Suite, 1 kingsize bed (1 Bedroom) | Luxe beddengoed, een minibar, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Hyatt Place San Pedro Sula

3.5 out of 5
Hyatt Place San Pedro Sula
Avenida Circunvalacion and 10 Calle S, San Pedro Sula

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 416 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 584 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 584 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 14 feb 2024
Dear Tom,Thank you for taking the time to leave a review and provide feedback about your recent stay. We appreciate your input, and if there's anything specific you'd like to share or discuss to help us enhance your experience, please let us know. We value your feedback and look forward to welcoming you again in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Katia, San Pedro Sula

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great choice and everything you need is in a 5 minutes walking distance from food to hospitals!
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rosana, San Pedro Sula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay!
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Darlen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exelente condiciones , lo unico malo fue las camas , son demasiado duras , no son comfortable al igual que las almohadas. No me gusto la maquina de hielo cerca de la habitacion empieza hacer ruido desde las 6 am . Las instalaciones son bellisimas
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Luis Garner op 23 mei 2024
Estimada Darlen,Gracias por sus comentarios sobre su reciente estadía con nosotros. Nos complace saber que encontró nuestras instalaciones en excelentes condiciones.Tomamos nota de sus observaciones sobre la máquina de hielo y trabajaremos para mejorar este aspecto. Agradecemos su feedback y esperamos poder brindarle una experiencia aún mejor en su próxima visita.Atentamente,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Andrés Fernando Menjívar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimado Andrés Fernando Menjívar,Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos su calificación. Nos alegra saber que tuvo una experiencia satisfactoria durante su estadía en nuestro hotel. Lo esperamos nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

8/10 – Goed

Cristhian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimado Cristhian,Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos su calificación. Nos alegra saber que tuvo una experiencia satisfactoria durante su estadía en nuestro hotel. Lo esperamos nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

4/10 – Matig

Héctor

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Connie

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Loved the Hyatt place very clean nice wonderful staff. Felt safe and loved the breakfast! I would definitely stay again!! Thank you Hyatt Place for making us feel very welcomed!!
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Dear Connie,Thank you so much for taking the time to share your positive experience! We're thrilled to hear that you loved your stay at our place and that you found our hotel to be clean, nice, and welcoming.Ensuring our guests feel safe and comfortable is always our top priority, so we're delighted to hear that you felt secure during your stay. We're also glad you enjoyed our breakfast offerings!We look forward to welcoming you back for another fantastic stay. Thank you for choosing us!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mariana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was really good.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 10 mei 2024
Dear Mariana,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed our breakfast offerings during your recent stay. Your kind words are truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another fantastic breakfast experience!Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Luis Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo me gustó
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 25 apr 2024
Estimado Luis Eduardo,Nos complace saber que su estadía fue de su agrado. Su satisfacción es nuestra prioridad, y nos alegra saber que todo estuvo a la altura de sus expectativas. Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente. Le agradecemos por elegirnos y por compartir sus comentarios positivos.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

NICOLAS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 25 apr 2024
Estimado Nicolas,Muchas gracias por compartir su reciente experiencia con nosotros. Nos alegra mucho saber que disfrutó de su estadía y que quedó satisfecho con nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Sergio

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 25 apr 2024
Dear Sergio,Thank you for sharing your feedback with us! We're delighted to hear that you had a very good experience during your stay. Providing excellent experiences for our guests is our top priority, and it's truly rewarding to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. Should your travels bring you back this way, we would love to welcome you again.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 10 mei 2024
Dear Alejandro,Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us.Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that everything met or exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future!Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Wilfredo

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimado Wilfredo,Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos su calificación. Nos alegra saber que tuvo una experiencia satisfactoria durante su estadía en nuestro hotel. Lo esperamos nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Gururaj

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Clean , nice break fast good service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 15 apr 2024
Dear Gururaj,Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you found our facilities clean, enjoyed our delicious breakfast, and experienced great service during your stay. We strive to provide a comfortable and welcoming environment for all our guests. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Manuel Enrique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimado Manuel Enrique,Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos una calificación de 4/5 estrellas. Nos alegra saber que tuvo una experiencia satisfactoria durante su estadía en nuestro hotel.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en el futuro.Atentamente,Luis GarnerGerente General

