Standaard tweepersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, Select Comfort-bedden, een minibar

Beoordelingen van Hotel Mucha

4 out of 5
Hotel Mucha
Sokolovská 26/65, Prague 8, Prague

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 406 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 373 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 878 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 878 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Very friendly personnel and just a good hotel. Nothing fancy, bar/restaurant in same building is nice, walking distance from center. Taxi arrangements all on time. Perfect. The room at the street side was a little bit noisy with the trams.
3 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jeroen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
The Hotel has offered to give me a Full Refund.
The Hotel has offered to give me a Full Refund. There was a lot of noise in the night. Can you please confirm the refund with the hotel and then pay it to me?
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Wilma en Alie, Praag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn, rustig, kleinschalig hotel, vlakbij het cent
Wij hebben het erg naar onze zin gehad in dit kleinschalige, rustige hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Genoten van een goed verzorgd ontbijt in een gezellige ontbijtruimte, kamer netjes en het ligt dicht bij het centrum. Het enige minpuntje: er is geen kluisje met cijferslot aanwezig. Ach, als dat alles is, gewoon reserveren!!!!

10/10 – Uitstekend

Shozo, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Mooi hotel, goed verzorgd en behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Wesley, schiedam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Dichtbij metro
Vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit zit goed. Dichtbij metro, supermarkten. Wel net buiten centrum

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
disappointment...
When I booked this hotel, I got the impression that I found a very good one. However, besides the personnel, the only good thing was the location because it is close to public transportation, city center, etc. I spent three nights in this hotel and the last night I discover that my suitcase was opened during my absence and "somehow" a bracelet disappeared. When I noticed, I notified this immediately to the reception and they told me that their housekeeping personnel was trustable. That was the only reaction I got. So, unfortunately I would not recommend this hotel to any of my friends.

8/10 – Goed

S, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede keuze voor een beschaafde prijs
Op loopafstand van het oude centrum, en 300m verwijderd van het Hilton, waar ik een congres bezocht. Een mooi hotel in oude stijl, vriendelijk personeel en een propere kamer.

8/10 – Goed

P.W., Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel dicht bij de binnenstad
Prettig hotel dicht bij de binnenstad

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
more than you can wish for, for this price!!!!!!!!
very nice hotel just outside the citycenter but very close to the metrolines b/c. Very friendly atmosphere and good restaurant. The breakfast buffet was sublime with a variety of foods (cold and hot) for everyone. All persons of the hotel speak good English and are very very friendly. I definetely would like to recomodate this hotel to everyone and if i ever visit Prague again will stay in this hotel. You can't find any better than this for this price!!!!!!!!!!!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed te lopen naar het centrum
vriendelijke en behulpzaam personeel.

10/10 – Uitstekend

Philip, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Mucha, Praag
Fijn hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede bedden.

8/10 – Goed

Wim, Rotselaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen 4 sterren maar toch tevreden
Receptie en bar personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam , dit zonder veel show te verkopen. Hotelkamers ( een enkele en een dubbele ) waren beide in nette staat , goed bed , goede badkamer. Isolatie van de straatkant prima. De muren tussen de hotelkamers zijn echter naar de dunne kant en je moet echt niet veel moeite doen om de buren te horen.Geen airco maar dat was in Mei niet echt een probleem.Ontbijt was ok maar we stelden toch vast dat het af en toe wachten was op koffie of aanvullen van broodjes beleg , eitjes. Op zich keuze genoeg maar dit is toch iets waar Mucha een extra inspanning zou kunnen leveren. Het verzamelen van de borden om dan met een winkelkarretje te vervoeren naar de keuken is op zich een grappig scenario maar niet iets wat je zou verwachten in een 4 sterren hotel ;-) Internet in de lobby ( 1 pc ) is ok , wirless is aanwezig maar niet getest. Drank prijzen in Bar en Minibar zijn goedkoop. Ondergrondse parking in het hotel aan de andere kant van de straat ( overeenkomst met Mucha ) vond ik een superveilige oplossing.Parkeren op de straat zou ik afraden , policiecontrole is frequent. Parking prijs is gelijkaardig als in belgische parkergebouwen , goedkoper dan de luchthaven. Conclusie : prijs kwaliteit waren we zeker tevreden ik kan het hotel niet afraden maar je mag er niet naar toe met de verwachting van in een supper luxe 4 stellen hotel terecht te komen. Maar voor die prijs kan je dat ook niet verwachten vind ik. . Hope it helps !

