Dihao Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Quanzhou

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Dihao Hotel

Kamer
Kamer
Kamer

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Executive kamer (executive room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer (deluxe room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Business kamer (business room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Business suite (business suite)

  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Business kamer (business room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Executive kamer (executive room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer (deluxe room)

  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Middle Quanan Road, Quanzhou, Fujian, 362200

In de buurt

  • Wudianshi Traditionele Blokken - 1 min. rijden - 0.4 km
  • Quanzhou Art Museum - 9 min. rijden - 11.1 km
  • Qingjing Moskee - 11 min. rijden - 12.5 km
  • Kaiyuan-tempel - 13 min. rijden - 14.8 km
  • Zimao Mountain - 13 min. rijden - 14.3 km

Lokaal vervoer

  • Quanzhou Railway Station - 28 min. rijden
  • Quanzhou (JJN-Jinjiang) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks (星巴克) - ‬1 min. lopen
  • ‪恋尚休闲吧 - ‬8 min. lopen
  • ‪远香茗茶 - ‬9 min. lopen
  • ‪莫眠酒吧 - ‬10 min. lopen
  • ‪欢唱ktv - ‬12 min. lopen

Over deze accommodatie

Dihao Hotel

Hotel met een chique stijl vlak bij de luchthaven
Bij Dihao Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven, oppasservices en 2 restaurants. Blijf verbonden met wifi in gemeenschappelijke ruimtes (toeslag).
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een portier/piccolo en hulp bij uitstapjes/tickets
  • 3 vergaderruimtes en een rookvrije accommodatie

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn) en Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)

Eten en drinken

  • 2 restaurants

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats

Meer

  • Gebouwd in 1995
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Beleid

Speciale incheckinstructies

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je voor 12.00 uur incheckt, dan wordt een extra nacht in rekening gebracht. Als je van plan bent om na 18.00 uur te arriveren, neem dan contact op met het hotel via de contactgegevens in de boekingsbevestiging. Doe je dit niet, dan mag het hotel de boeking annuleren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dihao
Dihao Hotel
Dihao Hotel Jinjiang
Dihao Jinjiang
Dihao Hotel Quanzhou
Dihao Quanzhou
Dihao Hotel Hotel
Dihao Hotel Quanzhou
Dihao Hotel Hotel Quanzhou

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij Dihao Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag.

Biedt Dihao Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een gratis shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Dihao Hotel?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op enkele stappen van Wudianshi Traditionele Blokken en op 15 km van Quanzhou Art Museum en Qingjing Moskee. Ook Tonghuai Tempel van Guan Yu en Yue Fei en Confucius Tempel van Quanzhou liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Dihao Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geofrey Odhiambo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

분명 Non-smoking room을 요청했는데, smoking room으로 줘서 실망했다

분명 Non-smoking room을 요청했는데, smoking room으로 줘서 실망했다
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Leung Chun

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
衛生很差
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Wing Cheung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was comfortable and the bathroom was spacious. The breakfast was not bad. Staff were polite. The street was a little bit noisy. I wish I could have a double room instead of a twin room since the double room was more expensive. Overall, the experience this time was above my expectation.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Min Young

모기....

모기가 있어서 불편했음
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ok for short stay

The beds were like bricks. Also my card was charged by Hotels.com but the hotel wanted me to pay again and said they do not get money from site.

6/10 – Redelijk

jason, Hong Kong

Positief: Personeel en service

A place for a layover

The hotel is what it is. If you aren't on a layover you would go elsewhere. The only real issue I had was that they couldn't find my reservation and so check in tool ages and it was 1am. I finally just told them to change me again. They told me repeatedly that they'd never heard of Expedia.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Timothy

Negatief: Personeel en service

No so pleasant stay

Only one night stay for airport transit. The airport is close by. But local taxi only collect a flat fee. Other wise no one will be willing to send passengers to airport. The hotel needs to train their staff better how to meet meet incoming guest.

10/10 – Uitstekend

Hwee Lian karen, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Business trip to Quanzhou Jinjiang

The hotel location is good.just a short walk in any direction there are shopping centers.nightlife.retail outlets.cafe..restaurants.roadside food stalls..the night atmosphere is electrifying.to airport is less than 10 minutes by taxi

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

不能再上當

地毯弄污,稱洗不掉,要客人賠錢,那是不是以後入位酒店所有用品連牀都要自備? 這種叫四星級酒店,好像有點過份。 下次絕不入住。 大堂服務人員對客人的態度更是讓人咋舌。 簡直有辱閩南人好客之道。

8/10 – Goed

晋江僑人, 中華民國台灣省

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

這是本人第三次入住。客房的清潔大姐非常有禮貌,往來機場有接送,房間整潔,不算太舊,自助早餐豐富,

大姐非常有禮貌,但大堂職員態度常有待改善。往來機場有接送專車,房間整潔,不算太舊,自助早餐豐富,地點方便。

6/10 – Redelijk

633房客, 香港

Positief: Netheid, comfort kamer

大堂員工服務態度欠佳,極無禮貌,不專業。

房務員有禮貌,殷勤服務。房間環境很好,設備不錯。房間用膳價格平。