Een binnenzwembad

Beoordelingen van Panorama Hotel Prague

4 out of 5
Panorama Hotel Prague
Milevska 7, Prague

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 401 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

kristof

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verry good hotel and clean,breakfast was ok ,the room was nice.....shoppingcenter close to the hotel
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 17 feb 2024
Dear Kristof,Let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel vlakbij Metro en winkelcentrum, vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 12 dec 2023
Dear Martin,We are appreciative towards your very nice feedback. We are glad that you had a pleasant stay with us and to have an opportunity to welcome you in Panorama Hotel Prague again would be a great pleasure for us!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Goed

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Wouter, Malden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging (dichtbij winkelcentrum/ov). Mooi hotel. Groot, overzichtelijk, netjes en duidelijk waar je wat kon verwachten. Personeel vriendelijk. Faciliteiten waren top!
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ivan Dvořák, GM op 10 okt 2021
Dear Wouter, Panorama Hotel Prague team is happy to hear you had such a wonderful experience! Making our guests happy is always at the top of our to-do list, and I am glad you saw that side of us. We hope to see you here again and please bring all your friends and family. We will ensure they all enjoy the same quality of service as you have. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vereist?
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Ivan Dvořák, GM op 30 aug 2021
Dear valuable guest, thank you so much for rating your experience with Panorama Hotel Prague. I am glad you enjoyed your stay and I hope we will be able to welcome you back in our property soon. Kind regards Ivan Dvořák General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel. Nice lounge with bar. Conveniant
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van PA to GM op 26 nov 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing Panorama Hotel Prague for your stay and I am happy to see that you enjoyed your stay in our very good hotel with nice lounge bar. Looking forward to seeing you back soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

6/10 – Redelijk

Incognito, Nergens

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was vriendelijk....naar ins gedacht ( en we hebben het dan met 2 verkeerd gelezen!) stond onze reservatie met ontbijt en bij aankomst bleek dat niet zo te zijn! Gn leuk ontvangst dus.....
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van PA to GM op 5 mrt 2019
Dear valuable guest, thank you very much for choosing hotel Panorama Prague for your stay and I do hope that you enjoyed your stay with us although some inconvenience related to discrepancies with breakfasts occurred during your stay. Dear guest, if you find some inconvenience or discrepancy, please do not hesitate to reconfirm it with our reception. I do hope that despite this inconvenience we will have a chance to welcome you back in our hotel soon. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel maar wij zaten op de vijfde verdieping met uitzicht op een kantorencomplex. Dus een panorama hotel was het voor ons zeker niet
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Hana Mahmoud PA to GM op 23 jan 2019
Dear Guest, first of all let me thank you for choosing hotel Panorama for your stay in Prague and I am sad to see that you did not enjoy your stay to your full satisfaction. Thank you for your comment regarding your room from which you could not enjoy marvelous view. I hope when you will be back to Prague you will choose our hotel and we will do our best to find the room where you will have a lovely view over the city. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 – Goed

Jeroen, Hilvarenbeek, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer dicht bij metro en een winkelcentrum. Je zit binnen 10 minuten in het centrum van Praag. Prima ontbijt. Prettig ook om na vermoeiende dag in de stad te ontspannen in zwembad, jacuzzi of sauna.
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Hana Mahmoud PA to GM op 25 jan 2019
Dear Mr. Jeroen, thank you very much for choosing hotel Panorama for your stay in Prague and we are very happy to see that you found your stay to your full satisfaction. We are glad that you enjoyed our top deck facilities and you found our breakfast to your taste. Thank you also for appreciation of hotel location close to metro, shopping mall and also to city center. We hope that when you will be in Prague again we will have a chance to welcome you in our hotel. Best regards Hana Mahmoud Personal Assistant to General Manager

