Exterieur

Beoordelingen van My Hotel Apollon Prague

3.5 out of 5
My Hotel Apollon Prague
Hartigova 1086/158, Prague

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 310 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 310 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 310 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 310 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 310 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 minuten naar het centrum met tram.
Goed schoon hotel ideale ligging. Schone kamers. Goed ontbijt niet overdreven.
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel Manager op 26 jun 2018
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you for reserving room in our hotel and evaluation of your stay with us. We consider feedback of your guests as the most valuable source of information helping us constantly improve quality of our services. Kind regards Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Linda, Amsterdam

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Basic hotel
Vrij basic en gehorig hotel. Ontbijt is niets bijzonders, kamers wel schoon
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Hotel Manager op 29 jun 2018
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you for reserving room in our hotel and evaluation of your stay with us. We consider feedback of your guests as the most valuable source of information helping us constantly improve quality of our services. Kind regards Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wss een tof hotel ook leuk om savonds daar rond te wandelen en shoppen
2 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Prima low budget hotel.
Goedkoop hotel, kamers sober maar netjes en schoon. Prima ontbijt, niet uitgebreid maar voor de prijs is het prima op orde. Het hotel ligt in een buitenwijk, centrum is via de tramhalte voor de deur in 15 min. heel makkelijk te bereiken. Het enige minpuntje tijdens ons verblijf was het onvriendelijke balie personeel, ronduit kortaf als je niet direct het antwoord op een vraag begreep. Voor een city trip een prima en betaalbaar hotel, je bent er alleen maar om te slapen en te ontbijten, de rest van de dag vertoef je heerlijk in het geweldig mooie Praag!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer had stof aan het plafond zitten, voor de rest prima hotel

8/10 – Goed

Arjan, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Een heel fijn en net hotel. Aardig personeel. Goed ontbijt. Goede bereikbaarheid met de tram naar het centrum. Niet te duur. Voor herhaling vatbaar.goed beveiligd door o.a. een bransmelcentrale, maar ook fysiek. 24 uur iemand aan de receptie.

6/10 – Redelijk

Lenard, Middelburg

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basis, net hotel
Basis hotel, met nette kamers. ontbijt was simpel maar voldeed. personeel vriendelijk. De buurt is een standaard woonwijk maar met openbaar vervoer binnen een kwartier in het centrum.

8/10 – Goed

Tim G.

Positief: Personeel en service
Koppelreis
Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Openbaar vervoer meer dan in orde waardoor het centrum makkelijk te bereiken is. Zowel overdag als 's nachts. Vriendelijk personeel en deftige kamer. Enige minpuntjes zijn geen frigo op de kamer en een tegenvallend ontbijt. Voor de rest een zeer behoorlijk hotel!

2/10 – Ontzettend slecht

Erika

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival the bathroom in our room smelled a little like sewer water-- but we tried not to be difficult and dismissed it. One of us tried to take a shower that evening, the drain was completely clogged. With gunk and unrecognizable matter-- the water did not go down, and the shower was not able to be completed. There was also dry mud (my best guess) on my hotel bed. I talked to the front desk. They said maintenance would come the next day at noon-- that means the entirety of our stay would be in a room without a functioning bathroom. The front desk also said they would send cleaning to our room. A customer came in for questions as well, and the front desk person told me i needed to "hurry up" and move aside because he had another customer-- but nothing had been resolved yet. We went on a walk where I updated the group on our room situation and the very poor/lack of customer service. We had to book a different hotel. When we returned from our walk, the front desk clerk told us the cleaning crew was in our room, and that maintenance still had not responded to the request. It was a lie-- maintenance put a sign on our door saying they were cleaning (which i assume was a deterrent from us going in during the hotel cleaning), but we needed to go in. There was NO cleaning crew inside, there was still mud on my bed, they never came in the time we were there. Also, the sewer smell had gotten significantly worse. We left shortly after that. Terrible.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Valon

