CasaMar Pousada
Pension aan het water met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een minibar
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Beira Mar, Paulista, PE, 53439010
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

PRAIA DE MARIA FARINHA - PERNAMBUCO
PRAIA DE MARIA FARINHA - PERNAMBUCO
- Zwembad
- Keuken
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 5 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: BRL 160 per voertuig
- Toeslag voor huisdieren: BRL 100 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: BRL 50.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Accommodatie ook bekend onder de naam
CasaMar Pousada Inn
CasaMar Pousada Paulista
CasaMar Pousada Inn Paulista
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over CasaMar Pousada
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Deyriane dos S
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deyriane dos S
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Andrea
14 jan 2023
Andrea
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Natalia
4 dec 2022
Natalia
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
GERALDO
Reisde met familie
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GERALDO
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Jorge
Reisde met familie
20 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom

Jorge
5 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
André
Reisde met familie
13 jan 2022
Negatief: Personeel en service
Experiência nada agradável
André
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Emyle
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Emyle
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
DECIO
Zakenreiziger
21 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DECIO
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Carlos Alberto
22 okt 2021
Positief: Personeel en service
Boa pousada
Carlos Alberto
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Garibaldi
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Razoável. Achamos quarto pequeno para circular


Garibaldi
2 nachten verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 sep 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Gutemebrg
Zakenreiziger
18 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutemebrg
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Itamires carla de
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ruim
Itamires carla de
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Elana
26 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elana
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
MARCELO BARROS DE SOUZA
3 mei 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Razoavel
MARCELO BARROS DE SOUZA
2 nachten verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Alexandra
22 mrt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hospedagem difícil
Alexandra
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
helen dalva
27 nov 2020
helen dalva
3 nachten verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Leudiane
15 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leudiane
2 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Lucio
Reisde met familie
20 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo local para vim se divertir com a família!
Lucio
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Abismael, Paulista
19 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abismael
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Sandra
19 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
2 nachten verbleven in april 2020
8/10 – Goed
LUANA
16 mrt 2020
Positief: Personeel en service
LUANA
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020