards,MohamedGuest relations

10/10 – Uitstekend

Frans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, kamers schoon en netjes ontbijt was prima
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Jo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en de ruime nette kamer
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prachtige ligging in de Oude Stad, dichtbij een aantal Highlights van de stad.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 23 apr 2019
Good afternoon, thank you for your stay with us and for the review as well. We do appreciate it. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 9 apr 2019
Good morning, thank you very much for your stay and for the review as well. We do aprreciate it. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, vriendelijk, proper! Heerlijk verblijf in Praag.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 3 apr 2019
Good afternoon, thank you for your stay with us and for the review as well. We will be pleased to welcome you in here again anytime in the future. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is prima dicht bij alle bezienswaardigheden alles op loopafstand te doen. Ziet er zeer goed uit vriendelijk personeel die echt bijna alles voor je wil doen . De bedden waren goed om te slapen maar zijn geleidelijk wel aan vervanging toe daar waren ze dan ook mee bezig dat was dan ook het enige kleine min puntje.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 25 mrt 2019
Good evening, thank you very much for your review - we are glad you consider your stay nice and we will be pleased to welcome you with us again anytime in the future. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kregen een kamer aan de waterzijde van het hotel met een prachtig zicht op de Moldau, de Petrinheuvel, de Praagse Burcht en de Karelsbrug. De kamer was in typische Tsjechische stijl vervuld van luxe. De badkamer was modern en zeer goed uitgerust. Het ontbijt was degelijk.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 16 mrt 2019
Good afternoon, thank you for such nice reveiw. We do appreciate it. We are proud to read, that you have spent a nice time with us. Please, in case you decide to return to the hotel Leonardo in the future, don't hesitate to contact us directly. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 3 apr 2019
Good afternoon, thank you for your review - we do aprreciate it. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk personeel, heel hulpvaardig. We waren te vroeg daar maar toch kregen we meteen onze kamer en wat voor een kamer, top gewoon !!!! Ook na uitchecken toen ze merkten dat ons vervoer er niet tijdig was belden ze meteen naar de vervoersfirma en maakte dat in orde !!!! Zeker een aanrader !!!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 3 mrt 2019
Good morning, we would like to thank you for your stay with us and for the review as well. We are glad you consider your stay nice and we will be pleased to welcome you in here anytime in the future. Sincerely

8/10 – Goed

Karel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel, erg vriendelijk en behulpzaam personeel! De ligging van het hotel kan bijna niet beter. Prima ontbijt. Kamers erg schoon, geen stofje te ontdekken in het hele hotel. Wel jammer dat de bar van het hotel in de avond gesloten was.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 27 nov 2018
Good afternoon, Karel, thank you very much for your review. We are glad, you have spent here a nice time and we will be pleased, if you will return to us in the future again. Currently, there are some plans for reconctruction in our hotel, so maybe it will heps to solve the issue with the restaurant. Best Regards

8/10 – Goed

-

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op een mooie locatie. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt viel een beetje tegen
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Tereza Paličková, Guest Relations Officer op 5 nov 2018
Good evening, thank you for your review. We do appreciate it. Please let us make you sure, we will do our best to make you feel satisfied in our hotel in case you will decide to return to the hotel Leonardo in the future again. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van de hoogtepunten
Prima hotel; ruime kamer, uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk behulpzaam personeel. Helaas was het restaurant voor diner om technische redenen gesloten, maar er waren voldoende eetgelegenheden in de buurt.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Jo, Sint-Niklaas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel centraal gelegen
Leuk hotel centraal gelegen op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Restaurant is niet het zelfde niveau als het hotel .
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van David Pavel op 20 nov 2017
Dear Jo, Thank you for your review. I am glad to hear that your overall experience was positive. I am sorry to hear that some aspects of our hotel didn't meet your expectations. I hope you will consider us for your future stays in Prague. Sincerely, David Pavel, Assistant front office manager

6/10 – Redelijk

Bobby, Spijkenisse, Nederland

Positief: Personeel en service
Decent hotel, centrally located
Our trip started off pretty good at the reception, we thought. We were welcomed by a very kind lady who told us we got an upgrade of the room, so we were a bit surprised and asked why. "Just because" was the answer and we were grateful for it. The receptionist gave us some good tips about the beautiful city of Prague and the piccolo carried our luggage and showed us our room. The room was decent, but somewhat small, so we left the luggage and went out to explore Prague. Prague was magical and we went to sleep with a smile. The next morning at 7:00 we scare awake from loud noises. We looked out of our windows and construction workers were drilling on concrete. Of course we went to the reception to complain about being woken up and we were reassured that we were assigned a new room. This room was soundless and gave us our well deserved rest.
3 nachten verbleven in november 2016

8/10 – Goed

Ger J, Haarlem NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the old centre
Hotel with friendly staff and very central positioned i o Moldau and Old Town. The value for money level is excellent we wil certainly come back again to the Leonardo.
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij het centrum, ruime kamers
Bedden een beetje doorgezakt, dat is met de voorbij razende tram het enige minpunt. Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, spreken goed Engels

8/10 – Goed

R., Limburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij t oude centrum
Leuk en comfortabel hotel..we kregen n kamer op de 3e etage , dit was wel erg krap gemaakt. Helaas vaak wakker geworden van het uitgaanspubliek s'nachts. De "man v.d. koffers" was erg chagrijnig de opeenvolgende dagen omdat we hem niet "beloonde"...jammer..ik vroeg er niet om , om mijn minikoffertje mee naar boven te nemen. Transfers werden goed geregeld door de receptie. Kortom...leuk..maar eenmalig...

