Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Gabriel) laden
Tweepersoonskamer (Gabriel)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
20 m²
Max. aantal: 2
1 tweepersoonsbed
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden (Freek) laden
Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden (Freek)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
20 m²
Max. aantal: 4
2 tweepersoonsbedden
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (Wendy) laden
Eenpersoonskamer (Wendy)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
18 m²
Max. aantal: 1
1 eenpersoonsbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Ruben) laden
Tweepersoonskamer (Ruben)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
18 m²
Max. aantal: 2
1 tweepersoonsbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Mamma) laden
Tweepersoonskamer (Mamma)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
16 m²
Max. aantal: 2
1 tweepersoonsbed
Alle foto's voor Eenpersoonskamer (Sander) laden
Eenpersoonskamer (Sander)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
8 m²
Max. aantal: 1
1 eenpersoonsbed
Over deze buurt
Rotterdam
Thuis bij Schell is located in Centrum, a neighborhood in Rotterdam. De Doelen and Old Luxor Theater are cultural highlights, and some of the area's landmarks include White House and Oude Haven. The New Institute and Natural History Museum are also worth visiting.
Rotterdam (QRH-Rotterdam Central Station) - 12 min walk
Rotterdam (RTM-Rotterdam The Hague) - 15 min drive
Restaurants
Ferry - 2 min. lopen
Rotown - 2 min. lopen
Heilige Boontjes - 3 min. lopen
Café Stalles - 2 min. lopen
The Rumah - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Thuis bij Schell
Hotel located in Centrum
Close to Erasmus Bridge, Thuis bij Schell provides a terrace, a coffee shop/cafe, and laundry facilities. The on-site restaurant, Thuis bij Schell, offers breakfast and dinner. In addition to a bar, guests can connect to free in-room WiFi.
Andere voordelen zijn o.a.:
Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en gratis kranten
Een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Thuis bij Schell beschikken over gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Gesproken talen
Nederlands, Engels en Spaans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Geen parkeergelegenheid ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: EUR 5 per persoon
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Thuis bij Schell
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Receptie met beperkte openingstijden
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Buiten
Terras
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Haardroger op verzoek
Handdoeken
Meer
Kluisje
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 3 PM; Check-in end time: 8 PM
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before noon
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
An effective city/local tax rate of 5.96 percent will be charged
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Fee for continental breakfast: approximately EUR 5.00 per person
Crib (infant bed) fee: EUR 15.00 per night
Rollaway bed fee: EUR 25.00 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Thuis bij Schell Hotel Rotterdam
Thuis bij Schell Hotel
Thuis bij Schell Rotterdam
Thuis bij Schell Hotel
Thuis bij Schell Rotterdam
Thuis bij Schell Hotel Rotterdam
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Thuis bij Schell?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Thuis bij Schell te parkeren?
Bij Thuis bij Schell kun je niet parkeren.
Beoordelingen over Thuis bij Schell
Beoordelingen
6,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 50 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
7
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 50 beoordelingen" "
8 - Goed
16
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 50 beoordelingen" "
6 - Redelijk
13
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 50 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 50 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Goed was dat er geen geluidshinder was, ondanks de locatie midden in de stad.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Tom
17 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tom
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geert
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geert
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had 's nachts wel een andere dronken hotelgast die op mijn deur ging bonken en ging schreeuwen om "Wendy" aangezien d8e naam op de deur pronkte. Dat was het enige mindere. Voor de rest, het personeel was vriendelijk, de kamer schoon, het bed lag lekker en de locatie was top!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
skkrrr, Antwerpen
31 okt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
onprofessionele service, de kamer was veel te warm de rolluiken deden het nauwelijks. de scansleutel om de voordeur open te doen deed het ook niet. en daarnaast stond ik eens te douchen en was het water gewoon op koud als warm gewoonweg geen water!!!
skkrrr
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Danny, Azerbaijahn
22 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cant complain for the price?
I booked the Mama room for Sunday to Wednesday. Great arrival, the location & street level cafe entrance is fab. Several noticeably shabby corridors and stairways lead to my top floor where the noise of a washing machine and dryer operating full time opposite Mamas room strikes me as humerous until late tuesday evening. It smells of dirty laundry. The room seems unserviced and bed dirty and only when arriving back on monday to a clean room & bed and reading the hotel rules & services folder that it became obvious the previous customers sheets had not been changed. By rule, the linens are washed every 3 days unless requested otherwise. Theres no phone, no tv and not enough air.
Im sorry to say that although Thuis Bij Schell has the makings of something great, an overal lack of standards and attention to detail just aint sexy.
Danny
2 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Hans, VELP
17 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen enkel comfort!
Stijle trap naar een hete miserabele kamer. Gedeeld toilet en schamele muurdouche. Ook geen ontbijt, das alleen in het weekend. Te triest voor woorden. Expedia onwaardig. Dit NOOIT meer!
Hans
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting
Kleine kamer, wel schoon. Gedeeld badkamer ook schoon. Kamer lag aan de straatzijde, maar daar gelukkig geen last van gehad. Aanrader voor één of twee nachten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Pat, Gent
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in gezellige winkel- en uitgaansbuurt.
Prima hotel prijs/kwaliteitsverhouding met een moderne look. Zeer makkelijk te bereiken vanaf het Station Centraal.