Receptie

Beoordelingen van Hotel Perla

4 out of 5
Hotel Perla
Perlova 1, Prague

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 407 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 485 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets Omdat ik al in 3 mails gemeld heb dat het hotel voor ons niet toegankelijk was wegens corona en wij gezien de annulering van de vlucht door transavia nooit in Praag geweest zijn. Graag aub op mijn emails aan u reageren ivm met voucher of terugbetaling Dank u Dominiek Heylen
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi verzorgd hotel met vrolijk en aardig personeel. Ontbijt is lekker en kamers zijn in orde. ZIjn wat verbeterpuntjes maar al met al een goede ervaring.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 4 nov 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer goede ligging om praag te bezoeken, hebben echt alles te voet kunnen doen. ontbijt was niet top voor 4* hotel, spijtig dat de bar om 23h gesloten is en er geen minibar op de kamer is.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 9 okt 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 19 aug 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 24 jul 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hotel Perla Management op 12 dec 2018
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Vriendelijk personeel bij het ontbijtbuffet. Een rijkelijk voorzien ontbijtbuffet. Ruime kamers. Behulpzame baliemedewermers. Zeer rustig hotel, geen guidsoverlast.
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Hotel Perla management op 30 okt 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

nick, amsterdam

Nice hotel in the middle of centre
We arrived early morning had to wait untill noon to check inn. Hotel is in the middle of centre so that's nice. room i preferred double bed but we had two single. normaal room we had one on the side of the street. Could be noisie and the don't have blind curtains. breakfast is okay.Nice hotel in centre but to pricing could be better.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Daniela op 21 aug 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in het centrum
Goede ligging, je loopt zo overal naar toe. Ook het metro station is heel dicht bij. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt. Goed ontbijtbuffet
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Daniela op 1 aug 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Jan, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goede ligging, kamer werd dagelijks schoongemaakt. Iets lawaaierig tussen 21 en 24 uur van buiten maar daar had ik geen last van. Ontbijt éénvoudig maar oké
6 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Ton, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op loopafstand van bezienswaardigheden
Prima hotel met alle benodigde faciliteiten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top ontbijtbuffet, modern ingericht en dicht bij vele bezienswaardigheden. Aan de voorzijde van het hotel veel voetgangers, ook 's nachts. Minder goede optie voor mensen die heel licht slapen. Overall 9+.
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

carolien, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
het hotel was goed gelegen in het centrum
het was ook prima te belopen naar alle bezienswaardigheden.
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Nick, Kortemark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en net hotel met ideale ligging.
Hotel Perla is absoluut een aanrader! De ligging is fantastisch. Tijdens je bezoek aan de stad kan je altijd naar je hotel om je op te frissen (wat bij ons wel nodig was gezien de temperatuur steeds boven de 30 graden was). Vanuit metrostation Mustek (op 2 à 3 minuten wandelafstand) heb je een prima verbinding om alle bezienswaardigheden te bezoeken. De kamers zijn modern en voorzien van alle comfort. Er was ook een kleine koelkast aanwezig en een kluisje om je spullen veilig weg te bergen. De kamer werd iedere dag net gepoetst en voorzien van verse handdoeken. Het ontbijt is zeker voldoende uitgebreid. Iedere dag werd er ook een kleine variatie voorzien. Ik durf dit hotel aan iedereen aanbevelen die een geschikte locatie zoekt om het prachtige Praag te bezoeken!
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great and modern hotel. Very nice service, great breakfast with lots of choice and located perfectly in the city centre.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Anneloes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles op loopafstand, mooie moderne kamer.
Super hotel met goede ligging, alles op loopafstand. Schone, moderne kamers en goed ontbijt! Echt een aanrader

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor stedentrip. Alles op loopafstand.
We waren met 8 personen in totaal en alle kamers op dezelfde verdieping. Schoonmaken van onze kamers verdiend een pluim. Elke dag ( 3 nachten ) kamers netjes opgeruimd en verschoond. Heerlijk ontbijt en vriendelijke bediening ook aan de bar.

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed stadshotel
Zeer goed hotel midden in Praag. Goede kamers en service. Ondanks dat hotel midden in centrum ligt, geen enkel geluidsoverlast. Hotel zeer zeker aan te raden voor bezoek aan Praag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige stad
Prima locatie van het hotel in de buurt van het centrum van Praag. Geweldig mooie stad. Echte aanrader.

8/10 – Goed

Frank, Groningen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn centraal gelegen
Hotel ligt mooi centraal tussen het rijke aanbod aan bezienswaardigheden. Goede aansluitingen met het OV.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, heel centraal gelegen.
Hotel ligt in het centrum, vlakbij het winkelgebied en de astronomische klok. Het metrostation is nog geen 5 minuten lopen. Kamer was prima en het ontbijt redelijk.

6/10 – Redelijk

Berry, Wessem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima stadshotel
Prima stads hotel voor als je een of twee dagen in Praag bent. Echter als je eens een uurtje niet de stad in wilt mist het hotel een lekkere lounge en missen de kamers een zitje. Prima hotel om te overnachten maar verder niet.

8/10 – Goed

Gabriella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel op prima locatie
Was de eerste keer Praag. Het hotel lag op een prima locatie in de oude stad. Hebben alles kunnen lopen. Grote kamer met goed uitgebreid ontbijt. Grote badkamer, had wel iets schoner kunnen zijn. Het hotel ligt midden in de stad maar heb absoluut geen last gehad van lawaai was lekker rustig. Als ik nog eens een keer naar Praag kom probeer ik zeker dit hotel weer te boeken.

