Ross General Store, Bakery & Tearooms - 1 min. lopen
Dinki - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Ross Hotel
Profiteer bij Ross Hotel van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, een tuin en wasvoorzieningen. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een open haard in de lobby en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens, een snelle uitcheckservice en een bagageopslagruimte
Huwelijksservices, koffie/thee in de lobby en een pool- of biljarttafel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Ross Hotel zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
Gemeenschappelijke keukens, koffiezetapparaten/waterkokers en verwarming
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Gratis continentaal ontbijt
Een bar/lounge
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Dingen om te doen
Avondentertainment
Biljart/pooltafel
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
Bagageopslag
Gemeenschappelijke koelkast
Gemeenschappelijke magnetron
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Huwelijksservices
Zakelijke diensten
3 vergaderruimtes
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
2 etages
Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
Gebouwd in 1835
Gemeenschappelijke woonkamer
Open haard in de lobby
Kamervoorzieningen
Badkamer
3 badkamers
Douche
Handdoeken
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Koffiezetapparaat/waterkoker
Toegang tot gemeenschappelijke keuken
Meer
Verwarming
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice beschikbaar
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Toegang tot accommodatie
De gastheer of gastvrouw staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
Breakage deposit: AUD 50
We have included all charges provided to us by the property.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Man O'ross Hotel
Man O'ross
Man O' Ross Hotel Tasmania
Man O' Ross hotel
Man O' hotel
Man O' Ross
The Man O' Ross hotel
Ross Hotel Ross
Ross Hotel Hotel
Ross Hotel Hotel Ross
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Ross Hotel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.
Wat kost het om bij Ross Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Beoordelingen over Ross Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 52 van 198 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
52
Gastenscore: 8 - Goed. 87 van 198 beoordelingen" "
8 - Goed
87
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 198 beoordelingen" "
6 - Redelijk
34
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 198 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 198 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 mei 2021
We arrived at Ross Monday 24 May 21 and the place was closed. Both nights 24th Monday and 25th Tuesday???
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 mei 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 mei 2021
Upon arrival the hotel was closed, with no staff onsite. I as then advised by a neighbour that the hotel was not open from Sunday to Wednesday, and that there are numerous incidences of guests turning up and not being provided a room. Several other people in the town confirmed this, and it has been going on for some months. I subsequently had to book into another hotel locally. Wotif needs to investigate how this can happen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 mei 2021
Negatief: Personeel en service
The hotel does not do accomodation.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2021
The Ross Hotel is not open and we had to drive over 120 kilometres to find accommodation. The hotel closed for accommodation in May 2020 but this is not reflected on the Expedia site. We had a confirmation from Expedia, arrived at the hotel, and were told they haven't accepted guests for 12 months. Something wrong in the "machine"
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 mei 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They didn’t have accommodation but kept our money
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 mei 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is not operational. I booked to stay on the 14 April 2021and still haven’t got my money back (4/5/21). Wotif can’t process refund because the owner won’t confirm that the hotel is not operational.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Jason
30 apr 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel not running
Hotel is not even operational. Do not book
Jason
1 nacht verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 apr 2021
Arrived to find there is NO accommodation. Has not been for several months. STILL awaiting refund from Wotif
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 apr 2021
Negatief: Personeel en service
After receiving confirmation of my booking and travelling 150kms, I arrived to be told that they have not been doing any accomodation since the beginning of COVID, about 1 year ago. Late in the day and by myself I had to hunt around for accomodation during school holidays. Not impressed! Why was my booking confirmed?