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als Sie dort ankamen, sagten Sie, Sie würden 18 Euro zahlen, aber sie nahmen 50 Euro. Ihr Bett ist so schlecht, dass mir der Rücken weh tut. Sie helfen bei nichts. Ich habe 3 Nächte bezahlt, 2 Nächte konnte ich kaum ertragen, es gab noch 1 Nacht, ich bin nicht geblieben, sondern bin nach Hause gegangen. Das Hotel ist schrecklich, warum empfehlen Sie so schlechte Hotels?
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

kerry louise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quite out of town hotel
Have stayed here quite a few times when in Prague always friendly service clean rooms and good breakfast buffet selection Recommend a stay to anyone
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ramana Gopal

3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jonas

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absoluter Fehler. Das, was dieses 3,5-Sterne-Hotel von einem Hostel unterscheidet, ist das private Bad. Wir haben nach 2 Nächten frühzeitig ausgecheckt, um uns nicht den Rest des Urlaubs zu ruinieren. Wir dachten erst, wir hätten Pech mit dem Zimmer gehabt, laut Aussage des Managements entsprach der Zustand allerdings der Normalität. Der Umstand, dass der Staub auf Bett und Boden zu Asthma-Attacken geführt hat, wurde vom Management damit kommentiert, dass wir Allergien vorab hätten anmelden sollen. Sehr enttäuschend in jedweder Hinsicht.
5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ariunjargal

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Beat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schönes modernes Hotel
super modern eingerichtet und feines Frühstück und das Personal sehr freundlich. Obschon das Hotel nicht im Zentrum ist, kann man praktisch mit dem Tram direkt vor dem Hotel ins Zentrum reisen. Ich war positiv überrascht und komme gerne wieder. :-)
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice hotel, all staff friendly and polite
7 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Edith

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kann ich nicht empfehlen
Von 4 Nächten wurde unser Zimmer nur einmal geputzt und die Handtücher NUR einmal gewechselt, nachdem wir dies bei der Rezeption gemeldet hatten. Frühstück war mager! Personal kaum sichtbar, und die wenigen 2-3, die da waren waren nicht ansprechbar! Statt Personal, Kameras überall. Man fühlt sich sehr beobachtet und eingeengt. Willkommen bei der Rezeption zu trocken! Schade, dass der Besitzer zu wenig aus seinem Hotel macht. Die Lage wäre perfekt für anspruchsvolle Gäste. Auch das Hotel ließe sich gut modernisieren. Aber so, geht gar nicht.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otrevlig personal, dåligt städat. Säng och kudde kunde varit bättre.
10 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Eva

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Heine

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eugene

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
The hotel staff was very unfriendly and unaccomodating
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Johannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

NIno

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mittelmäßig
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Nawel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Parfait ! Personnel très sympas. Nous avons demandé un lit parapluie qui nous a été rapporté très rapidement
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Zimmer, sehr nettes und zuvorkommendes Personal.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Tomasz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Mohammed

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Kim

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Omar

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jederzeit wieder
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

David Gilbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qualité prix et lieux
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ibro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Gorka

3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Victoria

Positief: Netheid
Llegamos y no tenías preparada nuestra habitación , tuvimos que esperar un buen rato hasta que encontraron una , las camas muy duras . La ubicación estaba bastante bien , el Tranvía número 9 te lleva al centro
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Petronela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 night stay
Overall cleanliness was good. Bed was uncomfortable and low to the ground. Service was mediocre at best. Front desk staff not friendly at all. Location was good.
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor. False Advertising.
Rooms is nothing like the pictures and is very simple. I have no idea how it has a 8.6 review. They gave us a smoking room even though we had specifically asked for a non-smoking room. When we would open the windows to ventilate, the street noise would be crazy loud. All the televisions were not working in the entire hotel for all the days we were there. The beds were so hard, that I got very poor quality sleep. Parking on the street cost us an additional $25 per day! We had asked for a double room, but they just gave us two twin beds next to each other with tiny blankets. There is only one chair in the whole room and no couches, like in the pictures. The hallway lights didn't work half the time, and we were walking down the hallway in pitch darkness to our rooms.
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Zimmer zum supergünstigen Preis. Mit Balkon und Klimatisierung das perfekte Zimmer bei hochsommerlichen Temperaturen. Sehr gute Anbindung an die Öffentlichen: Haltestelle mit mehreren Tramlinien in die Innenstadt.
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Eher schmutziges zimmer, personal war unmotiviert.
2 nachten verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Alfred