8/10 – Goed

Gerda, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel
Het hotel ligt heel centraal. Het ligt in een rustige straat en ook geen overlast van andere hotelgasten.

8/10 – Goed

marianne, zaanstad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Hotel staat heel dichtbij de belangrijkste high lights in de oude stad. grote winkelstraat om de hoek evenals de metro. Leuke restaurantjes en café om de ( andere) hoek. Hotel netjes, schoon, vriendelijk personeel, prima ontbijt.

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location but very noisy streets!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vojtěch Bodlák op 6 mei 2024
Dear Melissa,Thank you for your feedback, we are glad that you were satisfied with us!Unfortunately, we cannot influence the noise from the street, due to the location of the hotel, which is located in the heart of the historic city.With best regardsVojtěch

8/10 – Goed

Manfred

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal. Lage top! Parkplätze leider nicht vorhanden können jedoch im Parkhaus gegen Gebühr parken. Parkplatz kostet pro Tag ca 40 €. Frühstück sehr gut buffet Auswahl !
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vojtěch Bodlák op 6 mei 2024
Sehr geehrter Herr Manfred,Vielen Dank für Ihr Feedback, wir freuen uns, dass Sie mit uns zufrieden waren!Aufgrund der Lage des Hotels bieten wir leider keine Parkplätze an, das Parken ist im historischen Zentrum der Stadt sehr problematisch.Mit freundlichen GrüßenVojtěch

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sijainti oli erinomainen. Vastaanotto oli 24h. Aamianen oli riittävä, mutta puuro olisi ollut kiva lisä. Olimme varanneet huoneen erillisvuoteilla, mutta saimme huoneen jossa oli parivuode. Huoneen saimme vaihdettua vasta seuraavaksi päiväksi. Olen valmis vierailemaan uudelleen tässä hotellissa.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 13 mrt 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Jorge, Malaga

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La decoración es muy bonita, es muy acogedor, con grandes ventanas que pillan toda la pared que da a la calle, muy luminoso, muy amables en recepción y muy buen servicio así como unos desayunos muy ricos! Mi pareja y yo tenemos claro que volvemos algún día a Praga iríamos a este hotel!
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 6 mrt 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sijainti huikean hyvä, kaikki sujui nopeasti ja ystävällisesti. Siisti huone ja ystävällinen palvelu.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 3 mrt 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 2 mrt 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Design des chambres très sympa.... Propreté des locaux et petit déjeuner varié. Seul bémol chambre mal isolée sur la rue... Bruyant la nuit.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 25 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Kvinna57

Positief: Personeel en service
Trånga badrum. Störande fläkt i rummet. Bra läge. Ok frukost
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 25 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge med närhet till många sevärdheter. God frukost. Fantastisk restaurang - La Perla - som låg granne med hotellet.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 25 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 11 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 4 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weit verteilter großer Fleck Schwarzer Schimmel am badevorhang
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 3 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich frage mich nur wie die 4 Sterne zu rechtfertigen sind.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 3 feb 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Carole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres bien situé. Personnel aimable. Chouette petit déjeuner en buffet.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 23 jan 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sentralt Herlige senger. God mat. Dusjen trenger et nytt dusjhode
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Perla Management op 13 jan 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

FedericoCarones, Roma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale, pulito, accogliente, personale gentile e disponibile anche alla mezzanotte dell'ultimo dell'anno. Unica piccola pecca scarsa manutenzione nel bagno, non prontamente risolta quando fatto presente. Cmq consigliatissimo.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 7 jan 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

MEUNIER, AUBIGNAS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personnel très sympa surtout au petit déjeuner, accueil correct
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 6 jan 2020
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

6/10 – Redelijk

Annamarie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zustand Zimmer
Wir mussten bei der Rezeption reklamieren, dass nicht sauber geputzt war, überall Staubquasten, Dusche spritzte in alle Richtungen, da total verkalkt, Duschkabine auch recht verkalkt. Nach der Reklamation wurde dann gereinigt aber Dusche nicht. Zimmer sehr lärmig wegen Fenster. Gewisse an Reception auch nicht sehr freundlich. Auch stand, dass Bettwäsche nach 3 Tagen gewechselt würde, was nicht zu traf.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 8 jan 2020
Sehr geehrter Gäste, vielen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback und für Ihrefreundlichen Worte über unseren Service. Ich freue mich, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und sehe Ihrem nächsten Besuch. Bis dahin wünsche ich Ihnen alles Gute. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

Jürgen, Dortmund

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmerausstattung war gut, eine kleine Kaffeemaschine oder ein Wasserkocher für Instantgetränke wäre wünschenswert. Das Personal war sehr freundlich + zuvorkommend. Das Frühstück in Buffetform war ebenfalls gut.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 30 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel a proximite du centre. Tres pratique surtout l'hiver. Quartier plutot bruyant
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 30 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Chapelin, Marignane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très agréable, belle décoration, proche de la place de l’horloge.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 20 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellin sijainti oli erittäin hyvä. Nopea sisään ja ulos chekkaus. Aamupala perushyvä. Henkilökunta erittäin ystävällistä. Mukavat sängyt. Huone oli kuitenkin aika pölyinen.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 19 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione. Camere confortevoli. Colazione di tutto rispetto. Personalw cortese e disponibile.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 18 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Perla Management op 18 dec 2019
Hello, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Kind Regards