Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Uitzicht op de tuin

Beoordelingen van Royal Court Hotel

4 out of 5
Royal Court Hotel
Wenzigova 6, Prague

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 183 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 528 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maria

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onze 3e keer in dit hotel, zoals gewoonlijk alles was super goed geregeld. Een aanrader!!!
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Kira op 20 okt 2019
Dear Guests, it's always such a great pleasure to welcome regular guests here and to hear that you are always satisfied. You know that we already look forward to welcome you back:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Kira op 2 aug 2019
Dear Guests, we are pleased to see that you had a pleasant stay at Royal Court Hotel and would be grateful to know what we could improve to make your next one even better:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging op 10 min lopen van het centrum. Prima ontbijt buffet en goede douche
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Kira op 31 okt 2018
Dear Guests, we can not describe how delightful we are that you had such a comfortable stay here and liked our convenient location. You know that our doors are always open fro you and we cant wait to welcome you back:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

10/10 – Uitstekend

Martijn, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good location
This hotel has nice and clean rooms. The staff is very friendly and helpful. The hotel is near the metro station and the view from the hotel is very nice.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Kira op 30 jul 2018
Dear Martijn, thank you so much for giving us such a high rate and such a nice words. We are pleased to hear that you wee absolutely satisfied with your stay and would be delightful to welcome you back:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

8/10 – Goed

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met geweldig personeel!
Prima hotel met goede kamers en een goed ontbijtbuffet. Grote klasse voor het personeel. Ze zijn erg betrokken, willen je met al je vragen helpen, hebben goede ideeën voor excursies en trips en nemen uitgebreid de tijd om je hierover te vertellen. Over het hotel; Kamers zijn niet groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Ook de badkamer was erg netjes en ook wederom van alle gemakken voorzien. Mocht je naar de stad willen, dan ben je met ca. 25 minuten lopen midden in de drukte van de Oude stad. Daarnaast hebben ze ook een uitstekend OV-netwerk, maar lopend kun je wel genieten van het moois de stad te bieden heeft.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Kira op 2 jul 2018
Dear Lars, we cannot thank you enough for such a lovely words regarding your stay at Royal Court Hotel in Prague and our amiable staff who is always up to help you with anything you could need and also with organization of your time in Prague. We are also pleased to see that you liked our convenient location and of course the room by itself. You know that our doors are always open for you and we would be more than happy to welcome you back:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

8/10 – Goed

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, wel kleine kamers
Wij verbleven 3 nachten hier rond oud & nieuw met nog 3 andere stellen. Het personeel was erg vriendelijk en ontbijt was goed verzorgd. Kamers waren wel erg klein en ook best wel gehorig. Douche had ook wat problemen met straal en temperatuur vasthouden op drukke douchetijden. Maar over het algemeen prima hotel, zo'n 5 minuten lopen naar metrostation IP Pavlova en tram 22 (om naar het kasteel te gaan)

10/10 – Uitstekend

Hans en tineke

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastische stedentrip
Super verblijf gehad 4 dagen. Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet prima en openbaar vervoer is super en op korte loopafstand! Wij hebben 4 heerlijke dagen gehad!!

10/10 – Uitstekend

Michiel, Nijkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Kleine maar zeer schone kamer. Heerlijke bedden!
Reactie van Kira Mironova op 16 apr 2016
Dear Michiel, Thank you so much for such a kind words. We are so happy that you had a comfortable stay in our clean room. And of course we would be glad to welcome you again!

10/10 – Uitstekend

yvonne, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig modern hotel in rustige omgeving
Perfecte uitvalsbasis, alles te voet gedaan maar ook tram en metro nabij. Modern hotel van alle gemakken voorzien en mis je iets is het behulpzame personeel er om je verder te helpen. Kortom aanrader!
Reactie van Kira M op 11 feb 2016
Dear Yvonne, Thank you so much for such a kind words about your stay at Royal Court Hotel! Your review made us incredibly happy since we have a chance to know that you had a pleasent stay and also liked our location that is close to the city center. Friendly and helpful staff is our priority and we are always glad to answer all of your questions. You know, that we would be delightful to see you once again at Royal Court Hotel in Prague!

8/10 – Goed

W. van den Enden

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
Prima hotel, vriendelijke mensen, goede service,locatie goed dus bij alles goed.