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
I was in rm103, awful room, close to lift and stairs, very noisy between 11pm & 2am. Also room right above front entrance so people outside smoking and chatting so with having window open wasn’t an option., again till early hours. I few a n/s room so guessing whoever allocated room didn’t think on this.. Carpet had a huge stain right under bay window, dodgy lamp fitting, staff were great polite and friendly just few things could make it a little better, attention to detail and a deep clean. Also tv only had 4 working channels all news from what I could make out. For £26 It was ok, no problem with anything else and basically just used room as a stop off..
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Einfache moderne Unterkunft. Zimmer sind etwas größer. Auswahl beim Frühstück überschaubar, Qualität aber gut und alles Notwendige vorhanden. S-Bahn so gut wie vor der Tür mit mehreren Linien. Etwas außerhalb aber nur gute 15 Minuten bis zur Innenstadt. Lidl eine Haltestelle weiter für kleine Einkäufe. Personal immer freundlich und hilfsbereit. Wer eine günstige und solide Unterkunft sucht Nähe der Stadt ist hier gut aufgehoben.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Manager op 11 mrt 2020
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you very much for staying with us and for the comment to your stay. We consider the guest feedback as the most valuable source of information helping us to improve our services. I believe you will visit as again during your next visit of Prague

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was greeted a little roughly at first when arriving to this hotel, but over our staff the staff got friendlier. Breakfast was good. Rooms were clean. Very basic furniture. Close to tram stop.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Manager op 18 feb 2020
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you for staying with us and for your commnets to the stay. We consider the guest feedback as the most valuable source of information helping us to improve our services. Every guest comment is taken very seriously and shared with the hotel staff. We believe you were satisfied with our hotel and looking forward to have a chance to welcome you again in the future.

10/10 – Uitstekend

CARLA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2020
Thank you very much for your comment to the stay in our property. Looking forward to welcome you in My Hotel Apollon Prague again

8/10 – Goed

Vlastimil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Manager op 29 jan 2020
Thank you very much for your comment to the stay in our property. Looking forward to welcome you in My Hotel Apollon Prague again

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Manager op 26 nov 2019
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you for staying with us and for your comment to the stay in My Hotel Apollon Prague. We consider the guest feedback as the most valuable source of information helping us to improve aour services. Every commnet is taken very seriously and shared with the hotel staff. Thank you again and looking forward to welcome you in our hotel in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr saubere Zimmer, sehr modern und das Personal war sehr freundlich, trotz unterschiedlicher Sprachen.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Manager op 21 nov 2019
Hello from Prague, thank you for staying with us and for your comment to your stay. We consider the guest feedback as the most valuable source of information helping us to improve our services. Every single guest comment is shared with the hotel staff. Thank you again and looking forward to your next visit of our property

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location in a quite shady and dirty area is not so good. The tram stop is right in front of the hotel. Staff very friendly. Strolling through the Vitkov Park is nice if you want to walk to the centre.. Nem Viet Vietnamese restaurant close by is also good.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hotel Manager op 17 okt 2019
Hello from My Hotel Apollon Prague, thank you for staying in our property and for your comment to your stay here. We consider the guest feedback as the most valuable source of information helping us to improve standards of our services. Every guest comment is taken very seriously and shared with the hotel staff as well. I believe we will have a change to welcome you again in our hotel.