MOODs Charles Bridge
Hotel aan de rivierpromenade met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor MOODs Charles Bridge





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Badjassen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Cosmopolitan Hotel Prague
Stadscentrum van Praag
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.071 beoordelingen
De prijs is € 134
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Naprstkova 6, Prague, 11000
Over deze accommodatie
MOODs Charles Bridge
Vergelijkbare accommodaties

Michelangelo Grand Hotel Prague
Michelangelo Grand Hotel Prague
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 3.056 beoordelingen
De prijs is € 119
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.06 per persoon, per nacht voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 35 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 38 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
MOODs Charles Bridge Hotel Prague
MOODs Charles Bridge Hotel
MOODs Charles Bridge Prague
MOODs Charles Bridge Hotel
MOODs Charles Bridge Prague
MOODs Charles Bridge Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MOODs Charles Bridge
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jeroen
Reisde met familie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moods
Jeroen
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Karolien Monique M
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karolien Monique M
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Britt
16 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Britt
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
M
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praagse lente
M
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Elisa Leonarde Marie van den
Reisde met familie
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elisa Leonarde Marie van den
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 feb 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Ger, Holland
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
James
29 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Janice
Reisde met een groep
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janice
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yosef, Ramat Hasharon
12 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yosef
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
byron
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
byron
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
avishag
4 okt 2025
avishag
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen Richard, Norwich
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen Richard
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Keegan
23 sep 2025
Keegan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Helen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Grant
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Grant
8 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in september 2025

















