Fotogalerie voor Quality Inn & Suites





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 108
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Kamer, 1 queensize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(59 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 queensize bedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(60 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken laden

Suite, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1015 Boul Jacques-Cartier, Mont Joli, QC, G5H 2S5
Over deze accommodatie
Quality Inn & Suites
Vergelijkbare accommodaties

Mon Joli Motel
Mon Joli Motel
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 962 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Registratienummer van de accommodatie 299477, 2026-06-30
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Quality Inn Suites
Quality Inn & Suites Hotel
Quality Inn & Suites Mont Joli
Quality Inn & Suites Hotel Mont Joli
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quality Inn & Suites
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Denis
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ericka
Zakenreiziger
4 okt 2025
Ericka
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ricky
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricky
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Serge, Sainte-Julie
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serge
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Guy, Québec
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guy
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alvin
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alvin
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jocelyne
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jocelyne
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
jacques
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jacques
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Raymond
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymond
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Harsh
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harsh
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yannick
Reisde met familie en kleine kinderen
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yannick
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jacques
Reisde met partner
8 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jacques
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Roland
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Roland
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andre
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Carl
Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Marie-Claire
Reisde met een groep
4 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Marie-Claire
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastien, Montreal
Reisde met partner
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastien
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ann
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
2 sep 2025
Daniel
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Winnie
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winnie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rémi
Reisde met partner
29 aug 2025
Rémi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pier-Olivier
27 aug 2025
Pier-Olivier
1 nacht verbleven in augustus 2025