Hotel Shion no umi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Miyakojima

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen

Kameropties

Business Twin kamer, niet-roken (with Shower and Toilet)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
PrivÊbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Standaard Twin kamer, niet-roken (with Shower and Toilet)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
PrivÊbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Business Twin kamer, niet-roken (Limited Number of Rooms,Shower,Toilet)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
PrivÊbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Standaard Twin kamer, niet-roken (Limited Number of Rooms,Shower,Toilet)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
PrivÊbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een magnetron
Een bureau
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer, niet-roken (Bath and Toilet)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
PrivÊbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een magnetron
  • 19 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Business Twin Room With Shower And Toilet, Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Green View Twin (Building B)[Non Smoking]

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room With Shower And Toilet, Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Scenic View Twin (Building B) (Non-Smoking)

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room With Bath And Toilet, Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
269-1 Hirara Aza Nikadori, Miyakojima, Okinawa, 906-0008

In de buurt

  • Miyako-schrijn - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Miyakojima Stadsmarkt - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Painagama-strand - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Strand van Sunayama - 11 min. rijden - 4.0 km
  • Shigira-strand - 22 min. rijden - 14.5 km

Lokaal vervoer

  • Miyakojima (MMY) - 16 min. rijden

Restaurants

  • â€Ēį‰įƒãƒ€ã‚¤ãƒ‹ãƒŗã‚° įžŽå—æĩˇ - â€Ŧ20 min. lopen
  • â€Ēæ—ĨæœŦé…’ã¨ä¸‰įˇšãƒŠã‚¤ãƒ–ãŽåē— įžŽį‰å¤Ēé™Ŋ - â€Ŧ16 min. lopen
  • â€Ē゚ãƒŧパãƒŧ゚ã‚ŋãƒŧ - â€Ŧ19 min. lopen
  • â€ĒæĩˇéŽŽé…’åŽļ ä¸­åąą - â€Ŧ19 min. lopen
  • â€ĒCAFE DE M - â€Ŧ2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Shion no umi

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Shion no umi biedt faciliteiten zoals een tuin en wasvoorzieningen aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en haardrogers
  • Koelkasten, magnetrons en gratis theezakjes/oploskoffie

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • PrivÊbadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Magnetron
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 20.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
EÊn kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt. De vermelde schoonmaakkosten zijn van toepassing op extra schoonmaakverzoeken.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiÃĢren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Shion no umi Hotel
Hotel Shion no umi Miyakojima
Hotel Shion no umi Hotel Miyakojima

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shion no umi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Shion no umi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Shion no umi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shion no umi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Shion no umi?

Dit hotel in Miyakojima ligt binnen 2 km afstand van Miyako-schrijn en Miyakojima Stadsmarkt. Ook Kuura Mizube Park en Painagama-strand liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Shion no umi

8,0

Zeer goed

8,0

Netheid

8,0

Voorzieningen

8,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 27 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ito

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
゚ã‚ŋッフぎ寞åŋœį­‰ã¨ãĻã‚‚č‰¯ã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚
3 nachten verbleven in december 2025

8/10 – Goed

Atsuro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ãƒã‚§ãƒƒã‚¯ã‚¤ãƒŗæ™‚ãĢエã‚ĸã‚ŗãƒŗã‹ã‚ĒãƒŗãĢãĒãŖãĻいãĻæļŧしく過ごせた
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

KATSUYOSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ホテãƒĢぎ内部は、清æŊ”ã§éŽã”ã—ã‚„ã™ã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚ã€€ãƒ™ãƒƒãƒ‰ãŽä¸ŠãĢį…§æ˜ŽãŒį„Ąã„ãŸã‚ã€æ˜Žã‚‹ãã¯æœ‰ã‚Šãžã›ã‚“ã§ã—ãŸã€‚ã—ã‹ã—ã€äģ–ãŽį…§æ˜Žå™¨å…ˇãŒæœ‰ã‚Šãžã™ãŽã§äŊŋい斚æŦĄįŦŦã§é›°å›˛æ°—ã¯č‰¯ããĒã‚Šãžã™ã­ã€‚ã‚ŗãƒŗãƒ“ãƒ‹ã‚‚čŋ‘く歊いãĻčĄŒã‘ãžã™ã€‚
2 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Manabu

Reisde met een groep
ã‚ˇãƒŖãƒ¯ãƒŧはあるがバ゚ã‚ŋブがãĒいぎが少し気ãĢãĒりぞした。
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

ナツミ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
éŽã”ã—ã‚„ã™ã„éƒ¨åą‹ã§ã—ãŸīŊĄ ã‚ˇãƒŖãƒ¯ãƒŧãƒĢãƒŧムがあと少しåēƒããĻ水量も ã‚‚ã†ãĄã‚‡ãŖã¨ã‚ã‚Œã°åŽŒį’§ã§ã™
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