8/10 – Goed

Sayu, haaltert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Handig hotel dicht bij de metro
De kussens waren onaangenaam. Ze zakten onmiddelijk in waardoor we 3 nachten slecht geslapen hebben. Er is bij de SPA voorzieningen maar 1 whirlpool , dus aanschuiven geblazen ookal heb je er meer dan genoeg voor betaald. De fitness is wel dik in orde naar mijn mening. Hotelpersoneel is voor de horeca sector onvriendelijk en ongeinteresseerd. Onze kamerdeurkaar zijn we 3!x moeten gaan wisselen omdat de eerste keer iedereen binnen kon en het gewoon niet op slote ging en de volgende twee keren waarvan derde keer in bikini vast op de gang en we niet meer binnen konden. Ontbijt was absoluut een topper ! ... Kwaliteit prijs verhouding is te duur... Mooi uitzicht wel...
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van PHP op 12 okt 2018
Goedemiddag Sayu, Eerst willen wij u bedanken dat u heeft gekozen om in Panorama Hotel Praag te verblijven en dat u de tijd heeft genomen om uw mening aan ons te geven. Wij vinden het goed om te horen wat uw mening over het ontbijt is. Het is jamner om te horen dat er veel dingen niet naar u verwachting was tijdens u verblijf bij ons. Het spijt ons voor de evaringen waar u tegen aan bent gelopen. Dankzij u zullen wij de problemen proberen te gaan oplossen zodat deze zich niet zullen herhalen. Met vriendelijke groet, Pavlina Ruzickova Personal Assistant to GM PANORAMA HOTEL PRAGUE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Goed hotel
Goed hotel. kamers zijn gedateerd maar wel netjes en schoon. Vriendelijk personeel en het ontbijt was goed verzorgt.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Personal Assistant to GM op 3 sep 2018
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us at Panorama hotel Prague and for your kind review. We are pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back to our property soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

s, amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel
Leuk hotel met spa en zwembad. Zeker een aanrader.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Personal Assistant to General Manager op 3 sep 2018
Dear s, Thank you for staying with us at Panorama Hotel Prague and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

RM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, vlak bij de metro. netjes en goed ontbijt. Beetje sfeerloos restaurant voor avondeten maar in de mall vlakbij diverse restaurants incl afhaal.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Personal Assistant to GM op 3 sep 2018
Dear RM, Thank you for your excellent rating and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op 10 minuten afstand van het centrum
Fijn hotel op goede afstand van de metro en centrum. Kamers zien er netjes uit voorzien van goede bedden. Helaas geen BVN
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Personal Assistant to GM op 14 jun 2018
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us at Panorama Hotel Prague and for your kind comments. We are pleased that you were happy with our convenient location and look forward to welcoming you back to our property soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Aniek, Oss