8/10 – Goed

Gonzalo, Forrest Park

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
American style accommodations!! Great location Very competitive pricing 👌
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 15 apr 2024
Dear Gonzalo,Thank you for your wonderful review! We're thrilled that you enjoyed our style accommodations and found our location to be great. Offering competitive pricing while maintaining quality is something we take pride in, so we're delighted that you appreciated it. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Kristian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 15 apr 2024
Dear Kristian,Thank you for your feedback. We're glad to hear that enjoyed your stay with us. We're committed to providing the best experience possible for all our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

4/10 – Matig

Cynthia

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El desayuno es regular. Me salió un cabello en el desayuno (omelet) y ni siquiera se disculparon.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimada Cynthia,Lamentamos profundamente escuchar sobre su experiencia durante el desayuno y que haya encontrado un cabello en su omelet. Este tipo de incidentes no refleja nuestros estándares de calidad ni el nivel de servicio que nos esforzamos por ofrecer a nuestros huéspedes. Queremos ofrecer nuestras más sinceras disculpas por esta situación. Hemos tomado medidas inmediatas para abordar este problema con nuestro equipo de cocina y reforzar nuestros protocolos de control de calidad para evitar que esto vuelva a suceder en el futuro. Valoramos sus comentarios y agradecemos que nos haya informado sobre este incidente. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia satisfactoria.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Luis Antonio Jiménez

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an excellent place to stay very clean and excellent service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 15 apr 2024
Dear Luis Antonio Jimenez,Thank you very much for your glowing review! We're thrilled to hear that you found our hotel to be an excellent place to stay. Ensuring cleanliness and providing excellent service are top priorities for us, and we're delighted that you experienced both during your time with us. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back for another outstanding stay in the future!Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love to stay at this hotel every time I visit San Pedro Sula
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Luis Garner op 16 apr 2024
Dear Martin,We're delighted to hear that you love staying with us whenever you visit San Pedro Sula! Your loyalty means the world to us, and we're thrilled to be your go-to choice for accommodations in the area. We look forward to welcoming you back for many more enjoyable stays in the future. Thank you for your kind words.Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Yelgi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Nos hospedamos con mi familia por 2 noches tomamos 2 habitaciones y no nos hicieron el aseo. Ni cambio de toallas ,ni agua ,no cafe ,no asean la piscina por lo q no la usamos ,habia a las 10 de la mañana todps las toallaas sucias tiradas y sobras de comida en toda el area de la piscina y terraza ,la piscina no se veia el fondo de lo sucia q estava ,el personal de recepción y restaurante son amables ,las insatlaciones modernas pero sinceramente no volveremos
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 13 mei 2024
Estimado Yelgi,Lamentamos sinceramente escuchar sobre su experiencia durante su reciente estadía en nuestro hotel y nos entristece saber que no cumplimos con sus expectativas. Hemos compartido sus preocupaciones con nuestro equipo de limpieza y mantenimiento para garantizar que se tomen las medidas necesarias para abordar estas deficiencias y evitar que vuelvan a ocurrir en el futuro. Nuestro objetivo es brindar a todos nuestros huéspedes una experiencia cómoda y placentera, y lamentamos mucho que no hayamos cumplido con sus expectativas en esta ocasión. Agradecemos sus amables palabras sobre nuestro personal de recepción y restaurante, y nos complace saber que encontraron nuestras instalaciones modernas. Sin embargo, entendemos completamente su decisión de no volver y lamentamos no haber podido brindarle una experiencia más satisfactoria en esta ocasión.Esperamos que nos brinde la oportunidad de recuperar su confianza en el futuro y demostrarle que tomamos en serio sus comentarios y que estamos comprometidos a mejorar.Atentamente,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Blanca

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautifully decorated Hyatt hotel in one of the most safe places in San Pedro Sula. Clean, modern, spacious rooms with all you need and more.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 11 apr 2024
Dear Blanca,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Creating a comfortable and secure environment for our guests is our top priority, and we're delighted to know that you felt safe during your time with us. It's fantastic to hear that you found our rooms to be clean, modern, and spacious with all the amenities you needed. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another memorable stay!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Gilbert, Calgary

