Shiki No Yado Minoya
Ryokan met een sauna en een 24-uurs receptie in Yahiko
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (12.5 tatami mats with twin bed) laden

Traditionele kamer (12.5 tatami mats with twin bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (8 tatami mats with twin bed) laden

Traditionele kamer (8 tatami mats with twin bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

292-7 Oaza Yahiko, Yahiko, Niigata, 959-0323
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Koshinoyado Takashimaya
Koshinoyado Takashimaya
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Roomservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 18 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shiki No Yado Minoya Inn Yahiko
Shiki No Yado Minoya Inn
Shiki No Yado Minoya Yahiko
Shiki No Yado Minoya Ryokan
Shiki No Yado Minoya Yahiko
Shiki No Yado Minoya Ryokan Yahiko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shiki No Yado Minoya
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sung
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place for healing
Sung
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービスが行き届いていて素敵な旅館です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
wei ning
Reisde met familie
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wei ning
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
AYUMI
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめですよ(^^♪
AYUMI
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても良かったです!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
chiyo, 東京
Reisde met een groep
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiyo
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
YUUKO
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUUKO
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
yunkuo
2 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yunkuo
1 nacht verbleven in september 2017