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel! De kamers zien er netjes uit, Het bed ligt goed en is groot genoeg. Alleen de badkamer is verouderd en de afwerking had beter gekund. Er is een baddouche, wij (1,82m en 1,95m) moesten bukken omdat de douchekop erg laag hangt. De kamers worden elke dag na het ontbijt schoongemaakt en we kregen nieuwe handdoeken. Het ontbijt is goed, je hebt ruim de keus. Wij hadden ontbijt vooraf erbij geboekt, wij bleven 3 nachten. De 2e ochtend toen we bij het ontbijt kwamen, zeiden ze dat wij geen ontbijt erbij hadden. Na 3 kwartier discussiëren mochten we alsnog gaan ontbijten en zeiden ze bij de receptie dat ze met Expedia contact gingen opnemen over de boeking. Toen wij terug kwamen bij het ontbijt zeiden ze dat ze een fout hadden gemaakt.. Verder is het hotel wel een aanrader! Het ligt dicht bij het metrostation en je bent binnen 5/10 min in het centrum.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Personal Assistant to GM op 11 mei 2018
Dear Aniek, Thank you for staying with us at Panorama Hotel Prague and for your review. I would like to apologize for inconvenience with the breakfast, however, I am pleased that the rest of your experience was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Roos, achterhoek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op goede locatie
3 nachten in dit mooie hotel mogen verblijven. Het personeel is ZEER vriendelijk en behulpzaam. Kamer zag er netjes en schoon uit. Jammer dat ze om het hotel flink aan het bouwen zijn, waardoor het uitzicht minder is. Het ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid. Hotel ligt op een mooie centrale locatie. In het naastgelegen winkelcentrum zit een metrostation waardoor je zo het centrum in kunt. Ik zou zeker nog eens terugkomen!
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Personal Assistant to General Manager op 18 apr 2018
Dear Roos Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very pleased to hear that our convenient location was to your satisfaction and that our Panorama team made your stay pleasant. Looking forward to seeing you again soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was een goed hotel schoon en netjes goede ligging en dicht bij de metro
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Personal Assistant to General Manager op 18 apr 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for sharing your experience with other travelers. We appreciate your positive comments about the cleanliness and our convenient location and look forward to welcoming you back to Panorama Hotel Prague soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Panorama hotel 4 nachten
Erg netjes hotel, kamer was prima! Van alles voorzien. Ontbijt heel uitgebreid. Diner was minder keuze. We hebben buiten het hotel ons diner gehad. Metro was dicht tijdens ons verblijf. Daarom hebben wij de taxi gepakt. Dit was wel duurder etc. Helaas niks aan te doen. Vanaf panorama 15 minuten richting het centrum. Wachttijd tijdens inchecken was lang. Hiervoor hebben we ter compensatie gratis toegang tot de wellness en spa gekregen in het panorama hotel.
Reactie van Personal Assistant to General Manager op 18 apr 2018
Dear Ilse, Thank you for choosing our hotel for your stay in Prague and for your kind review. I'm happy that the room and breakfast buffet were to your satisfaction. We are working on improvements in the check-in process. Thank you again for your valuable feedback and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vlak bij metrostation . Snel in de stad
Prima hotel mer lekkere bedden, vlak bij een metrostation en in 10 minuten in de oude stad.
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Radka Kopcova Personal Assistant to GM op 18 apr 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am pleased to hear that our convenient location was to your satisfaction and we look forward to welcome you back to our property in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Rutger, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij de stad
Mooi hotel, gelegen op 4 metrohaltes afstand (+/- 10min reizen) van het centrum van Praag. Kamers met mooie uitzicht over de stad (tot aan de Praagse burcht aan toe). Parkeren kan voor het hotel in de straat gratis. Het hotel heeft uiteraard liever dat je betaald bij hen geparkeerd staat. Jammer dat we voor het zwemmen apart moesten betalen.
4 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Personal Assistant to GM op 31 jan 2018
Dear Rutger, Thank you for your review and for choosing our hotel and for your review. We are happy that you enjoyed your stay and please check our rates with the parking or pool included. I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwarming stond 24uur per dag aan. Was snachts veel te warm
3 nachten verbleven in december 2017
Dear Joost, Thank you for your comment and I apologize for inconvenience caused. Please do not hesitate to contact our reception next time you stay with us to correct the situation. I still hope that you enjoyed your stay and we look forward to having you back to our property soon. Kind regards, Personal Assistant to GM Panorama Hotel Prague

8/10 – Goed

Erik, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK
Door het boeken van de Juiste kamer, mocht ik ook gebruik maken van het zwembad, sauna en whirlpool (fitness....). Badjassen werden gebracht nadat je het bij de receptie gevraagd had, net als een stel slippers. Na een dag wandelen in Praag, is het lekker om even in d3e whirlpool te zitten. Kamer was iets stoffig, onder normale omstandigheden merk je dit niet, maar dit stof was wel zichtbaar op je telefoonscherm.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Personal Assistant to GM op 3 nov 2017
Dear Erik, Thank you for taking the time to review your stay with us. I am happy to hear that our Top Deck Wellness and Fitness center made your stay pleasant. I truly apologize for the dust in your room, please rest assured that your comment was shared with our housekeeping executive and we will work on improvements. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Kind regards, Radka Kopcova Personal Assistant to GM PANORAMA HOTEL PRAGUE