10/10 – Uitstekend

grimy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
zeer goed
tot hiertoe het beste hotel dat ik al heb gehad en ik ga nu toch al 35 jaar op reis

8/10 – Goed

Willem, Zeeland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lang weekend praag
Wij zijn een lang weekend naar Praag geweest, het was in een woord fantastisch, het hotel Royal Spa lag op loopafstand van het metro/tram station, en 15 min lopen van het centrum. Het hotel was schoon en keurig ingedeeld wel adviseer ik iedereen om de luxe kamer te boeken ivm met ruimte, het ontbijt was simpel maar wel goed en alles vers iedere dag, eten kan er niet maar 10 min van het hotel richting centrum een heel goed hotel/restaurant gevonden en uitstekend eten voor € 25.- voor 2 personen. Echt een aanrader

8/10 – Goed

W, Bunde

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette maar kleine kamers met alle gemakken
Goede kamer met goed bed , afstand van het centrum ca. 10 Min lopen, openbaar vervoer 5 Min naar Metro. kamers niet groot, maar wel van alle gemakken voorzien, Prijs prestatie verhouding goed

4/10 – Matig

S, Waddinxveen

slechter dan beschreven in de brochure
De plaatjes en de omschrijving ziet er veel mooier uit dan in werkelijkheid. Naast de kleine kamer is er in het hotel geen enkele ruimte om even gezellig te zitten. De inrichting is koud. Voor alle aangeboden activiteiten zoals massage, sauna moet je fors betalen. De kamers zijn klein, maar wel netjes. Buffet matig. Ligt ca. 8 minuten lopen van de metro/tram die je in 10 minuten naar de oude stad brengt.

8/10 – Goed

Ray

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Bon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and price
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Amy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was in a good location- trams, buses and metro were all close by and city centre was in walking distance. Room was spacious with all the basic facilities you need. Mattress on bed was a bit hard for our liking. It was quite noisy at night so we struggled to sleep. Overall we had a good stay and would stay again.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the staff - super friendly and extremely helpful with local knowledge and area. Breakfast varied and extremely well presented and well stocked.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautifully clean, friendly, modern hotel. Great staff, lovely breakfast and a really comfortable room with great shower.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

wondim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Property location is great. However not really good when you have family with small kids
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Majtenyi

Reisde met een groep
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sean, Enfield

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel, nice staff, good nights sleep, bit of walk into main area best bet is getting bolt or uber pretty cheap
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jan-Erik

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Emil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal for one night stay. Clean, good staff, on time airport shuttle. Everything perfect on hotel site. But on Hotels.com it show me that I was there 14-15.1 in reality it was 15-16.1. I hope my rating will stay as I did it and not move down as day of stay.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, friendly staff and good location for access to restaurants and public transport. Comfortable room and very clean. Good value.

10/10 – Uitstekend

jerry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They don’t have a lot in the way of amenities or giant rooms but what they do have is something you won’t find anywhere else. Staff that takes care of you and treats you with respect. The staff are what makes this place and I will stay here again on my next visit to Prague.

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was really helpful and responsive.
6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Ronen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stuff was very helpful.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett bra alternativ
Rummen och frukost helt okej men saknade lite garderobsutrymme på rummet. Även att där inte fanns något allmänt utrymme på hotellet där man kunde börja eller avsluta dagen med sitt sällskap. Men låg bra både för att ta en längre promenad till de ännu mer centrala delarna eller till en spårvagnshållplats.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Steve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage. Sehr schöne Zimmer für einen Wochenendtrip. Die Rezeption ist sehr hilfsbereit und freundlich.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Evgeniya op 12 nov 2021
Thank you so much for taking the time to write a review. Thank you for pointing out our location and friendly staff. I will definitely pass on your words to our entire team, because your words are reward for our work.

