Exterieur

Beoordelingen van Hotel Schweizerhof Gourmet & Spa

4 out of 5
Hotel Schweizerhof Gourmet & Spa
Haltenstrasse 10, Saas-Fee, VS

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 70 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 100 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Hotel heeft onze verwachtingen niet waargemaakt
Op zich prima hotel, echter bij aankomst was er een teleurstelling de shuttle service kwam niet omdat men niemand had op dat moment..... moesten maar gaan lopen met onze spullen. wat niet te doen is met zo veel spullen. uiteindelijk een taxi genomen voor 10min reis tegen 25 euro kosten. toen wij gingen skien werden wij door een hele vriendelijke heer naar de piste gebracht en die zei bel gerust als jullie weer gehaald moeten worden. (het is niet ver maar ver genoeg om niet te willen lopen met ski spullen) bij terug komst zei de dame achter de receptie dat ze ons niet gingen ophalen omdat het nog geen "ski seizoen was" ik zei dat het belachelijk was en dat wij het wel hebben afgesproken. uiteindelijk werden wij toch gehaald. discussie zou na mijn mening gewoon overbodig moeten zijn. de manier waar op was ook niet echt heel vriendelijk. verder zijn de bedden slap en zakt door. mensen met zwakke rug zou ik niet aanraden hier te slapen. restaurant mensen waren wel heel vriendelijk en kundig. eten was ook prima en ook uitstekend ontbijt. bij de receptie was een heer wel erg vriendelijk. service gevoel , prijs kwaliteitsverhouding vonden wij echt niet goed.
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Magdy

Positief: Netheid, personeel en service
expansive
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Boris, Oakland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in the hard or the ski village. Amazing SPA.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van David Claerebout / Assistenz Direktion op 16 jan 2024
Dear BorisThank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,David Claerebout

10/10 – Uitstekend

AMORNRAT, FORT WALTON BEACH

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van David Claerebout / Assistenz Direktion op 9 jan 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,David Claerebout

10/10 – Uitstekend

Muriel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jerome

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van David Claerebout op 18 okt 2023
Lieber JeromeVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

pasquier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Reza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Dominik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jacqueline op 8 aug 2023
Lieber Herr FluriBesten Dank für das gute Feedback. Es freut uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten.Wir freuen uns, Sie schon bald wieder begrüssen zu dürfen.Freundliche GrüsseJacqueline Schmutz / Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel, great service. Bathrooms a bit old.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van David Claerebout op 26 jul 2023
Thank you for your review, we are glad that you liked it. The hotel will be renovated in 2024 and the bathrooms will also be done then.Best regards

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super professional, customer service was a top priority to the hotel
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Jacqueline Schmutz op 22 jul 2023
Lieber PeterVielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe Hotel
Hotel de très très grande qualité avec un service au top
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van David op 7 jul 2023
Merci beaucoup pour votre confiance et à très bientôt

10/10 – Uitstekend

William, Rocklin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice facility for R & R or an active stay skiing, touring, or hiking. The staff was friendly and helpful. The service was excellent. The room was comfortable, well appointed and very clean. Would definitely stay here again when visiting Saas Fee.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Tyson

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jens viggo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good location but getting slightly old
The hotel could need a refurbishment but staff is well trained and there is a Good shuttle service
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Silvan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Schöner Wellnessbereich!

6/10 – Redelijk

Desanka

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Es riecht überall unangenehm. Besoners im Loby und SPA. Eine mischung aus chlor und Schimmelduft
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt, super Service.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Annett

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Panagiotis

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Ralf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Eggertswyler

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toller Aufenthalt
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personnel très sympathique, beau spa, Shuttlebus pour le ski
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Yves-Etienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saas Fee est un magnifique endroit, chaleureux
L'hôtel est très bien placé au centre du village Le service pour nous conduire aux départs des télécabines est parfait et disponible à tous moments. L'accueil et le service de l'hôtel est irréprochable
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

pontus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Maryclaude

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Jocelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Lionel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Timothy

