Restaurant

Beoordelingen van B&B Hotel Rothrist Olten

3 out of 5
B&B Hotel Rothrist Olten
Helblingstrasse 9, Rothrist, Aargau

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 131 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voor doorreis ok
Ok, voor een overnachting op doorreis. Ligt op een industrieterrein, aankomst nogal sfeerloos dus. In de nacht overlast van de snelweg. Ontbijt middelmatig
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Geachte gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

4/10 – Matig

Miranda

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Duur in verhouding, oud gebouw. Badkamer stonk naar riool en toilet spoelde zeer slecht door. 3e bed op de 3 persoonskamer was een stoel die tot bed kon worden omgebouwd, dat is als volwassene niet om op te slapen. Voor een kind kan het net. Al met al een teleurstellende ervaring, zeker omdat we B&B uit Duitsland kennen en die beter was/is.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 30 jul 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Gabor

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
renovatie
hotel is momenteel bezig met renovatie, het 'restaurant' oogt meer als kantine in een tankstation
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Robert Márki op 18 mei 2019
Beste Gabor, Hartelijk dank voor het bij ons blijven en voor het delen van uw ervaringen. Het restaurant wordt momenteel gerenoveerd en zal binnenkort worden afgewerkt. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel, waar u kunt genieten van de sfeer van het gloednieuwe restaurant. Oprecht, Hotel ibis Rothrist

6/10 – Redelijk

Nats, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service
Basis hotel, prima voor tussenstop
Zwitserland is nu eenmaal een duur land en daarom vonden we het eten en drinken vrij prijzig. Het is allemaal heel basic, maar wel netjes geregeld. Buiten een speeltoestel voor kinderen, maar verder niks speciaals. De kamer had geen koelkastje en die hebben we wel echt gemist. Ook was het op de kamer zelf erg warm en geen mogelijkheid dit te reguleren.
Reactie van Matthias Beyeler, Director op 10 aug 2016
Hi Nats, thank you very much for your valuable time to provide us a feedback on your stay in our hotel! It's a great pleasure to read that you had an overall nice stay. By the way: we get a major renovation next year (Rooms, public areas, Air condition etc.)! We are sure to then provide an even more "unforgettable", positive experience. We really hope that you come back to visit us again in future in case you are in the area! At your disposal and thank you again for your confidence

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Truckstop hotel op een industrieterrein.
Geen airco in de kamer. Ongezellig. Eten te duur voorde kwaliteit.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

jos, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima voor een doorgaande reis
Vriendelijk behulpzaam personeel. Hotel staat niet op een mooie plek. Verder is alles prima in orde.

10/10 – Uitstekend

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
net, schoon, vriendelijk
Niks op aan te merken, alles is net en schoon. prima voor op doorreis.

8/10 – Goed

Margreet en Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw en netjes
Dit hotel is prima voor een overnachting. De kamer is wat aan de kleine kant en ook het bed heeft niet de ruimste afmetingen. De kamer is schoon, heeft geen airco en is prima voor nacht vertoeven. De mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Enea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent for a stop while travelling. Very close to the motorway and very easy to access. Really good bar, clean room, very nice staff.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Angelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buchung Problem aber das Personal hat geholfen und eine Lösung gefunden Sonst Zimmer in Ordnung
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 19 mrt 2024
Guten Tag AngeloVielen Dank für deinen Besuch und Bewertung. Es freut uns sehr zu lesen, dass wir behilflich sein konnten. Bis bald!

8/10 – Goed

Angelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gut
Guten Hotel. Freundlichen Personal, schelle Check in Das Zimmer ein bisschen klein ansonsten alles gut
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 12 feb 2024
Lieber Angelo,Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Es freut uns zu hören, dass Ihnen unser freundliches Personal und der schnelle Check-in gefallen haben. Wir bedauern jedoch, dass das Zimmer etwas klein war. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und werden prüfen, wie wir unseren Gästen noch mehr Komfort bieten können. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen!Mit freundlichen Grüssen,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 15 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback and share your rating. We appreciate your honesty.If there are specific aspects of your stay that you would like us to address or if you have any suggestions on how we can improve and earn a higher rating in the future, please feel free to let us know. We value your input and strive to make each guest's experience better.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an enhanced experience during your next visit.Kind regards,Team Hotel B&B Oftringen