KAZUKI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテãƒĢも゚ã‚ŋッフもとãĻã‚‚č‰¯ã‹ãŖãŸã§ã™
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

YANO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常ãĢč‰¯ã„ãƒ›ãƒ†ãƒĢã§ã—ãŸã€‚ãžãŸåˆŠį”¨ã—ãŸã„ã§ã™
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

LEE

3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Naoto

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
åŋĢ遊ãĢ5æŗŠéŽã”ã›ãžã—ãŸã€‚ å€‹åŒ…čŖ…ãŽã‚ˇãƒŖãƒŗãƒ—ãƒŧãĒおはありぞすが、åŋ…čρãĒらč‡Ēåˆ†ã§æŒãŖãĻčĄŒãŖãŸãģã†ãŒč‰¯ã•ãã†ã§ã™ã€‚ å¤œãŽé¨’éŸŗã‚‚ãĒãã‚†ãŖãã‚Šå¯ã‚‹ã“ã¨ãŒã§ããžã—ãŸã€‚
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

MASATO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

ãĒおき

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とãĻã‚‚éŽã”ã—ã‚„ã™ã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚
1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

ã‚¨ãƒ„ã‚ŗ

Reisde met partner
Negatief: Netheid
トイãƒŦぎå…Ĩã‚ŠåŖãŒä¸ŠãŒãŖãĻいãĻåąãĒã‹ãŖãŸã€‚éƒ¨åą‹ãŽãƒŠã‚¤ãƒˆãŒæš—ã„ã€€éĸ¨å‘‚場ぎ゚ペãƒŧã‚šãŒį‹­ã„ã€€æšŋ気がåŧˇãã€é™¤æšŋしãĻいるが、䚞į‡Ĩでエã‚ĸã‚ŗãƒŗã‚’čĒŋ整しãĻäŧ‘んだīŊĄã‚šãƒĒãƒƒãƒ‘ãŒč–„ãã€į€č„ąãŒé›Ŗã—ã‹ãŖãŸã€‚
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a great stay! Will stay here again!
7 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Koji

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
゚ã‚ŋッフぎ斚が非常ãĢ丁寧でčĻĒåˆ‡ã§ã—ãŸã€‚ã‚ã¨ã€åœ°å‘ŗã§ã™ãŒãƒˆã‚¤ãƒŦットペãƒŧパãƒŧがダブãƒĢã ãŖãŸãŽãŒåŦ‰ã—ã‹ãŖãŸã§ã™ã€‚
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Hiroyuki

2 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

IZUMI

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

M

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテãƒĢという名前ついãĻãžã™ãŒã€ã‚¤ãƒĄãƒŧã‚¸įš„ãĢは、ã‚ĸãƒĄãƒĒã‚ĢãŽãĄã‚‡ãŖã¨į”°čˆŽãŽãƒĸãƒŧテãƒĢぎようãĒ感じです。čģŠį§ģ動ぎäēēã¯ã€éƒ¨åą‹ãŽå…Ĩã‚ŠåŖã¨é§čģŠå ´ãŒã™ããĒぎでäžŋ刊。čģŠãŽãĒいäēēは、周čžēは寂しい所で、夜もäēēは歊いãĻãĒãįšč¯čĄ—ã‹ã‚‰é›ĸれãĻã‚‹ãŽã§ä¸å‘ãã§ã™ã€‚éƒ¨åą‹ã¯åēƒãã€ãƒ™ãƒƒãƒˆã‚„å¯å…ˇã€ã‚¯ãƒŧナãƒŧはåŋĢéŠã ã‘ãŠã€ã‚ˇãƒŖãƒ¯ãƒŧãŒį°Ąæ˜“įš„ãĒ1äēēå…ĨãŖãĻゎãƒĒゎãƒĒãã‚‰ã„ãŽį‹­ã•ã§ã€į§ã¯ã‚ˇã‚ŽãƒŠãŽæ¸Šæŗ‰ãžã§čģŠã§å…ĨりãĢčĄŒããžã—ãŸã€‚ãƒŠãƒŗãƒ‰ãƒĒãƒŧと䚞į‡ĨæŠŸã‚’į„Ąæ–™ã§äŊŋえたぎはäžŋ刊でした。
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

TOSHIKI

3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ã‚ŗã‚šãƒ‘ãŒã¨ãĻã‚‚č‰¯ã‹ãŖãŸã§ã™
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

マãƒĒナ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

æ•Ŧ萹

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ã‚ˆã‹ãŖãŸã§ã™
7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

JUNKO

3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Takaaki

Reisde met een groep
換気扇を回すとエã‚ĸã‚ŗãƒŗã‹ã‚‰å¤‰ãĒéŸŗãŒéŗ´ãŖãĻį…Šã‚ã—ã‹ãŖãŸã€‚

8/10 – Goed

HIROTO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
3 nachten verbleven in juli 2022