Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Kinar Galil

Kinar Galil
Kinar Galil, Ramot

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 20 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van מלון כינר op 21 aug 2023
תודה רבה, אנו מעריכים זאת מאוד :)

10/10 – Uitstekend

Miri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van מלון כינר op 16 aug 2023
תודה רבה, אנו מעריכים זאת מאוד

4/10 – Matig

Hinda

Reisde met familie
Horrible customer service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van מלון כינר op 25 jul 2023
We would love to hear about your hosting experience.

10/10 – Uitstekend

ariella

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van מלון כינר op 6 aug 2023
תודה על התגובה. שמחים שנהניתם

6/10 – Redelijk

Yehuda

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van מלון כינר op 4 jul 2023
תודה, אנו מעריכים זאת מאוד

8/10 – Goed

Erica

Reisde met familie
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van מלון כינר op 30 jan 2023
שמחים שנהניתם, אנו מעריכים זאת מאוד.

2/10 – Ontzettend slecht

Sharon

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Shimon

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van מלון כינר op 18 okt 2022
תודה רבה, אנו מעריכים זאת מאוד :)

2/10 – Ontzettend slecht

ayala

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Aviya

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van גליה דרור op 14 feb 2021
תודה רבה, שמחים שנהניתם בחופשה. בתקווה להתראות שוב :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
enerally a good experience
Generally it was a good experience. We stayed in COVID-19 period, so many services like spa were unfortunately not available.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van גליה דרור op 9 dec 2020
Thank you very much for the review, we really appreciate it. Hope to see you again.

6/10 – Redelijk

david

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Big Disappointment
Very disappointed. Dirty room. Inexperienced staff. Mold all over bathroom ceiling and in shower.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van galia op 16 feb 2020
Thanks for the comments, the information was passed on to the relevant parties.

2/10 – Ontzettend slecht

shlomo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
חוויה לא נעימה
חוויה לא נעימה, להגיע למלון ולקבל חדר עם נורות תאורה שרופות, סתימה בכיור בחדר רחצה, מזגן שמתחיל לחמם אחרי זמן ממושך. במקום להציע לי חדר חלופי שלחו איש תחזוקה שעבד בחדר כשאני ממתין ארוכות בחדר שיסיים את הטיפול. לא ממליץ.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van גליה op 26 jan 2020
שלמה שלום, חבל לי שהתאכזבת מהאירוח. העברתי את המידע הלאה למחלקות השונות. תודה,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Staff was very nice. Beds were pretty uncomfortable since they moved easily (kosher twin beds). Heating wasn't strong enough for the weather. Breakfast was pretty good.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van galia op 12 jan 2020
Thanks for the review. Hope your next visit will be more enjoyable.

8/10 – Goed

Hen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van galia op 4 aug 2019
Glad you enjoyed your vacation.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kinar Galil, Golan
Varm och välkomnande bemötande. Vänlig personal.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van galia op 8 apr 2019
Thanks for your feedback, see you next time :)

8/10 – Goed

Isaac

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good hotel.
The maintenance is not so good in the rooms and the public areas. An improvement can add a lot to the stay experience
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van galia op 24 mrt 2019
Good Morning, We make efforts to maintain proper maintenance in rooms and public areas. Hope you'll feel the difference next time. Thanks for the feedback.

8/10 – Goed

Shloimy, NY USA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van galia op 24 feb 2019
Thank you very much, I hope it was a pleasant holiday.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van g op 13 feb 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel and good base for exploring the north of Israel.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van galia op 31 dec 2018
Thank you 🙂