6/10 – Redelijk

Azra

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 15 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide your feedback and share your rating. We appreciate your honesty.If there are specific aspects of your stay that you would like us to address or if you have any suggestions on how we can improve and earn a higher rating in the future, please feel free to let us know. We value your input and strive to make each guest's experience better.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an enhanced experience during your next visit.Kind regards,Team Hotel B&B Rothrist

8/10 – Goed

Florian

Zakenreiziger, Reisde met partner
defektes Bad, Ablauf der verstopft ist, Glastüre statt an der Wand,abmontiert im Bad hingestellt. Frühstück iO. reichhaltig.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 19 dec 2023
Hallo FlorianVielen Dank für dein Feedback. Es tut uns sehr leid, dass wir hier unseren Standard nicht eingehalten haben. Bitte melde solche Umstände direkt an der Rezeption. Unser Team ist 24/7 verfügbar um sofort zu helfen. Ich danke vielmals für das Feedback.

8/10 – Goed

Siegfried

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bad war an vielen Stellen schimmelig, der Aufzug ging nicht (Kommentar der Mitarbeiterin "Dann machen wir halt ein wenig Sport). Ich bin 59 Jahre und es waren 2 Etagen mit Gepäck. Bei der Rechnung am Morgen hat man einen Fehler gemacht und musste diese nachsenden. Also ich dann danach gefragt habe musste ich alle Daten nochmal angeben und es bedurfte drei Anläufe eine richtige Rechnung zu bekommen. Als ich nach einer Gelegenheit zum Essen gehen fragte wurde mir vom Personal BurgerKing empfohlen,. Ich habe mir dann in Maps selbst eine Gaststätte gesucht. Alles in Allem, nie wieder.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 11 dec 2023
Lieber SiegfriedWir möchten uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts entschuldigen. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Erlebnis nicht den erwarteten Standards entsprochen hat.Der Schimmel im Bad ist inakzeptabel, und wir werden sicherstellen, dass unsere Reinigungsstandards sofort überprüft und verbessert werden. Auch bedauern wir die Probleme mit dem Aufzug. Da unser Aufzug in die Jahre gekommen ist wird gerade ein komplett neuer Aufzug verbaut. Des Weiteren wird das gesamte Hotel bis nächstes Jahr renoviert. Die Empfehlung von BurgerKing ist nicht unser üblicher Servicestandard, und wir entschuldigen uns für diese unangemessene Empfehlung. Wir werden sicherstellen, dass unser Personal besser geschult ist, um angemessene kulinarische Optionen in der Umgebung vorzuschlagen.Es ist bedauerlich zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht angenehm war, und wir verstehen, wenn Sie nicht mehr zurückkehren möchten. Wenn Sie bereit sind, uns eine weitere Chance zu geben, würden wir gerne sicherstellen, dass Ihr nächster Aufenthalt reibungslos und angenehm verläuft.Mit freundlichen Grüßen,

4/10 – Matig

Luca

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lift out of service so I walked for 4 floors. The key card didn't open the door, so I had to wait a person from the ground floor that opened my door. When she opened the door, the windows were opened so It was very cold at the first time in the room. At the first time I forgot to write that I wait 15 minutes to register my personal data for the check in. Following morning I asked an Espresso short but unfurtonely a lady prepared me a long coffee with bad taste. So athe end it was a sad experience.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 11 dec 2023
Dear Luca,We appreciate your feedback regarding the elevator during your recent stay. We want to inform you that the elevator is currently under construction, and we're in the process of building a completely new one, scheduled to be completed by January 19th.We understand the inconvenience this may cause, and we sincerely apologize for any disruption to your experience. Our team is working diligently to ensure the new elevator enhances your future visits.Thank you for your understanding, and we look forward to welcoming you back to an improved and more efficient service.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Arben

