Receptie

Beoordelingen van Bastion Hotel Rotterdam Alexander

4 out of 5
Bastion Hotel Rotterdam Alexander
Hoofdweg 40, Rotterdam

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 707 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 365 van 707 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 707 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 707 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 707 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was quite during the night I had a good night sleep the room was also beautiful and nice shower
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

yade

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was heel goed te doen!
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Elza

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We hadden aangegeven weinig tijd te hebben om te kunnen eten met de vraag of dit dan wel zou lukken en op tijd klaar zou zijn. Na drie x vragen kregen we ons eten en hadden daar 20 minuten de tijd voor overgehouden om te eten. Er was geen witte wijn, die was op. Bij het ontbijt konden we geen gekookt eitje krijgen omdat het apparaat het niet deed. Na een kwartier bij het ontbijt werd er alsnog een omelet of een vers croissantje aangeboden, dat was wel wat laat als je al gegeten hebt. Zachte bedden. Helaas geen fijne ervaring
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Raiza

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

J.M.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Gwendoline

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sulaica

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moest tweepersoons bed zijn
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

M.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sjoerd

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Kitty

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een paar nachtjes. Meer aandacht aan het ontbijt besteden.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Agnes

Positief: Netheid
Niet zoveel te melden. Simpel hotel. Maaltijden minimale keus en bij de keus die je had was het nog niet compleet. Luxe kamer geboekt maar vraag me af wat de luxe was. Gratis parkeren ligt aan de snelweg in de buurt van shopping mall. Beden redelijk tot goed, kussen zeer zacht. Wel schoon.
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Grietje

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Nick

Zakenreiziger
Prima voor de prijs. Verwacht geen vlekkeloze kamer met chocolaatjes op je kussen.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Avert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijne nacht gehad met de juiste service.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Aliasghar

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Scott

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf gehad, nette en moderne faciliteiten. Vriendelijk en het personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fadoua

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anneke van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marcel

Rustige locatie
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Felix

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Edin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

rob

Reisde met familie
Jammer geen tv ontvangen na navragen receptie met een redelijk ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Alma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond alles super supervriendelijk en behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer OK maar service en rest beneden niveau
Kamer was goed en comfortabel. Douche prima alleen zeer klein. Algehele staat van het hotel is niet best. De gangen zijn alsof je in een oud ziekenhuis loopt. Restaurant kil maar op zich is de ruimte goed. De bediening in het restaurant was ZEER SLECHT. Ik moest zelfs na enige tijd op de keuken afstappen om te vragen of we iets zouden mogen bestellen, waarbij ik toegebeten kreeg “zo meteen, ben nu even bezig” . Het is dat ik geen zin had om elders iets te zoeken. Dan vervolgens de kwaliteitsafknapper van het eten. Carpaccio en sate beiden niet aan te bevelen. Ontbijt is zoals gebruikelijk in hotels duur maar hier was hetgeen geboden werd niet in overeenstemming. Summier buffet met bv wel bacon maar geen ei (anders dan steenkoude gekookte) . Kortom als je op zoek bent naar een nachtje rust prima en vooral doen maar verwacht niet te veel
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Esin, Capelle aan den Ijssel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schoon

8/10 – Goed

Dick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoeg parkeergelegenheid, fijne ontvangst, goede kamer, heerlijke douche. Goede locatie voor doorreis. Simpele menukaart, mini fitness. Weinig gezellig heid buiten.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

neeltje

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Makkelijk bereikbaar.
Ligt vrij dicht bij openbaar vervoer. De kamer is prima, de bedden ook. Kussen een beetje slap. Het koffiezetapp. Eigenlijk niet te gebruiken. Er is ook geen thee op de kamer. De deuren klappen geregeld dicht hij de buren.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Romario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed geslapen
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Daniël

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Genesia

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, mooi fotobehang en een heerlijke douche met een fijne sterke straal
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

E

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

laila

8/10 – Goed

David-Imre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel voor een nacht/weekend. Wel wat gehorig (bovenbuurvrouw was goed te horen op naaldhakken en in de douche) en onze wc-bril zat niet meer aan de wc-vast, maar verder goed te doen.
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Bert

1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yasmina

2 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Nanno

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Jolanda

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slechte tot geen bediening in het restaurant wat overigens verre van schoon is, spinnenwebben overal te vinden. Personeel de eerste dag ook niet echt gastvrij. Duurde ook belachelijk lang voor het eten kwam
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vakantie
Heb geklaagd over de schoonmakers, of die kwamen niet, of kreeg kleine handdoek voor 1 persoon. De bedden werden niet opgemaakt de eerste 3 dagen. De service was uitstekend, lekker centraal, gratis parkering.
8 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Delilah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden best wel een verwachting aan de accommodatie. Alleen de werkelijkheid was totaal anders erg jammer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Bob

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Annet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen aanrader
Helaas erg tegengevallen. De kamer was smoezelig en er was erg veel lawaai (van rennende kinderen tot zeer luidsprekende personen) op de gang tot midden in de nacht. In de ontbijtzaal stond een medewerker die geen woord Nederlands sprak achter zijn desk zonder hygiëne maatregelen getroffen te hebben (geen handschoenen of koksmuts) eieren te kloppen en te bakken, die hij dan vervolgens steevast afleverde bij gasten die helemaal geen omelet hadden besteld. Ook werd er weinig tot niets aangevuld. Opvallend was dat bij het uitchecken niet zoals gebruikelijk werd gevraagd: is alles naar wens geweest? Mij is duidelijk waarom, waarschijnlijk al teveel klachten ontvangen.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie up-to-date kamers en goede bedden! De badkamer was mooi ruim en fijn dat je gratis de auto kan parkeren. Goede uitvalsbasis voor Rotterdam!
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Marie-Christine

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Tv geen Belgische kanalen wel Algerije etc Tips ivm bezoek Rotterdam moest je uit baliebediende trekken. Op zaterdagmorgen wel kans opceen eitje op zondagmorgen te druk, geen eitje, personeel, 1 iemand voor het ontbijt moest hard werken en kwam er niet toe om eitjes te bakken Verder ontbijt oké
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Sifra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanaf de buitenkant ziet het hotel er niet aantrekkelijk uit. Maar van binnen ziet het er mooi, goed en verzorgd uit. Kamer was goed en netjes. Eten (diner en ontbijt) was basic, minder keuze dan ik had verwacht, maar het was prima!
1 nacht verbleven in maart 2022