8/10 – Goed

D, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met buiten het drukke centrum. Ideaal in connectie met de metro naar de stad. Winkelcentrum ernaast voor alle behoeften. Top!
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Personal Assistant to GM op 14 aug 2017
Dear D, Thank you very much for your kind review. I am very happy to hear that your enjoyed your stay and that you found our location to your satisfaction. We will be delighted to welcome you back to our property again. Kind regards, Radka Kopčová Personal Assistant to GM PANORAMA HOTEL PRAGUE

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij winkels en openbaarvervoer en goed ontbi
We waren er met kerst : was sfeerloos geen muziek wel buitenversiert maar niet binnen, we hadden kerstmenu gereserveerd deze werd afgeraffeld en weer sfeerloos
Reactie van General Manager op 5 jan 2017
Beste reiziger, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Uw feedback zal ons helpen onze service op elke mogelijke manier te verbeteren. Ik kijk er naar uit om u opnieuw te gast te hebben in ons hotel. Met vriendelijke groet, Alexandr Kettner Quality Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
was heel goed
het was uitstekend goed leuke omgeving leuk om weer naar toe te gaan

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel net buiten het centrum van Praag
Praag is een schitterende stad; 3dagen zijn een min.

8/10 – Goed

Paul, Nieuw vennep

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor een paar dagen Praag
Een vrij groot hotel midden een woongebied. Geen bijzonderheden in de omgeving. Wel een shopping mall op loop afstand

10/10 – Uitstekend

Nicolai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 1 mei 2024
Dear Nicolai,Let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

8/10 – Goed

alvaro valdivia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to metro station. Only 10 min away from city center on metro. Nice hotel with all the facilities, next door to a shoping mall , lots if food choices. .
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 19 apr 2024
Dear Alvaro,We really appreciate your positive feedback and we hope that you had a really pleasant stay with us. To see again would be a pleasure for us!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Bei Ankunft wurden wir als Gast des Tages ausgewählt und haben ein Zimmerupgrade erhalten, vielen Dank, war super. Hotel hat gute Lage , alles in der Nähe. Leider etwas in die Jahre gekommen, alte Ausstattung. Nachts war schrecklich, es kamen Geräusche von überall. Dafür war das Bett bequem. Alles in einem ein gutes Hotel bis auf Paar Sachen
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 26 apr 2024
Dear Johannes,We are pleased to hear a review from you, but we are even happier to know that being chosen as a Guest of the Day made your stay with us more special. We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague, except the little mentioned thing. We hope that you had a really pleasant stay with us and that we will have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole, La Romana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 2 apr 2024
Dear Nicole,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Roman

Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, general Manager op 2 apr 2024
Dear Roman,I am very sorry to hear that we were not able to fulfill your expectations during your stay in Panorama Hotel Prague.I would like to deeply thank you for your thourough feedback. Should there be anything we could do for you, contact me please anytime. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

GABRIELLA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 4 mrt 2024
Dear Gabriella,We are pleased to hear such a nice review from you! We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague. We hope that you had a really pleasant stay with us and that we will have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 5 mrt 2024
Dear PatrikWe are very pleased that you had such an enjoyable stay with us. We appreciate your positive feedback and mostly that you fully enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague. To have a chance to welcome you in our hotel again would be a pleasure for us!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 22 feb 2024
Dear Daniel,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

