Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Vilmaja Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Televisie
Een haardroger
Privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Street Ilmajas 12, Riga, LV-1004
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Unimars Hotel Riga
Unimars Hotel Riga
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
7.0 van 10, Goed, 20 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 5 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 2 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 17.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vilmaja
Vilmaja Hotel
Vilmaja Hotel Riga
Vilmaja Riga
Vilmaja Hotel Riga
Vilmaja Hotel Hotel
Vilmaja Hotel Hotel Riga
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Vilmaja Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Margriet
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Margriet
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Leila
7 sep 2023
Leila
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Per
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Per
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Tiia
9 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiia
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Heikki
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heikki
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Aigars
Zakenreiziger
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aigars
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Gunn Tove
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunn Tove
4 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Venla
12 jun 2023
Venla
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Aki
Reisde met familie
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aki
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Anneli
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anneli
2 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Ahmed
17 aug 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
JIE
4 aug 2022
JIE
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Mia
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ystävällinen ja siisti

Mia
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
JACQUES
Reisde met familie
10 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très correct, difficile à trouver en voiture
JACQUES
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Anna
5 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Anna
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Morten
13 mei 2022
Morten
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Lawrence
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lawrence
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Edgars
20 okt 2020
Edgars
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Gennady
Reisde met familie
6 jan 2020
Negatief: Comfort kamer
Gennady
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren
29 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 aug 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Markku
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava hotelli rauhallisella paikalla.
Markku
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Karolina
18 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karolina
1 nacht verbleven in juli 2019