8/10 – Goed

Annelies, Haarlemmermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel vlakbij trams en attracties
Is een mooi, schoon hotel. Kamers zijn mooi qua formaat met in onze kamer een kitchenette. bed vond ik niet lekker liggen(kuilen in matras) , maar mijn vriend had hier geen problemen mee. Ontbijt is prima. Medewerkers zeer vriendelijk. Vlakbij zijn de brug en het oude plein te vinden.

8/10 – Goed

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met heel veel plussen
Het hotel ligt op steenworpafstand van de Moldau, waar je een waanzinnig uitzicht hebt op de karelsbrug en het achtergelegen paleis! De lieve dame bij check in gaf ons veel informatie, persoonlijke aanbevelingen en liep helemaal mee tot aan de lift! Vanuit het hotel kun je alle kanten op, alles is heel dichtbij. De kamer was ruim, lekker licht door de hoge ramen en was van alle gemakken voorzien. De badkamer was basic, maar zeker een dikke prima! Transfer vanaf de luchthaven helemaal top geregeld! Hele vriendelijke en goed Engels sprekende chauffeurs die met passie over hun stad vertellen! Al met al een geweldig verblijf gehad!

8/10 – Goed

Sandra, Hoofddorp

Positief: Personeel en service
Prettig hotel, voornamelijk door centrale ligging.
Ruime superior kamer. Wel oud meubilair en ietwat ruikende badkamer. Goed ontbijt, wel op tijd gaan (tussen 8 en 9 uur) anders is er geen zitplaats. Weinig sfeer in hotel zelf, bijna niemand maakt gebruik van het restaurant. Een keer iets in de bar gegeten, is matig. Ook erg koud om in de gang/bar/lounge te zitten. Ondanks veel kamers, erg stil en uitgestorven in hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader in het centrum
Een prima hotel, in het centrum. Vrijwel alles te voet bereikbaar. Personeel zeer vriendelijk. Kamers netjes en compleet. Schoon. Goed ontbijt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel vlak bij Moldau en Karelsbrug
Mooi hotel met prima kamer en fijne mensen. Vanuit hier is de oude stad van Praag goed op loopafstand te bereiken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!!
Super mooie dagen gehad in Praag. Het hotel ligt midden in het centrum. Wat wij dus echt een pluspunt vinden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Stel , Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
midden in Praag maar heerlijk rustig
we gingen voor een citytrip naar Praag, het hotel sprak ons meteen aan qua stijl maar in eerste instantie vanwege het ontzettend vriendelijke servicegerichte personeel. Ook toen bleek dat onze kamer warm bleef met airco op volle sterkte kregen we een upgrade, niets dan lof en een aanrader om te verblijven midden in Praag. (in 5 min wandelen naar de Karlsbrug)

8/10 – Goed

Max en Saskia, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met gunstige ligging
Zeer goede,vriendelijke ontvangst met uitleg wat er in Praag te doen is. Receptie kan veel regelen, zoals concert tickets en ook openbaar vervoer tickets. Onze superior kamer 152 was zeer ruim met veel zitgelegenheid en goede verlichting. Wij voelden ons er thuis. Badkamer is OK met een wat donkere douche. Het gebouw is natuurlijk wel wat ouder. Door de bomen uitzicht op de Moldau en de burcht! Wel wat lawaai van auto's en tram (in de spits elke minuut), maar door de dubbele ramen vonden wij het goed te doen, maar dit zal niet voor iedereen gelden. De meeste kamers liggen aan een rustigere kant met weinig of geen uitzicht. Niets van de buren gehoord. Ontbijtruimte is wat krap en vol, maar wij hadden om 8:30 altijd plaats. Ontbijt is goed en uitgebreid, zoals in veel hotels en werd goed aangevuld. Wij zouden hier wel weer terugkomen mochten we nog eens gaan. Praag is fantastisch en er is zeer veel te zien en te doen.