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice place
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 8 apr 2024
Dear Gilbert,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review! We're thrilled to hear that you found our place to be really nice. Providing a pleasant and comfortable experience for our guests is always our top priority, so it's incredibly rewarding to receive such positive feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

B&A

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 25 apr 2024
Estimado B&A,Nos complace saber que su estadía fue de su agrado. Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Rocío

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 26 mrt 2024
Estimada Rocío,¡Gracias por tomarse el tiempo para dejarnos tan excelente calificación! Nos alegra mucho saber que su experiencia en nuestro hotel fue excepcional. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente.Atentamente,Luis GarnerGerente General

8/10 – Goed

Marvin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My restroom Don’t have power ligth
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 9 apr 2024
Dear Marvin,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced regarding the restroom light during your stay. We want to clarify that the light in our rooms operates with a key card system for energy efficiency and safety purposes. If the restroom light did not have power, it may have been an oversight on our part, and we sincerely apologize for any inconvenience this caused you. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the pool area, welcoming staff
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 26 mrt 2024
Dear Barbara,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you loved our pool area and that our staff made you feel welcome during your stay. Providing a memorable experience for our guests is always our top priority.We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nelly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s really a good hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 26 mrt 2024
Dear Nelly,Thank you so much for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay at our hotel. It's always our goal to provide exceptional service and a comfortable environment for our guests, and it's incredibly rewarding to know that we've succeeded in achieving that for you.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Ana

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 26 mrt 2024
Estimada Ana,¡Muchas gracias por compartir su calificación con nosotros! Nos complace saber que su estadía fue satisfactoria. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 12 mrt 2024
Dear Jorge,Thank you for sharing your feedback with us! We're thrilled to hear that you found our accommodations convenient. Your satisfaction is our top priority, and it's wonderful to know that our efforts to make your stay comfortable and accessible were successful.Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Fidel

Positief: Personeel en service
The hotel is a bit run down. Outside the hotel was dirty and I didn’t feel safe.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 15 mrt 2024
Dear Fidel,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are truly sorry to hear about your experience during your recent stay. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to identify areas where we can make enhancements. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Rosman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The mall is within walking distance.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 12 mrt 2024
Dear Rosman,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you found the convenience of the mall being within walking distance to be a positive aspect of your stay. Our location is indeed one of the key features we take pride in, and it's fantastic to know that it contributed to enhancing your overall experience. We greatly appreciate your valuable input and look forward to the opportunity of hosting you again in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Darryl

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Love the place
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 11 mrt 2024
Dear Darryl,Thank you so much for your positive feedback! We are delighted to hear that you loved your experience at our hotel. Our team works hard to create a welcoming and enjoyable environment. We appreciate your support and look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Warm regards,Luis GarnerGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Keyla

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Luis Garner op 11 mrt 2024
Dear Keyla,Thank you for taking the time to leave a review following your recent stay. If there are specific aspects you feel we could improve upon or if there's anything you'd like to share, please let us know. Your satisfaction is important to us, and we are committed to making every guest's stay exceptional. We hope to have the opportunity to welcome you back again.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Rolando

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 4 mrt 2024
Dear Rolando,Thank you for taking the time to share your positive feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Raul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very much everything was great. This time, I noticed drink stains on the couch in my room. Although noise outside the building is not something the hotel can control, but there was a musical band playing very loud into late late hour of the night.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 24 feb 2024
Dear Raul,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that overall your experience was great. However, we apologize for the inconveniences you encountered. Your valuable comments assist us in making improvements, and we appreciate your understanding. If there's anything else you'd like to share or if there's a specific aspect of your stay you enjoyed, please feel free to let us know.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel es excelente. El desayuno es perfecto, delicioso. Siempre limpio y el personal de lo mejor!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 24 feb 2024
Estimado Luis,Agradecemos sinceramente su amable reseña. Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue excelente y que disfrutó de nuestro delicioso desayuno. Mantener un ambiente limpio y brindar un servicio excepcional es nuestra prioridad, y es gratificante saber que cumplimos con sus expectativas.Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro. Gracias por elegirnos y por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios positivos.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Martin, Medley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As usual all is good
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 22 feb 2024
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that your experience was positive. Our team works hard to ensure our guests feel comfortable and enjoy their stay. We appreciate your continued trust and look forward to welcoming you back for another excellent stay.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

jaime

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 22 feb 2024
Estimado Jaime,Agradecemos sinceramente por tomarse el tiempo de calificarnos. Estamos encantados de que haya tenido una experiencia tan positiva durante su estadía en nuestro hotel. Su satisfacción es nuestra prioridad, y esperamos poder servirle nuevamente para ofrecerle otra experiencia excepcional.Gracias por elegirnos.Atentamente,Luis GarnerGerente General