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 11 dec 2023
Dear Arben,Thank you for choosing to stay with us. We noticed your recent rating, and we're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We value your feedback and would appreciate any additional details you could provide to help us improve.If there's anything specific that we can address or if you have suggestions on how we can better serve our guests, please feel free to share. Your input is essential, and we want to ensure your concerns are addressed.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a much-improved experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Falk-Rafae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Carole

Positief: Netheid
Hotel très quelconque et trop cher
Hotel très quelconque, cher pour ce que c'est. Il aurait encore fallu ajouter 17.- par personne pour le petit dejeuner.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Frühstück war nur spärlich
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ariane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Hi DanielVielen Dank für deinen Besuch und Bewertung. Wir werden dies zur Kenntnis nehmen und uns hier verbessern. Viele Grüsse

8/10 – Goed

Bent

Positief: Netheid, personeel en service
Ok hotel, hvis man vil bo tæt på motorvejen. Ligger i lidt industriområde. Sødt personale aircondition havde dog hjulpet en del 😊
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Kære gæst,Tak, fordi du tog dig tid til at dele din feedback. Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til vores hotel meget snart!

6/10 – Redelijk

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for a quick stop over on our way to Italy, but warn down and old. People were great.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 – Matig

Paola

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Dear Paola,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fern vom Trubel
Es war ein ruhiger Aufenthalt.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Lieber Frank,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

2/10 – Ontzettend slecht

Vere

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3Bett Zimmer bestellt. Ein Doppelzimmer mit Zustellbett bekommen. Argument. Sorry wir sind mit 3 Bett ausgebucht. NIE WIEDER.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Liebe Vere,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Ich wünschte, Sie hätten ein besseres Erlebnis gehabt, aber es sind Rückmeldungen wie diese, aus denen wir lernen und die wir zur Verbesserung nutzen. Wir arbeiten hart daran, unseren Gästen ein außergewöhnliches Erlebnis zu bieten, und es ist offensichtlich, dass wir in diesem Fall zu kurz gekommen sind. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen, kann ich Ihnen versichern, dass wir unser Bestes tun werden, um Ihnen das großartige Hotelerlebnis zu bieten, das so vielen unserer Gäste so ans Herz gewachsen ist.

6/10 – Redelijk

Gino

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Lieber Gino,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

8/10 – Goed

Franziska

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich fühlte mich sehr gut aufgehoben bei Ihnen.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Liebe Franziska,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team B&B Hotel Rothrist op 31 jul 2023
Lieber Antonio,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüssen zu dürfen!

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein bisschen in die Jahre gekommen
Ankunft war wunderbar und lief freundlich und gut ab. Leider sind die Zimmer sehr klein und eine Garderobe in der Ecke des Zimmers verhindert ein gutes durchkommen zum Tisch. Zudem klopfte das Reinigungsteam am morgen an die Tür und weckte uns trotz dem Schild „Do not disturb!“ Als wir es beim Auschecken erwähnten intressierte das nicht wirklich. Zitat Receptionistin: Ah da hat si sich wohl an der Tür geirrt. Kein Sorry oder ähnliches. Das Frühstück sollte am anschein gut sein und für 17.- a Discretion sehr preiswert. Das es das aber nur bis 10 Uhr gibt haben wir das auch verpasst. Ich würde 11 Uhr angepasst finden da der Check au um 12 Uhr ist.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

CHIA CHIA

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
the toilette was very stinking, the smell came from the shower. it makes the whole room smell very bad. I changed to another room right after I report to the colleague from B&B. the 2nd room was much better but only the hot water was not stable during taking a shower. it is sometimes cold and sometimes warm. the breakfast is not so well because all food (toast, cheese, scrambled eggs) looks not fresh at all.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 15 apr 2022
Dear Chia Thank you for your visit and comment. I am very sorry to read that this time we did not meet our brand standard. We will take a deep look into the situation and take immediate action to improve. I thank you very much for understanding and hope that you accept my appology.