10/10 – Uitstekend

Isabelle

16 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Sehr kleines Zimmer mit allem was man für ein Wochenendtripp braucht.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Evgeniya op 24 sep 2021
Dear Guests, we are incredibly pleased to see that you had a perfect stay at our Hotel and will be delightful to welcome you back:) With kind regards, Evgeniya Tyurina, CRM

8/10 – Goed

Ivana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff, best price/quality/location
Royal Court Hotel is closed so i tried this apartment which is is from the same brand and everything was good. Only the bed was too small and not really comfortable but I got bath in my bathroom and it was very cheap on very good location the staff was extremely helpful and nice.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Evgeniya op 22 dec 2020
Dear Ivana, First of all we would to thank you for such a warm words. We are sorry, but maybe it is a mistake because you have not been in our hotel in these days. Our door are always open and we will be more than happy to meet you personally. In case of any questions feel free to contact us, we are always happy to help. Best regards, Evgeniya

10/10 – Uitstekend

Vera

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Evgeniya op 22 dec 2020
Dear Vera, First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Prague. What a great pleasure to see that you were feeling like at home away from home at Royal Court Hotel. You know that our doors are always open for you and we can't wait to welcome you back:) Best regards, Evgeniya

8/10 – Goed

Josef

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
j
jo
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Úžasný hotel, doporučujeme
Moc krásný hotelík, pokojíky malinké ale útulné a naprosto stačí. Voní čistotou, personál milý a moc ochotný, skvělá poloha pár minut pěšky do centra. Určite se rádi budeme vracet.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Alnur op 7 aug 2020
Dobry den, Děkujeme, že jste vybrala Royal Court Hotel pro Váš pobyt v Praze. Jsme velice rádi, že jste měli příjemný pobyt. Moc radi privitame Vas nekdy priste :) Všechno nejlepší přeji a s pozdravem,

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Evgeniya Tyurina, CRM op 15 apr 2020
Dear Guests, we are glad to see that you had a nice stay and already look forward to welcome you back in the future:)

6/10 – Redelijk

Frederik

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van K op 16 feb 2020
Dear Frederik, Thank you so much for choosing our Hotel for your stay in Prague. We are incredibly sorry to realize that we didn’t meet your expectations by having such a low score from your side, however we would be grateful to know what we could improve to make your next stay more pleasant. With kind regards, Kira Mironova, CRM

4/10 – Matig

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Efgcdrrd
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Kira op 9 feb 2020
Dear Martin, First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel for your stay in Prague. As we can see we didn’t meet your expectations and feel very sorry about that however we would be grateful to know what we could improve to make your next stay more pleasant. With kind regards, Kira Mironova, CRM

10/10 – Uitstekend

Melissa, Milano

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto fantastico. Staff gentilissimo. L’unica pecca è la colazione, poca scelta ma quel poco era veramente buono. Consigliato.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Kira op 12 jan 2020
Dear Melissa, We can’t thank you enough for choosing our Hotel for your stay in charming Prague and for sharing your experience with us. We are thrilled to hear that everything was fantastic and hope to welcome you back in the near future since it was a great pleasure to have you here! With kind regards, Kira Mironova, CRM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien comunicado. Personal amable. Limpio y confortable. El desayuno necesita una mejora.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kira op 12 jan 2020
Dear Guests, On the first place we would like to thank you for choosing our Hotel for your stay in Prague. We are delightful to hear that you evaluated it’s spotless cleanness and friendly staff, however we would be thankful to hear what we could improve to make your next stay even better. With kind regards, Kira Mironova, CRM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes kleines Hotel in einer ruhigen Lage. Die Mitarbeiter an der Rezeption waren super nett und sehr hilfsbereit.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kira op 12 jan 2020
Dear Guests, above all we would like to thank you for choosing Royal Court Hotel for your stay in charming Prague. We are thrilled to hear that your stay was comfortable and we will definitely forward your kind words to our amiable staff who is already looking forward to welcome you back:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La camera era ordinata e pulita. I ragazzi alla reception gentili e cortesi, ci hanno aiutato anche per varie informazioni. Riscaldamento forse un pochino troppo alto, ma con il freddo di Praga forse era giusto. Nulla di cui lamentarsi, anzi da tenere conto in un viaggio futuro.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Kira op 22 dec 2019
Dear Guests, what a great pleasure it was to welcome you at Royal Court Hotel in Prague and to make your stay memorable. We highly appreciate your mention of our amiable staff and spotless cleanness. Prague is the city to come back and we will be more than happy to welcome you back in the near future:) With kind regards, Kira Mironova, CRM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Kira op 24 nov 2019
Dear Guests, first of all we would like to thank you for choosing Royal Court Hotel for your stay in beautiful Prague. We are delightful to see that you enjoyed your stay and would e grateful to hear what we could improve to get 10 of 10 from your next stay:) With kind regards, Kira Mironova, CRM