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lenka, Quality management op 19 apr 2024
Dear John, Thank you for your review!We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to welcome you back soon. Happy travels!

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Great people around and good food.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 15 jan 2024
Dear Peter, What a fantastic review! Thank you so much for your kind words about our hotel and our staff. It is such a pleasure to see their hard work being recognized. We are all thrilled you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back, hopefully very soon. Happy travels!

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was outstanding. They went out of their way to make us comfortable. The breakfast was the absolute best. And the rooms were very nice. It was a great experience.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 11 jan 2024
Dear Charles, What a fantastic review! Thank you so much for your kind words about our hotel and our staff. It is such a pleasure to see their hard work being recognized. We are all thrilled you have enjoyed your stay and we are looking forward to welcoming you back, hopefully very soon. Happy travels!

8/10 – Goed

Toni

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 11 jan 2024
Dear Toni, Thank you for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled you have enjoyed your stay and hope to be able to welcome you back soon.Happy travels!

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area was a little shady. There is graffiti everywhere and at one point there was a guy following me and cat calling me when I was coming back late at night. However, the inside of the hotel is very welcoming and I immediately felt safer upon coming inside. The lobby is clean, well lit and well decorated. The lights on the stairs are motion censored so that freaked me out a little but I got used to it. The room was clean, warm and had refreshments in the fridge. The bathroom was clean and stocked with soap. Breakfast was the best part, the dining hall is very pretty and the selection of food was amazing. Only downside is the location but other than that this is a great place to stay.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 2 jan 2024
Dear Cristina,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay. We are pleased to hear that you found the inside of our hotel welcoming, clean, and well-decorated, and that you enjoyed our breakfast selection. We apologize for any discomfort you may have experienced due to the location of the hotel. We are aware that the area can be a bit noisy and we are taking steps to address this issue. We are glad to hear that you felt safe and secure once inside the hotel. We take the safety of our guests very seriously and are continually looking for ways to improve. Thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you back in the future. Happy travels!

8/10 – Goed

Fabian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 18 dec 2023
Dear Fabian,Thank you for your review of Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Helena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En vecka i Prag med vänner
Fantastiskt hotell! Rent, snyggt och väldigt hjälpsam personal. Älskar detta stället, helt i min stil! 👌
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 18 dec 2023
Dear Helena,Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review of your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Takuma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅やバス停から近く便利です
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 23 nov 2023
Dear Takuma,Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Kinga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean room, nice stay. Tasty breakfast.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 2 okt 2023
Dear Kinga,Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

sts

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Key was traditional type and you need to back at the reception every time when you go out.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 18 sep 2023
Dear Takaki,Thank you for taking the time to review Hotel Mucha! We appreciate your feedback. While we think the keys give towards the atmosphere of the place, we understand the frustration they can cause. I will be taking your feedback further and we will be discussing how to improve this aspect in our hotel. Despite this, I am thrilled that you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back. Happy travels!

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevlig personal god frukost Rent och snyggt
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 6 sep 2023
Dear David, Thank you so much for taking the time to write a review of Hotel Mucha! We are thrilled that you have enjoyed your stay and I am delighted to hear such kind words about our staff. It is always a pleasure to hear that their hard work does not go unnoticed not only by us but also by our guests. We hope to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

Radim

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 21 aug 2023
Dear Radim,Thank you for your review of Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Kjell-Åke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 18 aug 2023
Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

Bo-Erik

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 11 aug 2023
Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Armin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes und schön eingerichtetes Zimmer mit bequemen Betten. Die Nähe zur Metro und zum Discounter ist auch vorteilhaft.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 4 aug 2023
Dear Armin,Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled that you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back soon.Happy Travels!

8/10 – Goed

Fredrik

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 7 aug 2023
Dear Fredrik, Thank you for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled that you have enjoyed your stay and we hope we will be able to welcome you back soon.Happy Travels!

8/10 – Goed

ERCAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mucha Hotel
Konumu itibariye merkeze yürüme mesafesinde olması büyük avantaj. Kahvaltısı çeşitliliği itibariyle yeterli. Temiz, çalışanları ilgili bir otel. Otopark ise kısıtlı ve çok pahalı.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 31 jul 2023
Thank you so much for taking the time to write a review of your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

stephane

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 29 jul 2023
Dear Stephane,Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

Monika

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt mysigt hotell på centralt läge i Prag. Gångavstånd till sevärdheter och shopping.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 29 jul 2023
Dear Monika,Thank you so much for taking the time to write such a kind review of your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Beverley

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 14 aug 2023
Dear Beverley,Thank you for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 13 jul 2023
Dear Sara,Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

PETER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Príjemný malý hotel, Polohou v Karline, neďaleko metra Florenc. Personál príjemný a velmi ochotny. Izba priestranná a čistá . Raňajky neboli zle , len možno by som doporučil väčšiu pestrosť, či obmenu. Čo mi nechutilo bola káva, na môj vkus kyslá . Inak celková spokojnost
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lenka Vorlíčková, manažer kvality op 3 jul 2023
Děkujeme mnohokrát, že jste si našel čas napsat tak skvělou recenzi na Hotel Mucha!Ráda bych Vás ujistila, že aktivně pracujeme na zlepšení našich snídaní a doufáme, že budeme moci tyto změny aplikovat co nejdříve. Jsme nadšení, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás u nás budeme moci brzy znovu přivítat. Příjemné cestování!

10/10 – Uitstekend

Yael

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
room was big and nice but room faced the street and windows neede to be close all the time. staff was nice and friendly, , breakfast was nice, location is quite good. nice Indian restaurant in the hotel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 29 jun 2023
Dear Yael,Thank you so much for taking the time to write such a lovely review of your stay at Hotel Mucha!I apologize for the noisier room. If you do decide to stay with us again, do not hesitate to contact us and we will do our best to accommodate you in a room facing away from the main street! However, I am thrilled to hear that you have enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

pezer

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 17 jul 2023
Dear Pezer,Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and we hope to be able to welcome you again.Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Nigel

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality Management op 12 jun 2023
Dear Nigel, Thank you so much for taking the time to review your stay at Hotel Mucha! We are thrilled to hear that you have enjoyed your stay and hope to be able to welcome you again. Happy Travels!

10/10 – Uitstekend

Florentin

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lenka Vorlickova, Quality management op 9 jun 2023
Thank you so much for taking the time to review Hotel Mucha!We are thrilled that you have enjoyed your stay and we hope we will be able to welcome you again.Happy Travels!

8/10 – Goed

Simeon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a deluxe room, which was very spacious, recently renovated and was very clean and smelled new. The one thing I didn't like was the constant smell of onions in the hallways, but later found out it's due to a common entrance with the Indian restaurant downstairs. I guess that's where the smell was coming from. Other than that - breakfast was rich and the food was restocked very quickly. Staff were nice but in a Czech way, not the western-smiley way, more like a serious a bit unfriendly(rather serious) looking but overall they are good. Would definitely stay there again.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Per

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Haitham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was really great and it is 10 minutes walking to the old town, 2 minutes to train station and almost 20 minutes to the main station
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was within walking distance
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein akzeptables Hotel, nicht mein Favorit
Die Zimmer sind dunkel, weil sie länglich mit einem kleinen Fenster ausgestattet sind. Viel Lärm von der Strasse (Strassenbahnen) und laute Musik beim Frühstück. Es ist ein 3-Stern Hotel, sicher nicht ein 4-Stern, für das sie sich verkaufen
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Zimmer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Katrin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft war (Suit)war in Ordnung. Alles da was man benötigt es wird Tee,Kaffee Wasserkocher sowie eine Flasche Wein kostenfrei zur Verfügung gestellt. Sauberkeit war auch ok.Das Frühstück war reichhaltig und abwechslungsreich. Nichts zu bemängeln. Was uns nicht so gut gefallen hat war das die Bettwäsche und Handtücher sehr doll nach fritierten -gebratenen gerochen hat Vermutlich wird die Wäsche neben der Küche gelagert.Und das Wasser riecht sehr doll nach Chlor was beim Duschen nicht stört aber beim Zähneputzen war es schon sehr eklig.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Sascha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr liebevoll renoviert, tolles Buffet, freundliches Personal und alles tiptop sauber.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

John, Beverly Hills

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sang Hun

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
The worst customer service by one EMPLOYEE
The location of hotel and transportation to other place is no issue. BUT the lady who works in the reception desk has the worst service that i never had with other hotels... not friendly and showing her emotion every words that she says to customers... I will never ever come visit this hotel again. Not recomended to anyone. 독일에살면서 체코 프라하 처음 가족여행왓는데...이건 진짜 아닌가 할정도로 불친절하네요....이 리뷰로 직원 교육이 잘되길 바라지만... 아시안인종차별인지 모르겟지만...너무 말한마디한마디가 깔보는 느낌이네요... 여기 호텔 비추합니다.
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Waseem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything are perfect
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

4 nachten verbleven in februari 2023