Volker

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima. Immer genügend Personal an der Rezeption, beim Frühstück, an den Zimmern. Freundlich, offen und hilfsbereit. Englisch wird überall verstanden. Einzig beim Frühstück wurde das nicht benutzte Geschirr am Tisch gelassen und für die nächsten Gäste einfach wieder ergänzt. Nicht so prickelnd, denn hygienisch ist das nicht gerade.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 15 feb 2024
Dear Volker,First of all thank you for choosing Panorama Hotel for your stay in Prague – that means a lot to us. Thank you for sharing your experience with us - we would like to frankly apologize for the inconvenience that had occurred during the breakfast, but let me assure you that the mentioned situation does not reflect our common service standards at all, since our staff is well trained, experienced and with passion for hospitality. Once again we are very sorry for the breakfast inconvenience during your last stay, but if there would be an opportunity to welcome you in Panorama Hotel Prague again, we ensure you that your stay will be flawless!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Uitstekend

beatriz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to shopping and to the metro which takes you to city centre in a few minutes.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 14 feb 2024
Dear Beatriz,We are very pleased that you were fully satisfied with your stay in our hotel and we will do our best to always provide you with a perfect service! Once again thank you for your nice review and we hope to see you soon again!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager

4/10 – Matig

Ashish

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lift did not work had to climb 21 floors !!!!!! Food was awful as was service in the restaurant
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 8 feb 2024
Dear Ashish,Thank you for your review, but mostly for staying with us. We are very sorry for the issue with long waiting time for the elevators. Unfortunately we were practicing a technical-safety elevator’s check, so therefore the elevators had to be temporarily taken out of service for approx. 30 minutes. That of course could cause you an uneasy and uncomfortable situation and we are sincerely sorry for that. We also apologize if you did not enjoy the food and service in our hotel restaurant, but we would appreciate to hear more details from you if possible, so that we can tackle areas we have not delivered according to your expectations.Once again thank you for your review, since knowing the opinion of our guests help us to improve our services.Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Uitstekend

James, York

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 2 apr 2024
Dear James,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

JIYEON

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 1 feb 2024
Dear Jiyeon,Let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

Joyonna R.J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 27 jan 2024
Dear Joyonna R.J.,Let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

Ruby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is quiet and nice. It is also close to the mall. The staff were really nice and great!
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvořák, General Manager op 16 jan 2024
Dear Ruby,We are very pleased to hear such a nice review from you! We really appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in Panorama Hotel Prague to the fullest! We hope that you had a really pleasant stay with us and that we will have a chance to welcome you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 18 jan 2024
Dear David,Let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

6/10 – Redelijk

Agostino

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
buona struttura, distante dal centro ma ben collegata. Si trova in una zona popolare, con tutti i pregi e i difetti che essa comporta. Caratteristica particolare, la presenza di un centro commerciale ben fornito a pochi passi.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 9 jan 2024
Dear Agostino,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am really sorry you were not fully satisfied with your stay at our hotel, accept please my personal apology for the inconvenience caused. We are constantly working to improve our services and it will be our pleasure to welcome you back again to see for yourself. Should there be anything we could do for you, contact me please anytime. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Angela, liverpool

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a double/king-size bed for our wedding anniversary trip but on check in told they were all gone so only single beds available when I complained I wouldn’t have booked if I’d have known I was told it would be sorted… got to the room & 2 single beds had been pushed together it was so uncomfortable on our stay as beds kept separating throughout the nights, also room was facing a very large office block so could not open curtains as everyone could see in. There was some kind of chimney/ boiler outside window which rumbled 24 hours very noisy! Would not return to this hotel.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ondrej Kotab op 9 jan 2024
Dear Mrs. Price,Let me thank you for choosing Panorama hotel Prague. I am sincerely sorry to hear we were not able to meet your expectations for such an important event for you. I truly regret we were out of king size bed rooms and this affect negatively your stay with us. We will do everything to prevent the situation from happening again.Sincerely yours,Ondrej KotabFront of House Manager

10/10 – Uitstekend

Kyungsub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 9 jan 2024
Dear Mr. Kyungsub,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

Erika

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 9 jan 2024
Dear Erika,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager

10/10 – Uitstekend

nasser

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ivan Dvorak, General Manager op 9 jan 2024
Dear Nasser,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager