Grand Palace Hotel – Small Luxury Hotels of the World
Luxe accommodatie met een healthclub en een sauna
Fotogalerie voor Grand Palace Hotel – Small Luxury Hotels of the World





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer (Twin) laden

Deluxe kamer (Twin)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Business kamer, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Business kamer, 1 kingsize bed met slaapbank
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite (King) laden

Junior suite (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Junior suite (Twin) laden

Junior suite (Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton By Hilton Riga Airport
Riga
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 418 beoordelingen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
22 nov - 23 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Pils Street 12, Riga, LV 1050
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Pullman Riga Old Town (Renovated 2025)
Pullman Riga Old Town (Renovated 2025)
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 869 beoordelingen
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 30 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Parkeerkosten: EUR 30 per nacht
- Borgsom voor huisdier: EUR 100 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 60.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Letland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 5 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Palace Hotel Leading Hotels World Riga
Grand Palace Hotel Riga
Grand Palace Riga
Hotel Grand Palace
Grand Palace Hotel Leading Hotels World
Grand Palace Leading Hotels World Riga
Grand Palace Leading Hotels World
Palace Leading Hotels World
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Palace Hotel – Small Luxury Hotels of the World
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lambertus, Hoofddorp
Zakenreiziger
6 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lambertus
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
john
Zakenreiziger
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
john
4 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Sven
Zakenreiziger
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Tineke, Sneek
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg fijn
Tineke
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
JEAN
12 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simply perfect like all leading Hotels
JEAN
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
SJ, Amsterdam
5 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great location, feeling pampered all the way!
SJ
10/10 – Uitstekend
Julian, Amsterdam
28 apr 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay (with some hiccups)
Julian
10/10 – Uitstekend
Jane
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Csaba
31 okt 2025
Csaba
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cecile, Frankfurt Am Main
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cecile
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jeetindra
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeetindra
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Heather
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jasmine
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmine
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
19 sep 2025
Jennifer
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Martin
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin Deboucicault
Reisde met familie
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin Deboucicault
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela, Leigh
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met partner
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Maysaa
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maysaa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met familie
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Karen
3 nachten verbleven in augustus 2025











