Hotel Cristal
Gezinsvriendelijke accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een healthclub
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Cristal





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Eigen bubbelbad
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Alle foto's voor Room Standard laden

Room Standard
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mitre 355, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hampton by Hilton Bariloche
Hampton by Hilton Bariloche
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 224 beoordelingen
De prijs is € 101
1 sep - 2 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cristal Bariloche
Hotel Cristal Bariloche
Hotel Cristal Hotel
Hotel Cristal San Carlos de Bariloche
Hotel Cristal Hotel San Carlos de Bariloche
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Cristal
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Willy
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een uitstekend hotel om het merengebied te verkenn
Willy
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Diana
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service




Diana
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Liliana
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Liliana
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Joshua
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Jonathan, new york
Reisde met familie
9 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sylmarie
Reisde met partner
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylmarie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Natalia vanesa
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalia vanesa
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Vivek
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivek
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kattia
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kattia
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amandine
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amandine
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Oren
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, great central location
Oren
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CLAUDIA
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CLAUDIA
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz Gustavo
Reisde met familie
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz Gustavo
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
GISELLA
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
GISELLA
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Milena
Reisde met familie
3 jan 2025
Negatief: Personeel en service
Milena
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chase
29 dec 2024
Chase
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Örjan
23 dec 2024
Örjan
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Örjan
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Örjan
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Alfio, Madrid
Reisde met een groep
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alfio
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Matt, Amelia Island
Reisde met partner
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Danny, Miami Gardens
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
3 nachten verbleven in september 2024