2/10 – Ontzettend slecht

Schmid

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van Hotel ibis Rothrist op 15 mei 2020
Liebe Gäste Leider unsere Hotel ist seit 17.03.2020 geschlossen. Am dem 27.04.2020 waren wir eben so geschlossen. Deswegen verstehen wir nicht Ihre Bewertung. Freundliche Grüsse Hotel ibis Rothrist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Robert Márki op 1 apr 2020
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

Stephan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Robert Márki op 1 apr 2020
Dear Stephan, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

Edgar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Robert Márki op 1 apr 2020
Dear Edgar, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were fully satisfied during your stay in Hotel ibis Rothrist. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly greeting by the staff. Restaurant food was also very good. Easy to find from the highway
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Robert Márki op 1 apr 2020
Dear Guest, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us, and also our friendly staff! We work harder everyday to make everyone feel home and comfortable. Next in order I would like to mention that our location is one of our strongest traits and we are glad it worked out for you. We hope to see you soon again very soon! Regards, Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Manuel Fajardo, GM op 4 feb 2020
Lieber Gast Vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Bewertung. Hoffentlich bis bald! freundliche Grüsse aus Rothrist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Manuel Fajardo, GM op 6 feb 2020
Lieber Gast Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Hoffentlich bis bald! Viele Grüsse aus Rothrist

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schnelles, freundliches ein- und auschecken. Genügend Parkplätze vorhanden. Ordentlich und sauber ohne grossen Luxus. Für kurzen Businessaufenthalt gerade richtig.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Robert Márki op 17 dec 2019
Sehr geehrte Frau Yvonne, ein grosses Dankeschön vom ganzen Team für Ihre gute und freundliche Bewertung! Es ist uns stets eine Freude, Sie bei uns im Hotel in Rothrist willkommen zu heissen. Ihre Loyalität wissen wir sehr zu schätzen. Herzliche Grüsse Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Wahl für Geschäftsreisende
Das Hotel ist für Geschäftsreisen ideal. Ab 6 Uhr Frühstück und gute Internetverbindung. Komme gerne wieder.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 28 nov 2019
Lieber Thomas Vielen Dank für Deinen Besuch und den positiven Kommentar. Bis bald!

6/10 – Redelijk

Jorge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
otel, but needs work
Staff was nice, but the check in was not great. First we got a key that was not activated, plus, since the elevator was out, we climbed all the way up to the 4th floor to find out we could not get in. Then, when we did get into our room, we realised it was set up for two people and we were three on the trip. So they had to change our room and move our stuff again. Staff was nice and helped us move and get set up, though. Also, there is plenty of parking around, but we still had to pay a daily fee, which seems like it should be included since it is far from town or any kind of real transportation, so you need to drive.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 22 sep 2019
Dear Jorge Thank you for your visit and your review. I am sorry to read that during your stay not everything went as smooth as it should have. I will share your review among the team to better improve on our service. Thank you very much and we hope to see you back once again! Many greetings Manuel Fajardo General Manager Hotel ibis Rothrist

8/10 – Goed

florence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Robert Márki op 4 sep 2019
Dear Florence, Thank you very much for staying in our Hotel. We are glad that your experience was good in our hotel. We are happy that you were mostly satisfied with your stay. We will do our best to improve ourselves, so we can provide an even better service and experience during your next stay with us. Looking forward welcoming you in our hotel. Hopefully in the near future. Kind Regards, Hotel ibis Rothrist

4/10 – Matig

Gino

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Robert Márki op 3 sep 2019
Dear Gino, Thank you very much for staying in our Hotel. We will do our best to improve ourselves so we can provide a better service and experience during your next stay with us. Kind Regards, Hotel ibis Rothrist

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Robert Márki op 17 aug 2019
Dear Eva, Thank you for staying with us and for sharing your concerns. We really appreciate it, as your opinion is very valuable to us. Hopefully you enjoyed your trip and will visit us again. We are looking forward to it. Kind regards, Hotel ibis Rothrist

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Robert Márki op 17 aug 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and for sharing your concerns. We really appreciate it, as your opinion is very valuable to us. Hopefully you enjoyed your trip and will visit us again. We are looking forward to it. Kind regards, Hotel ibis Rothrist

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement idéal pour une étape ( dans mon cas : vacances ) . Accès facile et personnel accueillant.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Manuel Fajardo, General Manager op 30 jul 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Rothrist Olten. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,