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 22 feb 2024
Estimado Antonio,Agradecemos sinceramente su calificación. Nos alegra saber que su experiencia fue positiva. Estamos comprometidos a brindar el mejor servicio posible y esperamos recibirlo nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Elwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and staff are so gentle and prompt to help
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 22 feb 2024
Dear Elwin,Thank you for sharing your positive feedback with us! We're thrilled to hear that you found our hotel very clean, and we truly appreciate your kind words about our gentle and prompt staff. We're delighted that we could meet your expectations. We look forward to the pleasure of hosting you again in the future. Safe travels!Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

8/10 – Goed

Mario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have been in this hotel many times before. I love the service and the food. However I was forced to call and ask for a room change last night, because a bunch of unconscious people had gathering on the first floor hallway with a couple of unruled children running around, and shouting. It took a while before they quiet down. I just hope that this does not happen again.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Garner op 14 feb 2024
Dear Mario,Thank you for your loyalty and for sharing your recent experience with us. We appreciate your positive feedback about our service and food.We sincerely apologize for the inconvenience you faced with the disturbance on the first floor. It's regrettable that your stay was affected by this situation. We will take the necessary steps to address and prevent such incidents in the future.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we hope to have the opportunity to provide you with a much more peaceful and enjoyable stay on your next visit. Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Vladimir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 5 feb 2024
Estimado Vladimir,Agradecemos sinceramente su calificación de 5/5 estrellas. Nos alegra saber que su estadía fue satisfactoria. Siempre nos esforzamos por brindar la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes. Esperamos verlo nuevamente en el futuro.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Erika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
is always a really nice service and attention
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 30 jan 2024
Dear Erika,Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you consistently experience really nice service and attention during your stays. Providing exceptional service is our top priority, and we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for another wonderful experience.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

reina, Baton Rouge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the customer service, staff and their unique breakfast buffet, the rooms were extremely clean
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Luis Garner op 28 jan 2024
Dear Reina,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear you loved our customer service, staff, unique breakfast buffet, and found the rooms exceptionally clean. It's our pleasure to provide a memorable experience. We look forward to hosting you again soon.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Amazing, we live staying there, we always have a good time great breakfast, wonderful service, super safe
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 26 jan 2024
Dear Mark,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had an amazing stay and always enjoy your time with us. It's fantastic to know that you appreciate our great breakfast, wonderful service, and the emphasis we place on ensuring a super-safe environment. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Luis GarnerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Sergio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 26 jan 2024
Estimado Sergio,Agradecemos sinceramente por tomarse el tiempo de calificarnos. Estamos encantados de que haya tenido una experiencia tan positiva durante su estadía en nuestro hotel. Su satisfacción es nuestra prioridad, y esperamos poder servirle nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

10/10 – Uitstekend

Julian

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 26 jan 2024
Estimado Julian,Agradecemos sinceramente su calificación. Nos alegra saber que su estadía fue satisfactoria. Siempre nos esforzamos por brindar la mejor experiencia posible a nuestros huéspedes. Lo esperamos nuevamente.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General

8/10 – Goed

Cristhian

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Garner op 5 feb 2024
Estimado Cristhian,Agradecemos sinceramente su calificación de 4/5 estrellas. Nos alegra saber que su experiencia fue positiva. Si hay alguna área específica en la que podamos mejorar y ganarnos esa quinta estrella en su próxima visita, no dudes en compartir sus sugerencias. Estamos comprometidos a brindar el mejor servicio posible y esperamos recibirlo nuevamente pronto.Saludos cordiales,Luis GarnerGerente General