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bongjin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean & good staff
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 27 apr 2024
Dear Mr. Bongjin,Thank you for your kind words of praise. I was delighted to read that your stay at Hotel Bookquet Prague met your expectations.Warmest wishes,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
You enter property from main street (not back side street due to construction). We were able to take the bus from airport then metro to old town. On corner where metro/subway comes to street is the main street. You can walk to hotel or take the tram. The tram by hotel takes you everywhere you need to go (22). Charles Bridge is only a few steps away. Easy Check in & out. No breakfasts due to construction. Easy lift to floors with luggage.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 23 apr 2024
Dear valued guest,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you appreciated the tasteful blend of modern and antique styles throughout our hotel. Creating a welcoming atmosphere is a top priority for us, and it's wonderful to know that it resonated with you.It's also fantastic to hear that our location proved to be ideal for your sightseeing adventures, with all points of interest conveniently within walking distance. Providing convenience and accessibility is something we strive for, and we're pleased to have met your expectations in this regard.Once again, thank you for your kind words. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.Warm regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

8/10 – Goed

Hyunjin, houston

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed 2 nights in this hotel. Overall was good except someone who stole my necklace from my room. The necklace was gift from my mom. Hopefully the person read this little note and give it back to me. It was not good experience during travel in Prague.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 27 apr 2024
Dear Ms. Hyunjin,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the distressing experience you encountered with the loss of your necklace.Please be assured that the security and well-being of our guests are of paramount importance to us. Upon receiving your report, we conducted a thorough investigation and searched the room meticulously, but unfortunately, we were unable to locate the missing item.We understand the sentimental value attached to your necklace, especially as it was a gift from your mother, and we deeply regret that this incident has marred your travel experience in Prague. We can assure you that we take reports of lost items very seriously, and we have communicated this matter to our team to ensure all necessary measures are taken to prevent such occurrences in the future.If there is anything further we can do to assist you, please do not hesitate to contact us directly. Your satisfaction and comfort are our top priorities, and we are committed to doing everything within our power to address your concerns.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional experience you deserve.Warm regards,HendrixAsst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Elizabeth, Cambridge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, comfortable bed, air conditioning, wonderful staff
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 23 apr 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your review, We appreciate your kind words regarding our services. Our team strives to provide exceptional service and ensure a memorable experience for our guests. We will make sure to pass along your gratitude to for their outstanding service. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another enjoyable stay.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Yuno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルは中心地から近く歩いて移動できるので便利。 ホテルの目の前の川の景色も綺麗で、プラハ城も見れる好立地。 ただGoogleマップで表示される場所と少し違うので タクシーで向かう時は気をつけて。 素敵な滞在になりました。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 19 apr 2024
Dear guest,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed the tastefully furnished modern-antique mix of styles in our hotel. Creating a feel-good atmosphere is important to us, and we're thrilled that it resonated with you.It's great to know that our location was ideal for your sightseeing tour, with all points of interest within walking distance. We strive to provide convenience and accessibility to our guests, and we're happy to have met your expectations.Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Youting

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is modern and clean. The staff are very friendly and helpful. The location is great - close to most tourism places and restaurants.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 1 apr 2024
Dear guest,Thank you for the positive review! We're glad you enjoyed our great location,and friendly staff. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Jia-Ting

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
飯店的位置很好,步行5分鐘即可抵達查理大橋 入住時飯店正在整修 櫃台人員很友善,詳細解說週邊景點 是由舊飯店改建,房間是重新裝潢過的,但廁所還是維持舊式風格,淋浴時水會流出來
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 1 apr 2024
Dear Guest,We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback with us. It is gratifying to learn that you found the service provided by our colleague to be exemplary. Your commendation serves as a source of encouragement for our team.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back for another stay at our hotel in the future.Warm regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Even though the hotel is undergoing major renovations until August , and the restaurant was closed and could not provide breakfast. The rooms were very clean and modern ours overlooked the river. Would definitely stay there again .
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed op 21 mrt 2024
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ana Sola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant hotel, quiet, and with excellent facilities (comfortable beds and spacious rooms). When I stayed, they were renovating the restaurant area, so breakfast service was not available. It wasn't easy to find a nearby place for breakfast. However, there are plenty of options nearby for lunch and dinner.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 13 mrt 2024
Dear Sola, Thank you for your feedback. We are so pleased to know that you enjoyed your stay, Thank you also for your kind words regarding our location and the hotel itself.We sincerely apologize for any inconvenience this temporary adjustment may cause and greatly appreciate your understanding as we strive to create an even better experience for you.Kind regards,Hendrix,Asst.Front Office Manager.

8/10 – Goed

Spencer Edward

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed op 12 mrt 2024
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Cesar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, original, close to Old Town. Would stay again.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mohamed op 12 mrt 2024
Dear valued guest,Thank you for taking your time to share your comments on Expedia.I am delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Your encouraging comment is the best motivator for us.Thank you again and I look forward to welcoming you back again in the future.Kind regards,MohamedFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Moreno

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura e luogo tutto bello
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hendrix. Asst.Front Office Manager. op 8 mrt 2024
Dear Guest,We thank you immensely for your fantastic review ! We are delighted that you enjoyed our fantastic view and locationWe hope to have the honor of welcoming you again soon.Kind regards, Hendrix,Asst.Front Office Manager.

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Kaan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel, Spring

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eunjung

1 nacht verbleven in januari 2024