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consistently inconsistent
The property does not appear to have had a refurbishment any time in the last decade or two. Whilst the staff were very friendly, service standards were very inconsistent. From things missing at breakfast (spoons saucers etc) to house keeping not restocking things. We had a suite with a fireplace and the hotel does not let you light the fire (presumably for instance reasons) One must ask reception to come and light it. Often the request was not passed on or just forgotten. It became a kind of evening sport to time how long the fire stayed lit after the staff left the room. Best time was 7 minutes. The mattress reminded me of sleeping at my grandmother's place. Very, very soft, and needing a ladder to climb out of the hole in the morning. I ended up sleeping on the pull out couch. Room set up was..... weird.... The WC was the only private place with the "bathroom" sink on a central island and the spa bath and clear door shower providing no privacy. Not ideal for a family stay.
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ihr Schweizerhof Team op 31 dec 2021
Dear Timothy Thank you for your review and for taking the time to write us feedback. We take your criticism to heart and will discuss it with the team so that we can make it better for the next guests. We would also like to inform you that we will be renovating the hotel and the rooms from the summer onwards. We would be delighted to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Muriel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-Romain

2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Leah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great weekend in Saas-fee
Amazing weekend in this hotel. From check-in to check-out service was great! Excellent location. Front desk staff is extremely efficient, pleasant and helpful most especially Davide. Hotel room is clean and has an old time charm. Restaurant is great, food is exquisite. I highly recommend this hotel.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Davide Possetti - Chef de Reception op 25 dec 2021
Dear Guest thank you very much for your review. We are really happy that you could enjoy the stay! We hope to welcome you again in the future. Kind regards Your Schweizerhof Team

10/10 – Uitstekend

Reto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
zentral gelegen, ruhige Lage, sehr freundliches und hilfsbereites Personal, SPA schön und sauber
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Dita

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really liked the place. The rooms actually look better in real life then in pictures. Very friendly staff and the food was delicious.
6 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Barbara

2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Natascha

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr oberflächlich. Was mich sehr störte; es war alles andere als ein Herzliches empfangen und am morgen müsste man sogar den Kaffee selber aus der Maschinen drücken und das für ein 4 Stern ein absolutes NEIN. Als wir fragen wegen dem Taxi zum Auto zufahren waren sie gleicht total überfordert und unfreundlich. Der Chauffeur hat es dan aber noch gerettet er konnte am wenigstens dafür. Ich buche ganz sicher nicht mehr in diesem Hotel und empfehle auch nicht!
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ihr Schweizerhof Team op 14 okt 2021
Guten Tag Frau Maron Danke viel Mal, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns und unser Hotel zu bewerten. Es stimmt uns sehr traurig, dass Sie sich bei uns nicht wohl gefühlt haben zumal Sie beim Check-out gefragt wurden, wie Ihnen der Aufenthalt gefallen hat. Sehr gerne würden wir noch auf zwei Punkte eingehen: a) Die Frühstücksdame hätte ihnen sehr gerne einen Kaffee serviert, jedoch kamen Sie bereits mit dem Kaffee in der Hand vom Rundgang am Buffet zurück. Sehr wohl servieren wir unseren Gästen den Kaffee, aber haben noch einen zusätzliche Maschine am Buffet, damit der Gast wählen kann, was er lieber möchte. b) Sehr gerne chauffieren wir all unsere Gäste zurück zum Busterminal und Parking. An diesem Tag hatten wir nur ein Elektro zur Verfügung, weswegen es zu Wartezeiten kam, da wir gerade eine Lieferung abgeholt haben. Es tut uns sehr Leid, dass Sie warten mussten. Bitte kontaktieren Sie uns doch per E-Mail (info@schweizerhof-saasfee.ch) damit wir ein persönliches Gespräch vereinbaren können. Freundliche Grüsse Ihr Schweizerhof Team

10/10 – Uitstekend

Eric Pascal

1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impressive break in SaasFee
Very good experience. Friendly welcome, very good restaurant, impressive breakfast. A very good stay in Saas Fee.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était au top ! Le service impeccable, le personnel très sympathique. La cuisine in vrai régale.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Martina op 17 aug 2021
Guten Tag Danke viel Mal für Ihren Aufenthalt bei uns und die positive Bewertung. Das hat uns sehr gefreut. Freundliche Grüsse Martina von Deschwanden Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Martina op 17 aug 2021
Guten Tag Danke viel Mal für Ihren Aufenthalt bei uns und die positive Bewertung. Das hat uns sehr gefreut. Freundliche Grüsse Martina von Deschwanden Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Urs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Martina op 17 aug 2021
Guten Tag Urs Danke viel Mal für Ihren Aufenthalt bei uns und die positive Bewertung. Das hat uns sehr gefreut. Freundliche Grüsse Martina von Deschwanden Resident Manager

8/10 – Goed

Julien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Fernand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ok aber Restauration sollte auf jeden Fall verbessert werden
2 nachten verbleven in februari 2021